Gå til innhold

Gifte menn som har elskerinner og som ikke skiller seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svært mange sier det de tror dama vil høre for å få ligge med henne. De har ingen intensjoner om å skille seg. De er sammen med kona si av en grunn – hun er den de vil bo med selv om sexen ikke er like bra. 

Anonymkode: f5a69...1f4

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel

Anonymkode: 8fca7...290

• Liker 5
Skrevet

Sexen kan faktisk være bra hjemme, fordi om han har elskerinne. 

Anonymkode: 6c8d6...aa3

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet

De vil ha i pose og sekk. 

Anonymkode: 3287d...3ff

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Sexen kan faktisk være bra hjemme, fordi om han har elskerinne. 

Anonymkode: 6c8d6...aa3

Nettopp. Her var det ingen problem hjemme, men jeg var den samme år etter år. Han var vant til forskjellige damer titt og ofte fra singeltilværelsen sin, så han måtte ha noe "nytt" (som for øvrig var tjukkere og mindre pent enn det han hadde hjemme). 

Anonymkode: 29bd6...843

• Liker 7
Skrevet

Det er jo fordi hjemme har man en kollega i logistikk, oppdragelse og økonomi. En elskerinne er ren morro, er ung, attraktiv og sprudlende. Hun er alt kona ikke er. 

Utroskap er jo et problem fordi folk tror et samboerskap må være synonymt med seksuell eksklusivitet. Samfunnets største bløff 😂

Anonymkode: 747e4...260

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo fordi hjemme har man en kollega i logistikk, oppdragelse og økonomi. En elskerinne er ren morro, er ung, attraktiv og sprudlende. Hun er alt kona ikke er. 

Utroskap er jo et problem fordi folk tror et samboerskap må være synonymt med seksuell eksklusivitet. Samfunnets største bløff 😂

Dere som er utro, lyver og bedrar er samfunnets største bløff. Vær single hvis dere absolutt må ligge rundt.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, forskningen viser at elskerinna ofte er styggere enn kona. 

Elskerinne, Utro | Elskerinnen er ikke hun du tror (nettavisen.no)

Konen er ofte penere enn elskerinnen | Finansavisen

Som eksempel kan man ta Schwarzenegger - hans langvarige elskerinna var 10 nivåer "under" kona utseendemessig. Ikke var hun slank, og ikke var hun pen. Men hun ga ham noe som kona ikke kunne gi - det var altså ikke utseendet. 

Arnold Schwarzenegger | Her er Arnolds elskerinne (nettavisen.no) Her er elskerinna

Home (mariashriver.com) Her er kona.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det har ofte ikke noe med utseende å gjøre. Hadde en mann som var notorisk utro i 20 år, ser han nå som en med psykopatiske trekk. Han var utro fordi han kunne være det, og likte å ligge rundt. Hvordan de alle så ut, vet jeg ikke. Men så to, som absolutt ikke var noe å se på. 

Anonymkode: 8c1ae...698

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Samboerskap trenger ikke å bety eksklusivitet, nei. Hvis begge to er enige om at de ikke er eksklusive, er det jo per definisjon ikke utroskap, og derfor ikke et problem heller.

Problemet oppstår jo først når den ene mener at de er eksklusive, og den andre ikke er det. Det er da det heter utroskap.

• Liker 9
Skrevet

Så lenge kvinner finner seg i å stå på vent for opptatt mann, og det finnes menn uten skrupler for å være ugrei mot to kvinner, så vil det nok eksistere elskerinner. 

Anonymkode: 025d6...cd6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Min beste relasjon noen sinne. Jeg er the icing om the cake, og har ham på hans beste dager.
Hun tar hverdagsslitet, og jeg håper han aldri flytter ut fra henne. De er glad i hverandre, men erotikken er død.
Jeg ønsker ingen samboer, men vi har et gnistrende intens liv de stundene vi har sammen.

Ville aldri gått inn i relasjon til en som ville bryte opp. For det første ønsker jeg det ikke, og for det andre er det naivt å tro at det ville fungert i lengden å skifte rolle på den måten.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Er ikke bare menn som holder på sånn .

Anonymkode: c907e...170

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Er ikke bare menn som holder på sånn .

Anonymkode: c907e...170

Nei, men langvarig utroskap er mye mer vanlig blant menn. 

Anonymkode: 865f2...e97

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, men langvarig utroskap er mye mer vanlig blant menn. 

Anonymkode: 865f2...e97

Har du en lenke til en undersøkelse eller artikkel om det?

Anonymkode: 38d08...2e8

• Nyttig 4
Skrevet

Han pulte 2 elskerinner på tjukken nesten samtidig. Han klarte holde det hemmlig helt barnebidragene. Jeg skjønte noe var feil når han plutselig ikke hadde penger til noen ting. Nå er vi skilt og han bor i en liten leid leilighet.

Anonymkode: 2cf62...809

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han pulte 2 elskerinner på tjukken nesten samtidig. Han klarte holde det hemmlig helt barnebidragene. Jeg skjønte noe var feil når han plutselig ikke hadde penger til noen ting. Nå er vi skilt og han bor i en liten leid leilighet.

Anonymkode: 2cf62...809

😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Svært mange sier det de tror dama vil høre for å få ligge med henne. De har ingen intensjoner om å skille seg. De er sammen med kona si av en grunn – hun er den de vil bo med selv om sexen ikke er like bra. 

Anonymkode: f5a69...1f4

Kona er mor til våre felles barn, selvsagt vil jeg bo med henne og barna.

Elskerinnen dekker andre behov.

Anonymkode: 7555d...5ab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kona er mor til våre felles barn, selvsagt vil jeg bo med henne og barna.

Elskerinnen dekker andre behov.

Anonymkode: 7555d...5ab

Du synes ikke at det er litt urettferdig å ta valget for kona hvorvidt hun skal bo sammen med en utro mann? Man kan ikke bestandig få dekket alle sine behov. Har du behov for å pule rundt - vær singel. Å bo sammen med en kvinne utelukkende av praktiske årsaker er nedrig, både for deg og for kvinnen.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Andro skrev (17 timer siden):

Min beste relasjon noen sinne. Jeg er the icing om the cake, og har ham på hans beste dager.
Hun tar hverdagsslitet, og jeg håper han aldri flytter ut fra henne. De er glad i hverandre, men erotikken er død.
Jeg ønsker ingen samboer, men vi har et gnistrende intens liv de stundene vi har sammen.

Ville aldri gått inn i relasjon til en som ville bryte opp. For det første ønsker jeg det ikke, og for det andre er det naivt å tro at det ville fungert i lengden å skifte rolle på den måten.

Er litt sånn til meg og. Jeg får bare det mest positive fra en mann jeg syns er kjekkest i verden. Vi har det så fint når vi er sammen og de stundene er verd gull for meg. 

Mens samboeren får ta seg av hverdagen. Jeg finner uansett ingen kjæreste har jeg innsett så er denne ordningen en god nummer to. 

Som deg jeg siterer så hadde det ikke funket at han skulle byttet ut frua med meg. Jeg ønsker at de fortsatt holder sammen. Det er mest vinn vinn for meg. Vi får bare det positive med hverandre og ja jeg bryr meg om han som menneske. 

Godt voksen kvinne

Anonymkode: 282b6...32f

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...