Liamm Skrevet 21. desember 2022 #1 Skrevet 21. desember 2022 (endret) Hei, jeg ble kjent med ei jente for ca 2 Månder siden, i starten virka det nesten som hun love bomba meg, hun var veldig på meg, ga meg mye komplimenter, svarte fort og ville snakke hele tiden, sa hun savna meg osv, og ville henge ofte, men fra starten trekker hun seg på en måte hver gang jeg prøver å kose med henne, og nå i det siste når jeg viser kjærlighet eller sender hjerter og viser kjærlighet trekker hun seg tilbake igjen, hun gir og tar opperksomhet, og det hender noen ganger hun bare reiser seg opp og går hjem når vi ser film sammen og jeg prøver å klemme henne, jeg spør hvor skal du, er det noe galt? Da sier hun bare at hun er nødt til å få ting ferdig gjort idag, men neste dag er hun på igjen osv, jeg er egt litt forvirra, noen som kan hjelpe meg, hva er det som skjer? Hun svarer også ganske treigt nå en før, og chatter ganske lite. Vi har ikke hatt sex enda, eller noe lignende og når vi holder hender er det ikke for lenge før hun slipper. Endret 21. desember 2022 av Liamm
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #2 Skrevet 21. desember 2022 Hvordan er det love bombing? Anonymkode: 2c285...740 1
Hill83 Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 Dette bør du bare komme deg vekk ifra . 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 Dette hørtes ikke bra ut, Ts. Her kan man jo bare spekulere.. En usikker dame med traumer? En som bare ville ha deg interessert? En med personlighetsforstyrrelser? Nei, jeg vet ikke. Jeg ble forvirret selv. Anonymkode: 49b26...fe7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #5 Skrevet 21. desember 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Dette hørtes ikke bra ut, Ts. Her kan man jo bare spekulere.. En usikker dame med traumer? En som bare ville ha deg interessert? En med personlighetsforstyrrelser? Nei, jeg vet ikke. Jeg ble forvirret selv. Anonymkode: 49b26...fe7 Hvorfor sier du det? Kan hende vedkommende bare mista interessen ? Anonymkode: 2c285...740 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #6 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor sier du det? Kan hende vedkommende bare mista interessen ? Anonymkode: 2c285...740 Det er selvfølgelig også mulig, men da er det vel litt rart også at hun dukker opp igjen dagen etterpå? Selv om hun svarer tregere, så er hun jo der fortsatt? På, Av, på, mere av, men fortsatt der. Eller ble jeg så forvirra at jeg tolket det feil? Jeg har uansett ikke noe godt svar. Svaret vet bare hun. Anonymkode: 49b26...fe7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #7 Skrevet 21. desember 2022 Kanskje hun er allergisk for hudkontakt, håndholding, klemmer, og fysisk intimitet? Hva skjer hvis du slutter med det da,Ts. Blir hun på igjen? Hvis du trekker deg litt tilbake, og behandler henne mer som en venn? En kompis? Anonymkode: 49b26...fe7 2
Liamm Skrevet 21. desember 2022 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje hun er allergisk for hudkontakt, håndholding, klemmer, og fysisk intimitet? Hva skjer hvis du slutter med det da,Ts. Blir hun på igjen? Hvis du trekker deg litt tilbake, og behandler henne mer som en venn? En kompis? Anonymkode: 49b26...fe7 Ja da vil hun plutselig ha klem og gir meg ikke pusterom, og er på, men så fort jeg begynner å vise det tilbake er hun vekk igjen.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #9 Skrevet 21. desember 2022 Du sier det jo selv, hun er klar for kos men ikke noe som ligner sex. Anonymkode: c924b...181
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #10 Skrevet 21. desember 2022 Liamm skrev (1 minutt siden): Ja da vil hun plutselig ha klem og gir meg ikke pusterom, og er på, men så fort jeg begynner å vise det tilbake er hun vekk igjen. Hm.. Jeg forstår at det er forvirrende. Hvilken alder er det på henne? Er hun veldig ung? Er hun dominant ellers? Jeg regner med at denne tråden får mange "kom deg vekk", svar.. Anonymkode: 49b26...fe7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #11 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sier det jo selv, hun er klar for kos men ikke noe som ligner sex. Anonymkode: c924b...181 Hun er vel ikke klar for kos, hvis hun trekker seg vekk når de holder hender? Klemmer når han er tilbakeholden, og trekker seg vekk når han klemmer? Det høres ikke logisk ut. Anonymkode: 49b26...fe7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #12 Skrevet 21. desember 2022 Gå videre ts, hun har funnet en annen og vil ikke såre deg. Anonymkode: ca2a9...d0c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #13 Skrevet 21. desember 2022 Det ble startet en tråd her for noen timer siden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1641822-har-du-hørt-om-dette-toxic-dating-gamet-push-and-pull-metode/ Kanskje du skal se hva som står i den. Anonymkode: 49b26...fe7 1
Liamm Skrevet 21. desember 2022 Forfatter #14 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hm.. Jeg forstår at det er forvirrende. Hvilken alder er det på henne? Er hun veldig ung? Er hun dominant ellers? Jeg regner med at denne tråden får mange "kom deg vekk", svar.. Anonymkode: 49b26...fe7 Hun ble 18 i oktober. Noen ganger kan hun si sånn «jeg hater deg» bare for små ting, deretter gå tilbake til å si «Du er verdens beste gutt 😩❤️, jeg elsker deg» Jeg vet ikke hvilken måte du mener dominant, men hun spør om hun kan komme over, men når jeg spør henne er hun alltid «opptatt», spesielt nå i det siste.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #15 Skrevet 21. desember 2022 Les den push/pull tråden jeg linket til.. Anonymkode: 49b26...fe7
Liamm Skrevet 21. desember 2022 Forfatter #16 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gå videre ts, hun har funnet en annen og vil ikke såre deg. Anonymkode: ca2a9...d0c Hun har vært slik en del nå, like etter starten. Og jeg har prøvd å trekke meg tilbake da kommer hun løpende, så når jeg skal slutte å snakke med henne blir hun sur og gråter fordi hun føler at jeg «ignorer» henne. Men så fort jeg begynner å gi henne opperksomhet igjen er hun tilbake til gamle vaner.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #17 Skrevet 21. desember 2022 Les den push/pull tråden jeg linket til.. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1641822-har-du-hørt-om-dette-toxic-dating-gamet-push-and-pull-metode/?do=findComment&comment=31218007 Denne kommentaren fra AB.. Anonymkode: 49b26...fe7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #18 Skrevet 21. desember 2022 Hun trenger psykologhjelp. Og du må velge om du vil stå i det, eller gi slipp. Hun er ung. Hun kan ha ha traumer fra oppvekst. Se videoen. Jeg ønsker deg lykke til. Velg dine kamper med omhu. Anonymkode: 49b26...fe7
Purple_Pixiedust Skrevet 21. desember 2022 #19 Skrevet 21. desember 2022 Det høres ikke så godt ut for deg dette. Hva med å ta en prat med henne. Spør henne hva det er som skjer? Jeg kjenner jeg blir skeptisk, men det kan ligge traumer bak som noen har nevnt. Det kan også være at du ikke bør involvere deg noe mer med henne. Hvis hun spiller et slags spill ovenfor deg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #20 Skrevet 21. desember 2022 Liamm skrev (48 minutter siden): Hun ble 18 i oktober. Noen ganger kan hun si sånn «jeg hater deg» bare for små ting, deretter gå tilbake til å si «Du er verdens beste gutt 😩❤️, jeg elsker deg» Så hun er umoden/drastisk. Ikke ulikt mange andre på 18. Anonymkode: c924b...181 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå