Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 Nåda din julenisse? Jeg blir så oppgitt over oppmerksomhetsklagende grisunger i klassen min! ååååh buuuuhu jeg er så redd klovner! Hør på meg kjekke gutter i klassen min assa :pupper: eller :bimbo: eller eller hva nå enn koden er for smileyen. HVA i alle gud bedres dager er skummelt med klovner? De smiler alltid, de er glade på sirkus og kaster kaker på folk og får oss til å le. Det er bare for å få oppmerksomhet at folk sier de er redde for dem. Redd for en mann/dame med litt sminke i trynet. Er dere 4 år eller? Nå har jeg en bakgrunn på min skolepc med iallfall 10 klovner, så får de falske reddharene som fortjent. Klovner er klovnepene. Nei, dette har ikke irritert meg i lang tid.
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #2 Skrevet 13. desember 2005 JA! Også har jeg sagt det selv, da jeg gikk på ungdomskolen en gang, men det var fordi han Kramer i Seinfeld sa det, og han er da en morsom kar. Så kul ville jeg også være. Men jeg står ikke for de ordene en plass, klovner er snille!
Gjest LoisLane Skrevet 13. desember 2005 #3 Skrevet 13. desember 2005 Folk ser for mye på skrekkfilmer.
Gjest LoisLane Skrevet 13. desember 2005 #4 Skrevet 13. desember 2005 Folk ser for mye på skrekkfilmer.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #5 Skrevet 13. desember 2005 jeg liker ikke klovner, syntes dem er ekle
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 Jeg synes IT var en riktig så hyggelig familiefilm med koselige klovnestreker og sprell
Gjest Miloine Skrevet 13. desember 2005 #7 Skrevet 13. desember 2005 jeg liker ikke klovner, syntes dem er ekle ← sier meg enig, har aldri likt klovner
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2005 #8 Skrevet 13. desember 2005 Må ikke skrive sånt her inne Towelie. Noen kunne oppdage en ny ting de har glemt å være redde for.
Lilith Skrevet 13. desember 2005 #9 Skrevet 13. desember 2005 Jeg synes IT var en riktig så hyggelig familiefilm med koselige klovnestreker og sprell ← Jeg er drittredd for klovner, og det er faktisk en fobi med et fancy navn. Jeg skrev det i fobi-tråden, men husker ikke hva det var ... Og det er jo nettopp det at de smiler heeeeele tida som er så ekkelt! *grøss*
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #10 Skrevet 13. desember 2005 Må ikke skrive sånt her inne Towelie. Noen kunne oppdage en ny ting de har glemt å være redde for. ← ;D
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #11 Skrevet 13. desember 2005 Jeg er drittredd for klovner, og det er faktisk en fobi med et fancy navn. Jeg skrev det i fobi-tråden, men husker ikke hva det var ... Og det er jo nettopp det at de smiler heeeeele tida som er så ekkelt! *grøss* ← Nei! Folk som smiler hele tiden er hyggelige mennesker som det eneste onde kan gjøre, er å sprute vann i fjeset ditt fra en blomst. Eller som nevnt, kaster kake i ansiktet på folk. Er kake og blomster skommelt? Det syns ikke jeg BØ!
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 13. desember 2005 #12 Skrevet 13. desember 2005 Denne tråden burde vel egentlig flyttes til Aktuelle saker? Klovneangst brer mer og mer om seg, helt umotivert, og det bidrar til å stigmatisere alle klovnene som i bunn og grunn er mennesker akkurat som deg og meg og gjør en nyttig innsats for å holde julen og hjulene i gang.
Lilith Skrevet 13. desember 2005 #13 Skrevet 13. desember 2005 Nei! Folk som smiler hele tiden er hyggelige mennesker som det eneste onde kan gjøre, er å sprute vann i fjeset ditt fra en blomst. Eller som nevnt, kaster kake i ansiktet på folk. Er kake og blomster skommelt? Det syns ikke jeg BØ! ← IK! *løpe hylende og skrikende bort fra Towelie*
hecuba Skrevet 13. desember 2005 #14 Skrevet 13. desember 2005 Fobi mot klovner er jo et kjent fenomen.. Men jeg husker ikke hva det heter.. Selv er jeg overhodet ikke redd for klovner. Synes nesten det er litt latterlig..
hecuba Skrevet 13. desember 2005 #16 Skrevet 13. desember 2005 Selv synes jeg fobi for fisk og neglelakk er mye tøffere. Er på butikken for å kjøpe litt mat... Og så plutselig får man øye på *grøss* hylla med makrell i tomat! Og tunfisk! Og sardiner! eller.. Lille Lise tar mange merkelige omveier inne på H&M
elkistikås Skrevet 13. desember 2005 #17 Skrevet 13. desember 2005 Redd for en mann/dame med litt sminke i trynet. Er dere 4 år eller? Når jeg var 4 var jeg redd for hufsa.. kan ikke si jeg liker klovner heller da, de ser ut som de sliter med noe psykisk (ser ut som de skal til å ta frem en øks eller noe hvert øyeblikk )
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #18 Skrevet 13. desember 2005 Tsss tull og fjoll!! Husker da jeg var i gothermiljøet var det spesielt utbredt der. Ironisk skulle ønske jeg hadde giddet å gå på halloweenarrangementet deres, da skulle det blitt andre boller! (så flott vi får brukt klovnesmileyen) ;D
elkistikås Skrevet 13. desember 2005 #19 Skrevet 13. desember 2005 coulrofobi er hvertfall oppskrytt vil jeg påstå kle deg ut og møt opp på neste klassefest, så ser du hva som skjer
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2005 #20 Skrevet 13. desember 2005 Jeg er "redd" for klovner, og har alltid vært det. Sprøtt? Jada...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå