Rosa Sløyfe Skrevet 21. desember 2022 #1 Del Skrevet 21. desember 2022 er det noen her inne som har kjøpt bryllupsmagasiner jeg lurer på om dem faktisk er til hjelp eller er det bare masse vås i dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #2 Del Skrevet 21. desember 2022 90%reklame... Bruk heller pinterest, instagram og Google Anonymkode: da5c7...5a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Del Skrevet 26. desember 2022 Kjøpte noen danske og britiske magasiner som jeg synes var mye mer inspirerende enn det norske "Ditt Bryllup". Sistnevnte bestilte jeg først fra nettsiden deres, men mottok aldri magasinet selv om jeg hadde betalt det og kontaktet kundeservice gjentatte ganger så vil advare på det sterkeste mot å forhåndsbestille det. Kundeservicen deres var helt elendig og de bare slutet å svare meg. Men da jeg var på en bryllupsmesse fikk jeg det samme magasinet gratis. Synes ikke det var så mye interessant der. Det virker som mange av artiklene går igjen fra år til år, ispedd noen nye bilder av kjoler og massevis av reklame. Anonymkode: 611e2...416 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #4 Del Skrevet 27. desember 2022 Jeg leste Bryllupsmagasinet, og synes de har en god blanding mellom reklame og artikler. Jeg liker veldig godt at de har varierte artikler. Anonymkode: 9d90e...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå