Gå til innhold

Piercinger. Tanker? Meninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om piercinger? Er det noen dere liker, ikke liker, eller kanskje har dere noen selv? 

Jeg er k31 og har selv en septum piercing (i nesa) og noen få hull i ørene. Har gjerne lyst på flere😀

Anonymkode: b74d7...b33

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det. Hadde i leppa før, men fjernet den da den ble ett irritasjonsmoment for meg på jobb (snakket mye i telefonen)

Anonymkode: 342ea...8ef

Skrevet

Har i tunga, brystvortene, navlen og underliv. Har ingen planer om å fjerne noen av dem med det første. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

kommer ann på alder, hvor mange og hvor

jeg syns det er stygt og ha det i ansiktet og piercinger overalt . jeg har hatt tre stykker, jeg syns jeg er for gammel for og ha det nå og jeg er snart 30 år

Skrevet

Jeg synes folk skal gjøre det som passer dem selv :)

Jeg har bare i ørene.

Anonymkode: 8260c...350

• Liker 2
Skrevet

Jeg har på siden i nesem og septum i tillegg til tuneller i ørene og to lenger oppe i øret. Liker det selvsagt, hvis ikke hadde jeg ikke hatt dem 😉 Har hatt i tunge, øyenbryn, leppe, brystvorter og navel også men de er blitt tatt ut med alderen. K34

Anonymkode: 0d0d3...894

Skrevet

Syns folk skal gjøre akkurat det de selv ønsker med kroppen sin. Jeg syns noen passer det, andre ikke, men det er ikke noe jeg går rundt og kommenterer. Din kropp, ditt valg :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg har 7 hull i ene øret og 9 i det andre + en industrial piercing

1407907437_Screenshot_20221221_151413_SamsungInternet.thumb.jpg.255d8638897545ddfa195cad935b58fd.jpg

Synes det er fint på veldig mange og dette med at en er for gammel  for piercing er bare et stort tøv fra ende til annen😆

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Liker ikke i ansiktet egentlig. Særlig ikke på menn. Type bryn, nese osv. 

Har i ørene selv, men har fjernet navlen og tunga, synes jeg er for gammel 😂 

K30

Anonymkode: efce5...3cc

• Liker 1
Skrevet

Liker det ikke. Synes det er barnslig og umodent med alle vennene mine som stikker ørene fulle av alle mulige hull osv. Da jeg var i tidlig 20-årene synes jeg det var edgy og hadde septum selv + brystvortene, mens nå bruker jeg ingenting, ikke øredobber en gang. Hadde 1cm store hull i ørene også, og det ene har ikke grodd igjen hvilket jeg synes er flaut og leit. Ser ekkelt ut.

Anonymkode: 401d6...48f

Skrevet

Syns ikke det er pent i ansiktet. Fullt klar over at det er mine egne fordommer. Men jeg syns det ser urenslig ut. 

Anonymkode: 791bb...4de

Skrevet

Hadde mange da jeg var yngre, elsket alle sammen. Men så fikk jeg en innfall og tok ut alle fordi jeg ville bli tatt seriøst som voksenperson. Og så ble jeg faktisk voksen og innså at jeg driter i hva alle andre syns er fint på meg. Og nå angrer jeg på at jeg tok ut alle og lukket de utvidete flippene mine. 

Anonymkode: 6ec14...170

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Virker useriøst med piercing og veldig usmakelig andre steder enn i ørene. 

Anonymkode: cd54a...aec

• Liker 1
Skrevet
skreppamedleppa skrev (4 timer siden):

1407907437_Screenshot_20221221_151413_SamsungInternet.thumb.jpg.255d8638897545ddfa195cad935b58fd.jpg

Synes det er fint på veldig mange og dette med at en er for gammel  for piercing er bare et stort tøv fra ende til annen😆

Wow! Jeg har aldri sett en slik industrial før. Den var råkul! 

ts

Anonymkode: b74d7...b33

• Liker 4
Skrevet
10 hours ago, skreppamedleppa said:

Veldig fin😊

Anonymkode: f897b...ad9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Virker useriøst med piercing og veldig usmakelig andre steder enn i ørene. 

Anonymkode: cd54a...aec

Enig. Godt de kan fjernes i det minste. Være med tættiser 😳

Anonymkode: 725a1...262

• Liker 1
Skrevet

Synes det kan være pent på andre, men vil ikke ha det selv.

• Liker 1
Skrevet

Liker det ikke, men folk gjør som de vil. Er ikke ute etter å dømme andre. Deres kropp, deres valg!

Anonymkode: 64dc3...70d

Skrevet

Har en liten en på siden av nesen, bruker kun en bitteliten diamant. Synes den er pen og gjør lite utav seg. Tok den da jeg var 18. Tok også nylig en øverst på øret (helix) som er i tillegg til de vanlige hullene i ørene (3 nedre i ene øret og 2 i andre øret, men disse har jeg sjelden øredobber i).

K42

Anonymkode: c289e...c40

Skrevet

Kroppssmykker som pynt er stort sett estetisk fint, synes jeg. Forutsatt at det ikke er for mye, og bærer preg av å være et opprør mot noe. Jeg har bare en selv, men så er jeg blitt en gammel gubbe. Som mann har jeg en preferanse for de som ikke er helt øverst på kroppen. Piercinger i pupper, navle og ikke minst kjønn. En piercing akkurat DER nede, er bare helt hinsides det aller meste 😳

Anonymkode: ef0cd...772

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...