Gå til innhold

Til dere som ikke har hatt seksuelle relasjoner til attraktive mennesker, føler dere ett savn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som kanskje ikke er så heldig med utseende og det med å tiltrekke motsatte kjønn og som så og si aldri har opplevd sex med en veldig attraktiv dame  eller mann, føler dere at det går glipp av mye god sex og føler ett slags savn?

Jeg er mann og føler på dette, spesielt nå som jeg har passert 40år. Mulig dere kvinner tenker litt annerledes?

Nå handler ikke denne tråden om hva man har "rett til eller ikke", men bare nysgjerrig på om jeg er alene på å føle dette savnet etter å kunne oppleve en seksuelle relasjon til en veldig flott og attraktiv kvinne.

Mvh

Mann 41 år

Anonymkode: 7efd2...ea3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har man sex med noen man ikke opplever som attraktiv?? Det er da virkelig å forhåne seksualpartneren?

For min del har ikke attraktivitet mye med utseende å gjøre. Mer med vett og manerer. 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Andro skrev (44 minutter siden):

Hvorfor har man sex med noen man ikke opplever som attraktiv?? Det er da virkelig å forhåne seksualpartneren?

For min del har ikke attraktivitet mye med utseende å gjøre. Mer med vett og manerer. 

Fordi det finnes mange som er attraktive nok til at man ønsker å ha sex med dem. Men her tenker vel menn og kvinner ganske forskjellig. Er jo kjent at kvinner som regel bare velger de mest attraktive mennene for sex, hvis det er sex som er målet i seg selv!

Anonymkode: 7efd2...ea3

• Liker 1
Skrevet
Andro skrev (50 minutter siden):

Kåtskap

Anonymkode: e6115...f43

• Liker 3
Skrevet

Godt mulig at menn og kvinner tenker annerledes her ja. Er kvinne. Tenner mest på de jeg opplever er på mitt nivå (middels pluss), ønsker ikke å ha sex med noen som er «mer attraktiv» enn det. 

Anonymkode: f4e82...6ae

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg ikke om hva andre mener de kan definere som "attraktive" kvinner.

For min del er tiltrekning både litt uforutsigbart og helt subjektivt, og kan handle om mye mer enn bare det ytre.  Tiltrekkes mer av sjarmerende, søte og kule enn av billedskjønne kvinner.

Dessuten liker jeg større damer med mye former, som mange mener er "uattraktive".

For meg er begrepet "attraktiv" bare uttrykk for overfladiske menneskers synsing om flertallets preferanser, helt urelatert til hva jeg kan falle for. 

Når man opplever gjensidig tiltrekning betyr det da ikke noe hva utenforstående måtte mene om "attraktiviteten" til den ene eller den andre. 

Anonymkode: 08dc6...10c

• Liker 7
Skrevet
Andro skrev (1 time siden):

Hvorfor har man sex med noen man ikke opplever som attraktiv??

Fordi like barn leker best. Er du selv feit og stygg så får du feit og stygg. Mange av dem jeg gikk på skole eller jobber med som ikke har hatt utseende med seg, har alltid en partner som er på samme nivå. Man slår seg til ro med det nivået man er på og tar til takke med det man får.

Anonymkode: 9bf2a...048

• Liker 2
Skrevet

Hva mennesker finner attraktivt vil jo være forskjellig fra person til person. 
Jeg har til dags dato (er 42), ikke hatt sex med noen jeg ikke finner attraktiv. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Men man kan nå virkelig ha mye god sex selv om ikke partneren er så veldig flott og attraktiv ,kvaliteten på sexen har vell ikke noe med utseende og gjøre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har kun det siste året hatt sex med en dame som typisk anses som attraktiv. Eksen som jeg var sammen med i 18 år var ikke det, men han var attraktiv for meg. Så nei, jeg savnet ikke noe, ikke før forholdet begynte å skrante og følelsene kjølnet. Men da var det ikke utseende hans som var problemet for å si det sånn.

I starten skulle jeg egentlig ønske hun jeg er sammen med nå var mindre attraktiv, fordi det fikk meg til å føle at jeg ikke nådde helt opp, ettersom hun er langt over mitt nivå. Men det var nå en gang henne jeg falt for, og hun ville utrolig nok ha meg også, så da ble det sånn...

Anonymkode: 3d837...4e1

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville aldri vurdere å ha en seksuell og/eller romantisk relasjon til en person som ikke er attraktiv. Hvorfor skulle jeg det? Jeg er M50+ nå og har et forhold til verdens mest attraktive kvinne, noe hun kommer til å være resten av mitt liv.

Er det noe ved spørsmålet jeg ikke forstår?

• Liker 5
Skrevet

Jeg går etter personlighet og hvordan personen er, ikke utseende. Er man omtenksom og viser at man bryr seg, blir man attraktiv uansett hvordan utseende er. 

Anonymkode: e075e...a92

• Liker 2
Skrevet

Utseende for meg er ikke viktig, men personlighet og manerer. Det er da attraktivheten kommer frem hos meg 

K21

Anonymkode: 1e534...756

• Liker 2
Skrevet

Ifølge mine venninner har jeg hatt sex med lite attraktive menn, men de var attraktive for meg, ellers hadde jeg ikke hatt sex med dem. Altså jeg kunne se at de ikke var klassisk pene/playboy- typer, men det var likevel noe ved dem jeg likte. 

Utseendet har hatt lite å si for hvor god sex var. Mannen jeg ble gift med regnes som svært pen, men å ha hatt sex med mange gir trolig ikke beste opplæring i sex. Var mye å jobbe med som jeg ikke trengte å tenke på angående han jeg var sammen med som ble/blir regnet som minst attraktive mann jeg har vært med av andre. 19 åringen jeg var sammen med først kunne hadde vel egentlig bedre seksuell forståelse enn mannen jeg ble gift med. Min mann lærte imidlertid, og er veldig bra nå. 

Jeg har altså vært med både folk som regnes som attraktive og folk som ikke gjør det, og kan ikke si at utseendet er hva som medfører beste sex. 

Anonymkode: eea2c...199

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest theTitanic
Skrevet

Hvem i alle dager ligger med en de ikke finner attraktiv? Er det virkelig så om å gjøre med sex at hvem det er ikke spiller noen rolle? 

Skrevet
theTitanic skrev (33 minutter siden):

Hvem i alle dager ligger med en de ikke finner attraktiv? Er det virkelig så om å gjøre med sex at hvem det er ikke spiller noen rolle? 

Vet om en person som lå med damer han syntes var uattraktive. Han sa han tok de i doggy så han slapp å se ansiktet deres mens han fantaserte om ei som var deilig. Sykt men sant🙈

Anonymkode: dfcc8...89e

• Liker 1
Skrevet

Her skal man holde tunga rett i munnen, selv om attraktiv er et veldig subjektivt begrep. Jeg var i et langvarig forhold med en overvektig kvinne, og de andre jeg har ligget med, var også på den store siden. Det jeg savner er rett og slett noen erfaringer, og sammenligningsgrunnlag. Jeg har så lyst til å kjenne kontrasten på høye og lave, magre, slanke, trent, utrent etc. Og så regner jeg med at den lille pikken min ser mye større ut i en kvinne på 50kg, enn en på 100kg.

Anonymkode: 67ed7...fa5

• Liker 1
Skrevet

Flere av mine venninner syntes ikke typen min er kjempe fin, men det syns jeg! I mine øyne er han attraktiv og veldig god i senga 😆 

Anonymkode: 1e534...756

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
6 hours ago, Andro said:

Er du seriøs? Om man er stygg selv, så er det ikke sånn at man da automatisk må synes andre stygge folk er attraktiv. Man synes jo de samme folkene som alle er attraktiv. Man bare har kkke sjangs på de så man velger partner etter evne. Det er menn ganske flink til, og er happy med det. Kvinner derimot har litt vanskelig for å slå seg til ro med dette. 

Og slike utsagn om at «for min del har ikke attraktivitet mue med utseende å gjøre» kommer som oftest fra folk som ikke har sjangs på attraktive folk uansett. 

Anonymkode: 94632...1d3

• Liker 1
Skrevet

"Man kan ikke lengte etter eller savne noe man ikke vet hva er" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...