Gå til innhold

Stelleveske

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere tips til noen stellevesker som både er praktiske og fine?

Anonymkode: 71ca8...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler sekk om du skal bære den. Om du bare skal ha den hengende på vogna spiller det ikke så stor rolle. 

Anonymkode: 941cc...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte en mindre sekk fra Rains som bare ble liggende i kurven under vogna. Praktisk med noe som er ganske vanntett!

Anonymkode: b970a...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er praktisk er det som har mye plass og mange lommer.

Jeg skulle jo «så klart» amme, trengte bare en bag til bleier og klær. Heldigvis kjøpte jeg bare en helt enkel og billig en. Viste seg at vi endte opp med flaske etter 3-4 mnd og fikk umulig plass til alt i stellebagen. 
Uansett greit å kunne pakke ned litt bind, amme innlegg, klær til seg selv også.

Vi har en ganske stor fra skiphop, er utrolig fornøyd med den! 

Anonymkode: d5f06...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den fra Stokke som kan brukes både som sekk og veske. Minimalistisk og praktisk, da spesielt de to første var vognnektere det første halvåret og måtte bæres i bæretøy overalt. De hatet i tillegg bilkjøring, så jeg unngikk det og spaserte overalt med babyen på magen og stelleveska som sekk på ryggen..

Skulle egentlig ønske jeg hadde brukt pengene på en fin sekk i stedet. Mer praktisk og den kan jo brukes etterpå. Og det er jo bare å putte den under vogna når man triller omkring.

Anonymkode: 9504e...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det som er praktisk er det som har mye plass og mange lommer.

Det er ikke sikkert, det kommer vel an på behovet og smaken. Jeg har hatt både stor og liten stelleveske, likte absolutt den lille best. 

Anonymkode: 9ffdf...ed9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en men fikk ikke bruk for, puttet bleier og det lille vi trengte med ut i egen veske. Stelleveske som henges på styrer går ofte i beina på mange også når man triller. 

Anonymkode: d6de7...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har for det meste bare brukt den store pungen som fulgte med en stelleveske fra Stokke som vi fikk i gave og en vanlig sekk, kommer an på hvor mye vi trenger å ha med oss. I sekken har vi puttet stelle-ting (bleier, våtservietter osv.) i en ziplock-pose og skiftetøy i en annen for å finne det raskt.

Anonymkode: c7cbd...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekken og pungen bare legger vi oppi kurven under vogna, forresten. Synes det er fryktelig slitsomt med ting som henger på vogna.

Anonymkode: c7cbd...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.12.2022 den 12.09):

Vi har denne

https://vidasbabynest.no/produkt/vidas-stellesekk-varmgra/

valgte sekk da det er mer praktisk å få med seg syns vi. Henges på vogna som en stelleveske ved behov. Masse lommer til ulike formål. 

Anonymkode: a4207...5d2

Samme her! 

Anonymkode: 13582...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...