AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #1 Skrevet 21. desember 2022 I år har vi vært så heldige å trekke vinnerloddet. Dette ser mørkt ut. Hatt omgangsyken i hjemmet av og på i to uker og nå er den i gang for fullt. To av fire er syke. Første året med sykdom til jul. Flere som opplever dette nå? Anonymkode: 05cf6...f07 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #2 Skrevet 21. desember 2022 Dette er MARERITTET for meg Hvor i landet bor dere? Heldigvis ikke hørt om noen i min nære krets som har det, men leser i avisa at det er på vei. Og etter dagens fellesbuffet/julefrokost i barneskolen er jeg veeeeeeldig spent. Har nesten lyst til å ta sønnen min ut av sloken bare for å slippe buffeten/julefrokosten, og den påfølgende angsten for omgangssyken. Anonymkode: 167fc...0c7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 Har en med influensa, en med vannkopper og en med forkjølelse. God Jul! Anonymkode: e743b...77f 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er MARERITTET for meg Hvor i landet bor dere? Heldigvis ikke hørt om noen i min nære krets som har det, men leser i avisa at det er på vei. Og etter dagens fellesbuffet/julefrokost i barneskolen er jeg veeeeeeldig spent. Har nesten lyst til å ta sønnen min ut av sloken bare for å slippe buffeten/julefrokosten, og den påfølgende angsten for omgangssyken. Anonymkode: 167fc...0c7 Kan skrive under på at det er et mareritt. Det verste er oppkastet. Får ikke i seg noe som helst av mat eller drikke. Vi bor i Trondheim. Ser forresten at flere aviser etterlyser de som har tatt ungene fri de siste dagene før jul for å unngå dette. Sikkert ikke så dumt. Anonymkode: 05cf6...f07
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #5 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en med influensa, en med vannkopper og en med forkjølelse. God Jul! Anonymkode: e743b...77f Huff, så innmari leit. Ønsker dere god jul tross alt ❤️ Anonymkode: 05cf6...f07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå