Gå til innhold

Er du redd for klovner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nåda din julenisse? :nisse:

Jeg blir så oppgitt over oppmerksomhetsklagende grisunger i klassen min! ååååh buuuuhu jeg er så redd klovner! Hør på meg kjekke gutter i klassen min assa :pupper: eller :bimbo: eller :sexy: eller hva nå enn koden er for smileyen.

HVA i alle gud bedres dager er skummelt med klovner? De smiler alltid, de er glade på sirkus og kaster kaker på folk og får oss til å le. Det er bare for å få oppmerksomhet at folk sier de er redde for dem. Redd for en mann/dame med litt sminke i trynet. Er dere 4 år eller?

Nå har jeg en bakgrunn på min skolepc med iallfall 10 klovner, så får de falske reddharene som fortjent. Klovner er klovnepene. :klovn:

Nei, dette har ikke irritert meg i lang tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Også har jeg sagt det selv, da jeg gikk på ungdomskolen en gang, men det var fordi han Kramer i Seinfeld sa det, og han er da en morsom kar. Så kul ville jeg også være. Men jeg står ikke for de ordene en plass, klovner :klovn: er snille!

Skrevet

Jeg synes IT var en riktig så hyggelig familiefilm med koselige klovnestreker og sprell :(

Skrevet
jeg liker ikke klovner, syntes dem er ekle :tristbla:

sier meg enig, har aldri likt klovner :tristbla:

Skrevet

Må ikke skrive sånt her inne Towelie.

Noen kunne oppdage en ny ting de har glemt å være redde for.

Skrevet
Jeg synes IT var en riktig så hyggelig familiefilm med koselige klovnestreker og sprell :(

:ler:

Jeg er drittredd for klovner, og det er faktisk en fobi med et fancy navn. Jeg skrev det i fobi-tråden, men husker ikke hva det var ... Og det er jo nettopp det at de smiler heeeeele tida som er så ekkelt! *grøss*

Skrevet
Må ikke skrive sånt her inne Towelie.

Noen kunne oppdage en ny ting de har glemt å være redde for.

;D

Skrevet
:ler:

Jeg er drittredd for klovner, og det er faktisk en fobi med et fancy navn. Jeg skrev det i fobi-tråden, men husker ikke hva det var ... Og det er jo nettopp det at de smiler heeeeele tida som er så ekkelt! *grøss*

Nei! Folk som smiler hele tiden er hyggelige mennesker som det eneste onde kan gjøre, er å sprute vann i fjeset ditt fra en blomst. Eller som nevnt, kaster kake i ansiktet på folk. Er kake og blomster skommelt? Det syns ikke jeg :dagens-rose::gratulerer::blomst::smilyblomst::klovn: BØ!

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Denne tråden burde vel egentlig flyttes til Aktuelle saker? Klovneangst brer mer og mer om seg, helt umotivert, og det bidrar til å stigmatisere alle klovnene som i bunn og grunn er mennesker akkurat som deg og meg og gjør en nyttig innsats for å holde julen og hjulene i gang.

Skrevet
Nei! Folk som smiler hele tiden er hyggelige mennesker som det eneste onde kan gjøre, er å sprute vann i fjeset ditt fra en blomst. Eller som nevnt, kaster kake i ansiktet på folk. Er kake og blomster skommelt? Det syns ikke jeg  :dagens-rose:  :gratulerer:  :blomst:  :smilyblomst:  :klovn: BØ!

IK! *løpe hylende og skrikende bort fra Towelie*

Skrevet

Fobi mot klovner er jo et kjent fenomen.. Men jeg husker ikke hva det heter..

Selv er jeg overhodet ikke redd for klovner. Synes nesten det er litt latterlig.. :klovn:

Skrevet

Coulrophobia heter det på fagspråket

Skrevet

Selv synes jeg fobi for fisk og neglelakk er mye tøffere.

Er på butikken for å kjøpe litt mat... Og så plutselig får man øye på *grøss* hylla med makrell i tomat! Og tunfisk! Og sardiner!

eller..

Lille Lise tar mange merkelige omveier inne på H&M

Skrevet
Redd for en mann/dame med litt sminke i trynet. Er dere 4 år eller?

Når jeg var 4 var jeg redd for hufsa..

kan ikke si jeg liker klovner heller da, de ser ut som de sliter med noe psykisk

(ser ut som de skal til å ta frem en øks eller noe hvert øyeblikk ) :klovn:

Skrevet

Tsss tull og fjoll!!

Husker da jeg var i gothermiljøet var det spesielt utbredt der. Ironisk :Hehe: skulle ønske jeg hadde giddet å gå på halloweenarrangementet deres, da skulle det blitt andre boller! :klovn:

(så flott vi får brukt klovnesmileyen) ;D

Skrevet

coulrofobi er hvertfall oppskrytt vil jeg påstå :roll:

kle deg ut og møt opp på neste klassefest, så ser du hva som skjer ;)

Skrevet

Jeg er "redd" for klovner, og har alltid vært det.

Sprøtt? Jada...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...