Gå til innhold

Hvordan ser kvinner på 40+ i ditt nærområde? Er de naturlige eller fikset opp( botox og fillers)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker du forskjell på andre områder?

Anonymkode: 2a8cd...ea7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er bønder, skogsarbeidere, fjellguider osv. Ikke ei botoxberte i mils omkrets. Knapt nok en mascarabørste.
Gøy på landet! Folk på bygda er ofte i god form, og står seg godt lenge uten pynt!

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Bor innenfor Ring 3, men litt østkant.

Folk her bruker mesteparten av pengene på bolig, ikke kultur for veldig synlige inngrep iallefall slik jeg i større grad opplever i treningsgarderober på vestkant eller type sentrale Grunerløkka osv. 

Enorm forskjell på for eksempel Sats Ringen/Colosseum og Carl Berner. 

• Nyttig 1
Skrevet

Bergen. De fleste i 40 årene er naturlige, men finnes nok miljøer hvor slikt er vanlig. Mest botox og fillers ser man hos unge kvinner. 

Ingen i min krets bruker slikt. Vi er i midten til slutten av 40- årene. 

Anonymkode: a2f71...b64

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Bor i stor by (ikke Oslo), ser sjelden inngrep på damer på 40. En sjelden gang.

Det jeg ser enormt mye av, er helt unge som sminker seg veldig mye. Litt andelepper og kamelvipper, men det virker til å være stort sett de mellom 20 og 30. 

Anonymkode: 756f9...86c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Oslo Sør-Øst. Ikke lagt merke til noen på min alder (41) som har noe sånt. 

Anonymkode: 9a39a...92a

Skrevet
On 12/21/2022 at 2:27 PM, Andro said:

Vi er bønder, skogsarbeidere, fjellguider osv. Ikke ei botoxberte i mils omkrets. Knapt nok en mascarabørste.
Gøy på landet! Folk på bygda er ofte i god form, og står seg godt lenge uten pynt!

Folk på bygda er for tøffe til å bruke solfaktor så de har hengetryner før de er 30 år. Det hadde kanskje vært greit med litt mascara nå og da, for jeg synes bygdefolk ser helt jævlige ut. Lukter gjør dere også. 

Anonymkode: 16f2d...129

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

At man ser slik tydelig leser jeg kun om på KG 😅

Jeg er 40+ selv, akademisk miljø. Vet noen bruker litt botox. Har ei venninne som tar bittelitt filler i overleppe. Flere fikser bryst etter graviditeter. Ei fikset buk da magemusklene hadde skilt seg og alt fett lå på magen. Syrepeeling og slikt er ganske vanlig. 

Men dette er bare hva vi snakker om, kan virkelig ikke se noe på noen. Selv har jeg vært ganske heldig, er godt fornøyd, og har ikke gjort noe. Men tar ingenting for å fikse litt om jeg føler behovet en dag. 

Anonymkode: 5f2de...4c5

• Hjerte 1
Skrevet

Ut fra egne observasjoner vil jeg si at de fleste ser ganske naturlige ut, fordi jeg ikke legger  merke til sånt. Samtidig bor jeg sentralt på Oslo Vest, så det meste tilsier at forekomsten av sånne inngrep her ligger over landsgjennomsnittet, for å si det sånn. Tettheten av salonger og klinikker tyder også på det...

• Hjerte 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger. Lomvi, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Folk på bygda er for tøffe til å bruke solfaktor så de har hengetryner før de er 30 år. Det hadde kanskje vært greit med litt mascara nå og da, for jeg synes bygdefolk ser helt jævlige ut. Lukter gjør dere også. 

Anonymkode: 16f2d...129

Da har du ikke sett damene når de klær seg opp og sminker seg for bygdefest. Ville og kåte er de også   😈

Anonymkode: 4624f...432

• Liker 1
Skrevet

Bor på bygda, de fleste er naturlige, ink meg selv. Mange er også slankere enn hva vi var i 20-30 årene. 

Anonymkode: ca11b...461

• Liker 1
Skrevet

Bor i en småby på bygda. Er en del hudbehandlinger som peeling/IPL og Botox i kråketær og sinnarynke. Ikke så mye lepper, men utrolig mange med støpte negler.

Anonymkode: 91734...82e

• Nyttig 1
Skrevet

Bor i en liten by i nord😊 De færreste har synlig Botox / fillers, og føler gjennomsnittet ser veldig grei ut😀

Anonymkode: d3e89...edc

• Liker 1
Skrevet

Bor i Bergen, er 40. Kjenner ingen som har gjort noen kosmetiske inngrep el.l. Så vidt jeg vet har jeg heller aldri sett noen/lagt merke til noen som har gjort det, med unntak av jentene jeg har sett på TV fra Paradise Hotel el.l.

Jeg kjenner en dame i 50-årene da, som har tatt slankeoperasjon for rundt 8 år siden, teller det? 

Anonymkode: 98234...11e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.12.2022 den 15.15):

man ser slik tydelig leser jeg kun om på KG

Jeg ser det tydelig om noen har det. Kanskje fordi jeg er god på å gjenkjenne ansikter generelt og på å lese folks (mimikk osv). I tillegg har hele familien min store lepper. Så vet hvordan naturlige lepper beveger deg og ser ut. Få som har en utstående kant øverst på leppekanten naturlig f.eks.

Alle i min omgangskrets synes det der helt tåpelig og desperat ut med slike andelepper. De som fyller inn tror det der naturlig ut, de kunne ikke tatt mer feil.  

Anonymkode: 97e76...08e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...