Gjest Martineher Skrevet 21. desember 2022 #1 Del Skrevet 21. desember 2022 Noen som har testet den nye womanizeren for G punkt? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #2 Del Skrevet 21. desember 2022 Ikke akkurat den, men har testet Lelo Enigma Dual Action, som er samme greia. Og 👌🏻👌🏻👌🏻 angrer ikke på det kjøper. https://www.sinful.no/lelo-enigma-dual-action-sonic-massager?contain=1&gclid=Cj0KCQiA14WdBhD8ARIsANao07gbQHmk5MCDDPdErQy5iplQjwFtIWjBiKLK_JW8LsGS1Mz6DF0N74saAiH6EALw_wcB Anonymkode: d0093...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martineher Skrevet 21. desember 2022 #3 Del Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke akkurat den, men har testet Lelo Enigma Dual Action, som er samme greia. Og 👌🏻👌🏻👌🏻 angrer ikke på det kjøper. https://www.sinful.no/lelo-enigma-dual-action-sonic-massager?contain=1&gclid=Cj0KCQiA14WdBhD8ARIsANao07gbQHmk5MCDDPdErQy5iplQjwFtIWjBiKLK_JW8LsGS1Mz6DF0N74saAiH6EALw_wcB Anonymkode: d0093...de1 Men den suger vel på kliten? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #4 Del Skrevet 21. desember 2022 Martineher skrev (21 minutter siden): Men den suger vel på kliten? 😊 Er det jeg mente at den er «det samme». Det er Lelo sin (altså ikke womanizer), som bruker lufttrykk på klitoris og har også innvendig stimulering i tillegg. Anonymkode: d0093...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #5 Del Skrevet 21. desember 2022 Martineher skrev (39 minutter siden): Noen som har testet den nye womanizeren for G punkt? 😊 Tror jeg kanskje leste dette litt feil, er det denne du mener? https://www.nytelse.no/g-punkt/womanizer-og-g-punktvibrator-lilac/kvinner/ I såfall kan jeg si jeg har testet den, og jeg likte den ikke. Man kan ikke skru av vibreringen (så vidt jeg klarer å finne ut av), så den både vibrerer og bruker lufttrykk innvendig. Men lufttrykk greiene følte jeg ikke at jeg klarte å merke noe til, sa vibreringen var for distraherende, det ble for mye og det eneste jeg klarte å kjenne på. Så det ble en skuffende affære for min del. Håper de kan komme med en versjon der man fritt kan velge å ha på vibrering eller ikke. Anonymkode: d0093...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #6 Del Skrevet 21. desember 2022 Ja, elsker womenizer duo - har blitt mitt favorittleketøy! 😍 Får sykt dype og kraftige orgasmer som kommer på rekke og rad. Eneste leketøy som gir meg g-punkts- og klitorisorgasme samtidig. Første gangen kom jeg allerede etter 40 sekunder 😅. Bruker den mest alene, men også sammen med mannen min. Anonymkode: 36a9b...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå