Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oki, før jeg begynner så vil jeg bare si at jeg vet at ingen her kan gi meg «svaret», og jeg har også prøvd å Google meg frem, så nå er jeg bare ute etter andres erfaringer og synspunkter.

Jeg venter på en pakke jeg har bestilt fra Etsy (selger fra USA) som jeg veldig gjerne vil at skal komme før jul (veldig optimistisk, jeg vet). Nå er det heldigvis sånn at pakken har ankommet Norge og også gått gjennom tollen. Siste oppdatering på Etsy appen er «December 20, 2022 6:41 pm: Out Custom Authorities Norway».

Så jeg sitter her med et par spørsmål, er det noen her som vet hvilket leveringsfirma som leverer post fra Etsy? Eller kanskje det varierer? Og second of all, tror noen det er noe sjans for at jeg får pakken levert innen de siste dagene før jul? Har så lyst til å bare vite hvor den er og dra å hente den, men jeg vet jo at det ikke går… haha. Jaja

Anonymkode: b3b9d...c3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig det varierer, men alt jeg har fått fra Etsy har kommet med Posten. Enten i postkassen eller jeg har måttet hente i postibutikk. 

Mange av pakkene har jeg måttet hente selv om de egentlig er små nok for postkassen. De vil se ID og ha signatur før de leverer ut. Og de pleier ikke å sende varsel i posten-appen eller på SMS, det kommer lapp i postkassen. 

Jeg har ofte ventet spent på pakker selv, og for meg har det iallfall lønnet seg å følge med i sporinga på Etsy. Da har jeg kunnet hente straks den står på butikken her. Hentelappen har ikke dukka opp i posten før 2-3 dager senere. 

Anonymkode: fa321...23d

• Liker 1
Skrevet

Det tok 24-36 timer fra pakken var ferdigfortollet til den kunne hentes på min lokale post i butikk for et par uker siden. Jeg fikk melding i Digipost med digital hentelapp med strekkode og alt. 

Alt håp er ikke ute, men pga førjulsstria kan det fortsatt skje store forsinkelser i posten. 

Anonymkode: 49f76...7cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...