Gå til innhold

erfaringer etter å ha sluttet med loette? (tørr i skjeden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har har hatt noen erfaringer med tørrhet i skjeden og manglende sexlyst etter at de sluttet på pillen? Føler meg mer tørr i skjeden enn før(er i tidlig 30 årene), bruker lang tid på å bli våt(blir mest våt og kåt rundt eggeløsning), vi må ofte bruke glidemiddel når vi gjør det. Jeg lurer på om det kan være hormonelt, at man blir tørrere etter ppilleslutt? Er det noen har noen erfaringer med det? Jeg gikk på ppillen i nesten 10 år før jeg bestemte meg for å slutte. Lurer på å gå til gynekolog også for å få sjekket hormoner, er det noen som har gjort det? Vi prøver også å få barn så det gjør det enda vanskeligere. Typen tror jeg ikke er kåt på ham, men jeg er jo det, bare fordi jeg ikke blir så våt. Han blir lett våt og kåt på meg. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med det? 

Anonymkode: a47bb...45d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2022 den 13.57):

Noen som har har hatt noen erfaringer med tørrhet i skjeden og manglende sexlyst etter at de sluttet på pillen? Føler meg mer tørr i skjeden enn før(er i tidlig 30 årene), bruker lang tid på å bli våt(blir mest våt og kåt rundt eggeløsning), vi må ofte bruke glidemiddel når vi gjør det. Jeg lurer på om det kan være hormonelt, at man blir tørrere etter ppilleslutt? Er det noen har noen erfaringer med det? Jeg gikk på ppillen i nesten 10 år før jeg bestemte meg for å slutte. Lurer på å gå til gynekolog også for å få sjekket hormoner, er det noen som har gjort det? Vi prøver også å få barn så det gjør det enda vanskeligere. Typen tror jeg ikke er kåt på ham, men jeg er jo det, bare fordi jeg ikke blir så våt. Han blir lett våt og kåt på meg. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med det? 

ingen?

Skrevet

Det er alderen din som gjør til dette.. bare vent til 40 årene. Null sexlyst.

Anonymkode: 9d458...cf4

Skrevet

Sjekk deg hos legen.

Det finnes sykdommer som forårsaker tørre slimhinner. Sjekk opp sjøgrenssyndrom.

Anonymkode: 7d17b...3f3

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Gikk dette seg til? Jeg har også sluttet på Loette, og sliter med det samme. I tillegg til en del andre symptomer på hormonell ubalanse.. 

Anonymkode: 13e62...6b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...