AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #1 Skrevet 21. desember 2022 Kan man blande to forskjellige parfymer? For å få mer intens lukt og at det varer lengre enn bare en parfyme. Kan man gjøre det eller blir det dumt? Anonymkode: c077c...94b
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. desember 2022 #2 Skrevet 21. desember 2022 Det er helt vanlig for å få en unik duft. Ta på den tyngste først, vent litt (aldri gni!!!!) og ta den letteste oppå.
flusa Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Kan man blande to forskjellige parfymer? For å få mer intens lukt og at det varer lengre enn bare en parfyme. Kan man gjøre det eller blir det dumt? Anonymkode: c077c...94b Ja,det gjør jeg ofte. Men tar som regel på en om morgenen, og tar på en annen utover dagen.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 Det er sjeldent jeg har kun en parfyme på meg. Til vanlig er det 2-3. Har også en «nattparfyme» (Chopard “Magnolia au Vetiver”) som jeg bruker før jeg går til sengs. Anonymkode: 69e5b...d36
Marcie Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 21.12.2022 den 14.22): Kan man blande to forskjellige parfymer? For å få mer intens lukt og at det varer lengre enn bare en parfyme. Kan man gjøre det eller blir det dumt? Anonymkode: c077c...94b det går fint å legge parfyme lagvis, men det varer jo ikke lenger for det om. Parfymen varer så lenge den varer, uavhengig av hvordan du kombinerer. Tipsene for å få parfyme til å vare lenger går mer på å smøre seg med fuktighetskrem, spraye på klær, bygge opp med bodylotion i samme duft og sånn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå