Gå til innhold

Erfaring med fjerning av silikon og brystløft i samme operasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal operere ut silikon, men er usikker på om jeg skal velge å ta et brystløft i samme operasjon. 

Grunnen til at jeg la inn silikon for noen år siden var at brystene var slappe etter amming, så jeg forventer at de vil være enda verre etter fjerning nå noen år senere. 

Men bør man vente litt og heller ta brystløft senere for best resultat? 

En annen ting er at jeg ikke vet 100% sikkert om det blir flere barn. 

Det jeg lurer på er vel om det er noen med kunnskap og erfaring som kan si noe om hva som er lurt å gjøre. 

-Blir resultatet på et brystløft like bra om man gjør det i samme operasjon som fjerning av silikon? Eller bør man fjerne først, la puppene trekke seg litt sammen og så ta brystløft? 

-Kan man ta et brystløft og få barn senere uten at puppene blir ødelagt? 

Anonymkode: 09dec...a99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter 😇

Skrevet

Lurer på det samme. 

Anonymkode: 608ac...a40

• 2 uker senere...
Gjest Anonym433
Skrevet

Jeg vurderer å ta ut mine silikoninnlegg pga har mye vondt. Ønsker helst ikke å gjøre løft fordi det jo er en stor operasjon. Så jeg har tenkt å ta ut, se det an et års tid, og hvis det er HELT krise tar jeg løft og/eller legger til fett. 
har hørt at brystene ser ganske fæle ut med en gang men at det går seg til etter 3-12 mnd, avhengig av form etc så man må være litt tålmodig :)

Gjest Anonym433
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2022 den 15.37):

Jeg skal operere ut silikon, men er usikker på om jeg skal velge å ta et brystløft i samme operasjon. 

Grunnen til at jeg la inn silikon for noen år siden var at brystene var slappe etter amming, så jeg forventer at de vil være enda verre etter fjerning nå noen år senere. 

Det jeg lurer på er vel om det er noen med kunnskap og erfaring som kan si noe om hva som er lurt å gjøre. 

-Blir resultatet på et brystløft like bra om man gjør det i samme operasjon som fjerning av silikon? Eller bør man fjerne først, la puppene trekke seg litt sammen og så ta brystløft? 

Jeg lurer på det samme som deg. Har gjort litt research og det virker lurt å vente med løft til du er ferdig m barn. Da ser du også hvordan brystene blir når du er helt «klar» dvs både med fødsler og med rekonvalesens etter uttak. Kanskje har du ikke behov for å gjøre noe mer da? Det ville vel vært det beste :) 

Gjest Anonym433
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2022 den 15.37):

Har du bestemt deg for klinikk/kirurg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...