Gå til innhold

Hvem er verst til å tafse, kvinner eller menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså tafse på en de ikke er i forhold med. Opplever at kvinner i 50-årene ofte er veldig tafsete. 🤦‍♂️

Anonymkode: fc99d...fa5

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utvilsomt kvinner. Og ja, spesielt damer i 50-årene. Kanskje tror de at de er trygge 😂

Anonymkode: 0a30f...a0b

• Liker 6
Skrevet

Samtykkende eller ikke samtykkende? 

Anonymkode: bae95...aa2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Samtykkende eller ikke samtykkende? 

Anonymkode: bae95...aa2

Sistnevnte. Førstnevnte er jo bare poitivt.

Anonymkode: fc99d...fa5

Skrevet

Jeg tenker det er nokså likt, dessverre. 

Burde seff ikke skje, fra noe kjønn. 

• Nyttig 1
Skrevet

Det er ganske mye av det begge veier. Det blir bare sett litt forskjellig på etter hvem som tafser og hvem som tafses på.

Anonymkode: 05541...05b

Skrevet

Kvinner i "sin beste alder". Ergo desperate damer i 50-årene. Kvalmt 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det skjer for mye fra begge kjønn. 

Anonymkode: f7664...385

Skrevet

Kvinner >40 er de som tafser mest, ihvertfall åpenlyst. Muligens fordi de, i motsetning til feks menn, ikke risikerer negative konsekvenser og kan forsyne seg som de vil av ungt kjøtt.

Anonymkode: f3b56...633

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Ingen tvil her: Kvinner er "verst" hvis man regner med all fysisk berøring av  noen som ikke er kjæreste.

Kvinner med litt promille klenger masse på menn. Holder rundt. Lener seg inntil. Klemmer. Setter seg på fanget etc. 

Det er uskyldig og vennskapelig, men jeg hvis jeg gjorde det samme ville det tatt seg dårlig ut.

Endret av Isambard
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kvinner >40 er de som tafser mest, ihvertfall åpenlyst. Muligens fordi de, i motsetning til feks menn, ikke risikerer negative konsekvenser og kan forsyne seg som de vil av ungt kjøtt.

Hahahaha! 
eh, nei. De kan jo ikke det, har du ikke fått med deg her inne at kvinner over 25 er gamle og ekle og usexy?

Anonymkode: 75424...a53

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hahahaha! 
eh, nei. De kan jo ikke det, har du ikke fått med deg her inne at kvinner over 25 er gamle og ekle og usexy?

At de blir sett på som usexy og usjarmiss er ingen festbrems for å tafse og forsyne seg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahahaha! 

Spiller ingen rolle om de er ekle og usexy når vi i utgangspunktet diskuterer tafsing uten samtykke. 

Det å være sexy er det som gjør at du får samtykke, og det at de ikke får samtykke er ikke nødvendigvis noe hinder for en del av dem. 

Tror mange kvinner har ideen om at ting som samtykke er noe som er på plass for å beskytte kvinner mot menn og ikke motsatt, og de har forsåvidt rett i det da kvinner blir forskjellsbehandlet positivt til en latterlig grad på disse tingene. 

• Liker 5
Skrevet

Har aldri blitt tafset på av menn, men voksne kvinner derimot .... hjelpe meg. Ekkelt!

Anonymkode: fc22b...886

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Helt rett !  Og spesielt når de kommer i flokk med litt promille ..... Holy shit !

Hiksen ex- ex-dørvakt, buss og taxisjåfør

Anonymkode: 8519a...439

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Utvilsomt kvinner. Og ja, spesielt damer i 50-årene. Kanskje tror de at de er trygge 😂

Anonymkode: 0a30f...a0b

Kvinner i 40-50 årene ja. Har ingen skruppler og tafser over en lav sko både her og der. Hadde disse byttet roller og vært menn hadde de vært fengslet og bøtelagt over en lav sko. Helt utrolig den oppførselen, og de slipper unna med det fordi de er kvinner og "fylla har skylda"🙄

Anonymkode: 28ae1...4dc

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn. Ikke noe spørsmål 

Anonymkode: 3c3b0...e75

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn, åpenbart. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Begge kjønn, men verst med tafsing er uten tvil kvinner. 

Menn tørr mindre å tafse for da er det «metoo»med en gang, mens kvinner kan tafse mer uten problemer. Kvinner tafser også mer på begge kjønn, setter seg på fanget, og blir mer klengete når de er full. Tafsing er ikke greit uten lov uansett kjønn mener jeg. Har selv blitt tafset på mange ganger av begge kjønn, og blir irritert av det når jeg ikke er for full selv. Vil ikke bli tafset på av hvem som helst. Det er ikke greit. Så synes det er viktig folk sier i fra at det er ikke greit, med mindre det er noen du har gitt lov eller som du liker ;) 

Ellers må folk respektere andres kropper og ikke bare ta seg til rette. At man er full er ingen unnskyldning! Kvinner har heller ikke noe mer rett enn menn til å ta på andre uten lov.

Endret av Warrior
Skrevet

Menn, hjelpes meg som jeg har blitt tafset på av menn, siden jeg var 13 år. Virker ut som de mener de har rett til å ta på rumpa di, og det er på bussen, på gata, på jobb, ja egentlig overalt. Ikke bare fulle menn på byen. 

Nå er jeg i midten av 40 årene, så nå skjer det sjelden. Men har en datter som opplever det samme jeg opplevde, og samme gjør hennes venninner. Hun jobber i matbutikk, og der er det kunder som kommer med slibrige kommentarer til jentene.

Selv kunne det virkelig ikke falle meg inn, og ta på noen andres kropp, eller være ufin. Jeg har respekt for andre mennesker, samme hvor full jeg er.

Anonymkode: 39f6c...aac

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...