Gjest sokrat Skrevet 21. desember 2022 #1 Skrevet 21. desember 2022 (endret) Jeg tror vi lever i en av de verste tidene å finne en partner. Online dating, sukker og tinder er veldig vanskelig for både menn og kvinner. For menn er det vanskelig å komme i kontakt og få en date. For kvinner er det vanskelig å føle tiltrekning via bilder og de går derfor etter top 20 prosent av menn. Som de igjen forgjeves (om det i det hele tatt skjer) går på date med og blir skuffet. Flere kvinner enn menn flytter til byen. Så det blir derfor en mismatch. Siden flere kvinner er i jobb, slapper damer mer av og gidder ikke å gjøre en innsats for å finne en partner og tillater seg å være mer kritiske. Mange kvinner som har fått barn, vil ikke gi de single og barnløse karene en sjanse. De koser seg med barna og er fornøyd. Det gjør flere single. Hva fører så dette til? Jo folk får dårligere helse og mange blir deprimerte. Endret 21. desember 2022 av sokrat
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #2 Skrevet 21. desember 2022 Ja, jeg tror det er veldig vanskelig etter tinder. Det er alltid noe bedre rundt neste sving og ghosting er verre enn noen sinne. Bruk og kast mentalitet. Anonymkode: aa667...8ff 2 1
NakenPanda Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 Hvis du er mellom 20 og 29 er det betydelig mere kvinner i byer enn menn, etter 35 er det flere menn enn kvinner (Oslo) Så her må man bare ikke vente for lenge! Tror mange menn er ukjent med det å ha barn, og kvinner med barn styrer unna dette. Menn skjønner ikke at de aldri vil bli viktigere en barna, og burde opptre deretter. Tinder er sex ikke dating så leter du etter en partner, prøv noe annet. På tross av alle tråder om hvor ille det er er de fleste ikke single og har en partner. Min erfaring av at man blir sær og egoistisk som mann hvis man er singel for lenge, spesielt hvis man ikke har omgang med andre enn kompiser. Det er ikke spesielt attraktivt. 1
Gjest sokrat Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ja, jeg tror det er veldig vanskelig etter tinder. Det er alltid noe bedre rundt neste sving og ghosting er verre enn noen sinne. Bruk og kast mentalitet. Anonymkode: aa667...8ff Ja, det blir mye enklere for de som ønsker å være utro eller å finne en ny partner. Før kunne ikke folk holde på slik, fordi rykte deres ble totalt ødelagt, i dag er folk mer anonyme i store byer.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #5 Skrevet 21. desember 2022 Tror det var værre den gangen det bare var tvangsekteskap. Ja, du fikk deg partner, men ikke en du ville ha... Tror også det var værre å være bygde-singel den gang din beste sjanse var å sette inn en tekstannonse i papirutgaven av Aftenposten... Anonymkode: 3f695...9cc 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #6 Skrevet 21. desember 2022 21 minutter siden, sokrat said: Ja, det blir mye enklere for de som ønsker å være utro eller å finne en ny partner. Før kunne ikke folk holde på slik, fordi rykte deres ble totalt ødelagt, i dag er folk mer anonyme i store byer. Ja, samt at før hadde man ikke samme tilgjengeligheten til folk så man la inn litt mer innsats og sjonglerte ikke flere på en gang der date nr 3 blir dumpet for litt sjenanse andre date så date 5 får duge i dag 😅 Anonymkode: aa667...8ff
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #7 Skrevet 21. desember 2022 Det var nok verre før. Mye overflatiske ekteskap, elskere i hytt og pine da det var vanskeligere å skille seg. Like mange fuckboys på byen..går man enda lengre bak i tid var nok enda verre. Sier ikke at det ikke er lett for alle i dag, men folk står mye friere til å finne ekte kjærlighet eller være alene om en vil det, man må bare kysse noen frosker først (noe som egentlig er bra). Anonymkode: a21f2...ffb 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #8 Skrevet 21. desember 2022 Kvinner har få problemer med å finne en partner om de ønsker det, i det virkelige liv eller på nettdating/Tinder. Det er stort sett menn som tar initiativ og kvinner velger den mannen de vil ha. Anonymkode: 21600...b78
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #9 Skrevet 23. desember 2022 sokrat skrev (På 21.12.2022 den 9.35): Ja, det blir mye enklere for de som ønsker å være utro eller å finne en ny partner. Før kunne ikke folk holde på slik, fordi rykte deres ble totalt ødelagt, i dag er folk mer anonyme i store byer. Avhengig av kjønn så tror jeg du bommer litt. Det var ingen sak for menn å være utro før. Om så konen visste det så var det vanskelig for henne å forlate ham, da mannen sto for all inntekt og hun dermed ble låst der spesielt med barn. Utro menn ble sett litt mellom fingrene på i samfunnet, men kom igjen om kvinnen forlot han pga hans utroskap. Det ble ikke en veldig stor sak ut av om en mann forlot konen sin til fordel for en annen, men ryktet til kvinnen dersom hun gjorde det samme ville bli ødelagt. Anonymkode: e19a4...527 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #10 Skrevet 23. desember 2022 Personlig opplever jeg egentlig det motsatt. Er det en ting som virkelig ikke er et problem, så er det kontakt og relasjoner med kvinner. Nå bruker ikke jeg apper/nettsider, men lever ute i den virkelige verden som en utadvendt, bli og sosial fyr. Kan ha noe med det å gjøre. Anonymkode: 7e192...cb1
HelgeJohan Skrevet 23. desember 2022 #11 Skrevet 23. desember 2022 (endret) sokrat skrev (På 21.12.2022 den 8.27): Jeg tror vi lever i en av de verste tidene å finne en partner. Online dating, sukker og tinder er veldig vanskelig for både menn og kvinner. For menn er det vanskelig å komme i kontakt og få en date. For kvinner er det vanskelig å føle tiltrekning via bilder og de går derfor etter top 20 prosent av menn. Som de igjen forgjeves (om det i det hele tatt skjer) går på date med og blir skuffet. Flere kvinner enn menn flytter til byen. Så det blir derfor en mismatch. Siden flere kvinner er i jobb, slapper damer mer av og gidder ikke å gjøre en innsats for å finne en partner og tillater seg å være mer kritiske. Mange kvinner som har fått barn, vil ikke gi de single og barnløse karene en sjanse. De koser seg med barna og er fornøyd. Det gjør flere single. Hva fører så dette til? Jo folk får dårligere helse og mange blir deprimerte. Tror du er inne på noe gitt. Føler også at det har blitt enda verre etter denne såkalte pandemien. Endret 23. desember 2022 av HelgeJohan 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #12 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 21.12.2022 den 8.38): Ja, jeg tror det er veldig vanskelig etter tinder. Det er alltid noe bedre rundt neste sving og ghosting er verre enn noen sinne. Bruk og kast mentalitet. Anonymkode: aa667...8ff Jepp, og samtidig, hvis man ikke er på datingnettsider, er man ute av "gamet". Ond sirkel. Anonymkode: 08da1...01b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå