AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #1 Skrevet 21. desember 2022 Vi har vært sammen i 1,5 år. Flyttet sammen i sommer. Til jul har jeg kjøpt billett til en festival jeg tror han ville elsket. Fortalte det til en nær venninne tidligere i dag, og hun stusset over at jeg hadde kjøpt noe til så langt frem i tid. Siden vi bare har kjent hverandre i 1,5 år. Så nå ble jeg VELDIG usikker. Festivalen er ikke før september 2023. Kan jeg gi han dette i jul, eller er det litt kleint? Alternativet er å juleshoppe litt i hast nå, også spare denne billetten til bursdagen hans. Det er også mulig.. Hva tenker du? Er det innafor å gi en billett til en festival i nabobyen som skjer om 9 mnd? Når man "bare" har vært sammen/kjent hverandre i 1,5 år? Anonymkode: faf24...f94
Diezel Skrevet 21. desember 2022 #2 Skrevet 21. desember 2022 Hvis dere har flyttet sammen er det vel helt innafor? Da er jo begge enige om at dere skal være samme synes det var en kjempefin gave!! 7 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 Ser ikke noe galt med det, dere er jo samboere. Anonymkode: e5955...85b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 Det går helt fint Anonymkode: 6e47f...440
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 Null stress! Anonymkode: 02b6a...2bb
Daria Skrevet 22. desember 2022 #6 Skrevet 22. desember 2022 Dere bor jo sammen - det i seg selv er vel å langtidsplanlegge med et større tidsperspektiv enn til over sommeren...? 1
Queen of the North Skrevet 22. desember 2022 #7 Skrevet 22. desember 2022 Har du kjøpt han billett eller har du kjøpt dere billetter? Hvis du har kjøpt billett til han alene - skulle ting gå galt så får han vurdere om han vil bruke en billett han har fått av en eks. Har du kjøpt til dere - kanskje litt optimistisk, men du viser jo att du satser på dere. hvis det ikke er seteplassering ved siden av hverandre så ser jeg ingen grunn til att dere ikke kan gå hver for dere om det skulle gå galt. Litt kleint å gå på hverandre i baren, men det er kun vanskelig hvis dere gjør det vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #8 Skrevet 25. desember 2022 Hvis dere er usikker på om dere er kjærester 9 måneder frem i tid, så er det ikke billettene som er problemet, men at dere har flyttet sammen! Det er mer styr å flytte fra hverandre igjen enn å få solgt/refundert et par billetter. Anonymkode: 5b86b...fab 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #9 Skrevet 25. desember 2022 Har du ikke tro på forholdet deres? Er du usikker på om dere skal bo sammen framover? Er det venninna di som er usikker på forholdet deres? Når man flytter sammen så har man intensjonen om å bo sammen mye lengre enn 9 mnd? Meningen er vel å være samboere "for alltid"? Anonymkode: 5d983...fe2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #10 Skrevet 25. desember 2022 Jeg hadde ikke ville vært samboer om jeg trodde det var så utrygt forhold at man ikke kunne planlegge en konsert under ett år frem i tid. Queen of the North skrev (På 22.12.2022 den 21.47): Har du kjøpt han billett eller har du kjøpt dere billetter? Hvis du har kjøpt billett til han alene - skulle ting gå galt så får han vurdere om han vil bruke en billett han har fått av en eks. Har du kjøpt til dere - kanskje litt optimistisk, men du viser jo att du satser på dere. hvis det ikke er seteplassering ved siden av hverandre så ser jeg ingen grunn til att dere ikke kan gå hver for dere om det skulle gå galt. Litt kleint å gå på hverandre i baren, men det er kun vanskelig hvis dere gjør det vanskelig. Er det virkelig optimistisk å tenke at man vil på konsert med samboeren neste år? 😮 Jeg anser det som helt normalt å tenke at forholdet vil vare når man flytter sammen. Anonymkode: 5e5e4...f04 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå