Gå til innhold

Hva skal du gjøre på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er forunderlig hvor mange nyttårsaftener som er blitt spolert i mitt liv. I tenårene slet vi med å finne en fest, med å få lov av foreldrene til å dra på fest, og med å komme oss til og fra fest.

Som "voksen" har jeg uforholdsmessig mange ganger opplevd å måtte være hjemme fordi et av barna er blitt syke akkurat den dagen. Jeg har gått maaange kilometer i iskalde sko fordi taxi ikke var å oppdrive, jeg har hatt megakrangler med kjærester, og jeg har meglet mellom andre som kranglet. Hva er det med den dagen, sier jeg. Alle går bananas!

I år skal vi feire dagen stille og rolig sammen med barn og et vennepar av oss. Det blir muligens ett par venner til også, og søsteren min. Vi skal ha det hjemme hos oss, lage god mat og drikke litt vin. "Gutta" (de voksne gutta, altså) skal få leke seg med fyrverkeriet.

Tror det blir bra, jeg! (Så får dere heller spørre meg 1. januar om jeg i stedet måtte sitte på legevakta med megasykt barn den kvelden. ;) )

Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år skal jeg faktisk være forlover i nyttårsbryllup, jeg!! :)

Vi har vært en gjeng som har hatt som tradisjon å være sammen på nyttårsaften de siste seks-sju årene, det pleier alltid å være hyggelig. Og i år skal altså ett av parene i gjengen gifte seg, så det blir en ekstra hyggelig måte å gå inn i 2006 på!

Skrevet

Mine nyttårsaftener har i grunnen vært bra alle sammen - bursdager, derimot... :roll: I år skal jeg til en venninne. Det blir middag og en relativt liten fest bestående av bare oss jentene med kjærester for dem som driver med sånt.

Gjest lilletroll
Skrevet

Være hjemme hos meg selv sammen med mann og barn, samt mine foreldre og min bror. Tror det blir en tradisjonell og koselig nyttårsaften for min del :)

Skrevet

Foreløpig har vi ingen planer. Vi skal besøke venner og familie i hele jula, så det kan godt være at vi bare blir hjemme og slapper av på nyttårsaften.

Skrevet

I år skal samboeren min og jeg feire nyttårsaften (og 4 års forlovelsesdag) alene med god middag og bare slappe av.

Skrevet

Vet ikke ennå, muligens være her med noen venner

Skrevet

Jeg hadde en plan. Men nå vet jeg ikke lenger..

Skal ikke være enkelt :klø:

Skrevet

Jeg regner med at det er en og annen fest i lokalområdet, så det blir nok noe i den duren.

Skrevet

Middag hjemme hos oss med gode venner. Gleder meg:-)

Skrevet

Har funnet ut i at det ikke er noe vits i å planlegge hva jeg skal på nyttårsaften, hvis jeg hadde vært invitert på fest allerede nå, kan du banne på at den hadde blitt avlyst dagen før kvelden.

Tror jeg skal være hjemme rett og slett i år.

Skrevet

Være hjemme med familien og kanskje noen venner og spise god mat, som vanlig. Ut og se på fyrverkeriet kl 24, prøve å sende Godt nytt år-SMS til gud og hvermann som ikke går igjennom, finne på noen nyttårsforsetter (hva i all verden skal jeg finne på nå som jeg har sluttet å røyke?), drikke opp resten av champagnen og gå og legge meg. I korte trekk.

Skrevet

Jeg vet ikke enda. Blir sikkert invitert til en eller annen fest, men hvis det ikke skjer noe spesielt er ikke det noen krise! Da koser jeg meg bare hjemme sammen med samboeren min, evt drar vi til foreldrene mine! :)

Skrevet (endret)

Jeg skal feire sammen med 15 åringen hjemme hos oss selv med god mat og godt drikke. Det pleier å være veldig koselig og av og til får vi besøk, men det vet vi sjelden før en dag eller to i forveien. Det er også koselig! Nyttårsaften er for meg en kveld til ettertanke - ikke til fest...

Endret av Brunhilde
Skrevet

Vet ikke helt enda, men enten blir det hos et vennepar, eller så drar vi på hytta og feirer med foreldrene mine + noen søsken og tantebarn

Skrevet

Sambo skal jobbe, jeg skal være sammen med svigers og så skal jeg passe på den nye, søte valpen vår, som da vil være ni uker gammel :hjerte:

Skrevet

I år har jeg tatt konsekvensen av at jeg synes nyttårsaften er årets mest oppskytte dag, så i år drar jeg til Frankrike med sambo, mamma og pappa. Håper på fint vær, kanskje 15-16 grader og sol? Trenger litt vårstemning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...