AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #1 Skrevet 21. desember 2022 Er en person av motsatt kjønn som har vist interesse for dating og sex over lengre tid, ved jevne mellomrom, men interessen er ikke helt gjensidig. Jeg vil bare ha et ålreit forhold til vedkommende, men må innrømme at jeg har vurdert sex nå og da. Det er en viss sjanse for å møtes på singelarrangementer, er mest derfor jeg vil ha et ok forhold til vedkommende. Vedkommende sender snapper iblant, og jeg har vært forsiktig med å svare for mye, vise for mye interesse. Mange ubesvarte snapper, gjerne som det ikke var noen selvfølge å svare på, men også svart en del, helt enkle svar/kommentarer. Jeg har vært litt oppgitt pga en del forvirring oss imellom, og vedkommende ødela litt for meg på et singelarrangement (usikker på om det var bevisst eller ikke) da jeg snakket med en person av motsatt kjønn. Da jeg snakket med denne personen av motsatt kjønn kom vedkommende bort til oss og sa følgende til meg, så personen jeg snakket med hørte det: skal vi (!) dra herifra kl X? Vi hadde ikke snakket om å dra derifra sammen, og jeg og personen jeg snakket med må begge ha tolket dette som å dra sammen for sex. Personen jeg snakket med flyttet seg til en annen stol med en gang, bort fra meg. Så ble jeg utsatt for en voldsepisode sist helg. Jeg er rimelig sikker på at vedkommende vet om det, tilnærmet hundre prosent sikker. Men null tegn til at vedkommende bryr seg i sosiale medier (jeg la det ut der) og har heller ikke kontaktet meg direkte for å høre hvordan det går. Ville dere tenkt at that's it, denne personen kan jeg egentlig bare fase ut mtp historikken med forvirring oss imellom, den mulige sabotasjen på et singeltreff og at vedkommende gir blaffen i at jeg har blitt utsatt for vold? Litt usikker på om jeg skulle poste dette i singelkategorien. Anonymkode: 085aa...ba4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #2 Skrevet 21. desember 2022 Om du ikke bryr deg om han, kan det være han heller ikke bryr seg. Høres ikke slik ut. Bare glem han og gled deg til Julekos istedenfor Anonymkode: 7a1ab...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du ikke bryr deg om han, kan det være han heller ikke bryr seg. Høres ikke slik ut. Bare glem han og gled deg til Julekos istedenfor Anonymkode: 7a1ab...c5d Vedkommende har nylig vist interesse, denne mnd, åpent på Facebook. Vedkommende kontaktet meg også på Messenger for noen dager siden og lurte på om jeg vil "sove" hos denne personen. Har egentlig null tro på at dette bare er seksuell interesse, for vedkommende har spurt om å date tidligere. Jeg var ikke interessert, og så virker det som at vedkommende tenker at vi kanskje kan ha sex i det minste. Jeg var litt åpen for det da jeg nylig ble spurt om det, men det passet dårlig den dagen. Og nå har jeg altså tenkt på at denne personen kan jeg muligens bare droppe som følge av at det er null interesse/omtanke i forbindelse med voldsepisoden. Anonymkode: 085aa...ba4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er en person av motsatt kjønn som har vist interesse for dating og sex over lengre tid, ved jevne mellomrom, men interessen er ikke helt gjensidig. Jeg vil bare ha et ålreit forhold til vedkommende, men må innrømme at jeg har vurdert sex nå og da. Det er en viss sjanse for å møtes på singelarrangementer, er mest derfor jeg vil ha et ok forhold til vedkommende. Vedkommende sender snapper iblant, og jeg har vært forsiktig med å svare for mye, vise for mye interesse. Mange ubesvarte snapper, gjerne som det ikke var noen selvfølge å svare på, men også svart en del, helt enkle svar/kommentarer. Jeg har vært litt oppgitt pga en del forvirring oss imellom, og vedkommende ødela litt for meg på et singelarrangement (usikker på om det var bevisst eller ikke) da jeg snakket med en person av motsatt kjønn. Da jeg snakket med denne personen av motsatt kjønn kom vedkommende bort til oss og sa følgende til meg, så personen jeg snakket med hørte det: skal vi (!) dra herifra kl X? Vi hadde ikke snakket om å dra derifra sammen, og jeg og personen jeg snakket med må begge ha tolket dette som å dra sammen for sex. Personen jeg snakket med flyttet seg til en annen stol med en gang, bort fra meg. Så ble jeg utsatt for en voldsepisode sist helg. Jeg er rimelig sikker på at vedkommende vet om det, tilnærmet hundre prosent sikker. Men null tegn til at vedkommende bryr seg i sosiale medier (jeg la det ut der) og har heller ikke kontaktet meg direkte for å høre hvordan det går. Ville dere tenkt at that's it, denne personen kan jeg egentlig bare fase ut mtp historikken med forvirring oss imellom, den mulige sabotasjen på et singeltreff og at vedkommende gir blaffen i at jeg har blitt utsatt for vold? Litt usikker på om jeg skulle poste dette i singelkategorien. Anonymkode: 085aa...ba4 Er det ikke enklere å snakke med denne personen enn å kommunisere via SoMe? Anonymkode: a0645...b41
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #5 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det ikke enklere å snakke med denne personen enn å kommunisere via SoMe? Anonymkode: a0645...b41 Det kan du si, men jeg har prøvd å ikke ha for mye kontakt. Jeg vil være hyggelig og at det skal være mulig å treffes på treff, at det ikke skal bli baksnakking, løgner om meg osv. Tenkte først å holde dette kjønnsnøytralt, men det er jeg som er mannen. Det er noe av grunnen til at jeg føler meg ganske sikker på at det at hun vil date er reelt, at det ikke bare er seksuell interesse. Jeg tenker også at damer vanligvis viser mer omtanke, og det er omtrent bare damer som har reagert på det jeg skrev om voldsepisoden. Anonymkode: 085aa...ba4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #6 Skrevet 21. desember 2022 Hva vil du med henne da, ts? Det kunne vært meg du snakker om, jeg er i en lignende situasjon, og jeg skjønner ikke helt hva som foregår. Hva ønsker du? Anonymkode: b3fba...20e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #7 Skrevet 21. desember 2022 Dette er skapt forvirring, du må bare si rett ut hva -du- ønsker, og så blir det enten slik eller så forteller hun i retur hva hun mener. Hvorfor gjøre det så vanskelig for seg selv. Anonymkode: 7600d...31b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #8 Skrevet 21. desember 2022 Ikke alle får med seg hva alle poster om i sosiale medier. Og så må du neste bestemme deg hva du vil med henne. Du vil ikke vise for mye interesse til henne, men du vil gjerne ha litt omsorg når det skjedde noe?? Anonymkode: b38b5...640
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #9 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva vil du med henne da, ts? Det kunne vært meg du snakker om, jeg er i en lignende situasjon, og jeg skjønner ikke helt hva som foregår. Hva ønsker du? Anonymkode: b3fba...20e Jeg har tenkt at jeg kanskje kan være åpen for sex nå og da, men har egentlig ikke bestemt meg for noe. Men da tenker jeg at det kan være greit å ha et ålreit forhold oss imellom, ok kommunikasjon, et minimum av omtanke når det skjer noe spesielt. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke alle får med seg hva alle poster om i sosiale medier. Og så må du neste bestemme deg hva du vil med henne. Du vil ikke vise for mye interesse til henne, men du vil gjerne ha litt omsorg når det skjedde noe?? Anonymkode: b38b5...640 Det ville vært veldig rart om hun ikke har fått med seg dette. Anonymkode: 085aa...ba4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #10 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har tenkt at jeg kanskje kan være åpen for sex nå og da, men har egentlig ikke bestemt meg for noe. Men da tenker jeg at det kan være greit å ha et ålreit forhold oss imellom, ok kommunikasjon, et minimum av omtanke når det skjer noe spesielt. Det ville vært veldig rart om hun ikke har fått med seg dette. Anonymkode: 085aa...ba4 Så du skal ha trøst og vil pule litt på ei som er interessert i deg som mer enn det? Men ikke noe utover det? Anonymkode: b38b5...640 1
Svartfugl Skrevet 21. desember 2022 #11 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er en person av motsatt kjønn som har vist interesse for dating og sex over lengre tid, ved jevne mellomrom, men interessen er ikke helt gjensidig. Jeg vil bare ha et ålreit forhold til vedkommende, men må innrømme at jeg har vurdert sex nå og da. Det er en viss sjanse for å møtes på singelarrangementer, er mest derfor jeg vil ha et ok forhold til vedkommende. Vedkommende sender snapper iblant, og jeg har vært forsiktig med å svare for mye, vise for mye interesse. Mange ubesvarte snapper, gjerne som det ikke var noen selvfølge å svare på, men også svart en del, helt enkle svar/kommentarer. Jeg har vært litt oppgitt pga en del forvirring oss imellom, og vedkommende ødela litt for meg på et singelarrangement (usikker på om det var bevisst eller ikke) da jeg snakket med en person av motsatt kjønn. Da jeg snakket med denne personen av motsatt kjønn kom vedkommende bort til oss og sa følgende til meg, så personen jeg snakket med hørte det: skal vi (!) dra herifra kl X? Vi hadde ikke snakket om å dra derifra sammen, og jeg og personen jeg snakket med må begge ha tolket dette som å dra sammen for sex. Personen jeg snakket med flyttet seg til en annen stol med en gang, bort fra meg. Så ble jeg utsatt for en voldsepisode sist helg. Jeg er rimelig sikker på at vedkommende vet om det, tilnærmet hundre prosent sikker. Men null tegn til at vedkommende bryr seg i sosiale medier (jeg la det ut der) og har heller ikke kontaktet meg direkte for å høre hvordan det går. Ville dere tenkt at that's it, denne personen kan jeg egentlig bare fase ut mtp historikken med forvirring oss imellom, den mulige sabotasjen på et singeltreff og at vedkommende gir blaffen i at jeg har blitt utsatt for vold? Litt usikker på om jeg skulle poste dette i singelkategorien. Anonymkode: 085aa...ba4 Du virker å være veldig opptatt av denne personen til å ikke være særlig interessert. Du sier du bare vil ga et ålreit forhold til personen, men det har du bel uansett. Hvorfor er det da viktig for deg at personen bryr seg om en voldsepisode du har delt i some? Kanskje du bør tenke over om du liker denne personen litt mer enn du vil innrømme? Det er forresten ikke rart det blir forvirrende når dere kontakter hverandre, later som dere ikke er då interessert, men kanskje litt og legger ut "åte" i some for å se om den andre "bryr seg". De som bryr seg er dem du omgås med i det daglige, ikke følgere og flørter du har på some. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #12 Skrevet 21. desember 2022 Dette er en person som er interessert i deg som kjæreste. Avis han eller henne på tydelig måte når du ikke er interessert, så sparer du begge for mye bryderi. Ikke ha sex med personer som er interessert i deg for mer. Det vil bare såre dem unødvendig mye. Anonymkode: 40f04...405 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #13 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du skal ha trøst og vil pule litt på ei som er interessert i deg som mer enn det? Men ikke noe utover det? Anonymkode: b38b5...640 En kort melding om at hun håper at det går bra med meg ville vært nok. Svartfugl skrev (51 minutter siden): Du virker å være veldig opptatt av denne personen til å ikke være særlig interessert. Du sier du bare vil ga et ålreit forhold til personen, men det har du bel uansett. Hvorfor er det da viktig for deg at personen bryr seg om en voldsepisode du har delt i some? Kanskje du bør tenke over om du liker denne personen litt mer enn du vil innrømme? Det er forresten ikke rart det blir forvirrende når dere kontakter hverandre, later som dere ikke er då interessert, men kanskje litt og legger ut "åte" i some for å se om den andre "bryr seg". De som bryr seg er dem du omgås med i det daglige, ikke følgere og flørter du har på some. Jeg er ikke særlig opptatt av henne. Tenker lite på henne. Men hvis hun vil ha et vennskap og/eller sex bør hun bry seg en smule om ting som skjer. AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Dette er en person som er interessert i deg som kjæreste. Avis han eller henne på tydelig måte når du ikke er interessert, så sparer du begge for mye bryderi. Ikke ha sex med personer som er interessert i deg for mer. Det vil bare såre dem unødvendig mye. Anonymkode: 40f04...405 Er hun som har nevnt at vi kan ha sex uten noe mer. Jeg har tenkt at det kanskje kan gå, og hvis det ikke går kan man sette skuttstrek. Jeg har vært tydelig på at jeg ikke er interessert i dating. Anonymkode: 085aa...ba4
Svartfugl Skrevet 21. desember 2022 #14 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En kort melding om at hun håper at det går bra med meg ville vært nok. Jeg er ikke særlig opptatt av henne. Tenker lite på henne. Men hvis hun vil ha et vennskap og/eller sex bør hun bry seg en smule om ting som skjer. Er hun som har nevnt at vi kan ha sex uten noe mer. Jeg har tenkt at det kanskje kan gå, og hvis det ikke går kan man sette skuttstrek. Jeg har vært tydelig på at jeg ikke er interessert i dating. Anonymkode: 085aa...ba4 Du ønsker kun sex, men ønsker at hun skal bry seg om deg? Det høres jo litt rart ut. 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #15 Skrevet 21. desember 2022 Svartfugl skrev (39 minutter siden): Du ønsker kun sex, men ønsker at hun skal bry seg om deg? Det høres jo litt rart ut. Vennskap, sex, en relasjon. Da er det naturlig, og en selvfølge vil jeg si, å vise et minimum av omtanke. Anonymkode: 085aa...ba4
Svartfugl Skrevet 21. desember 2022 #16 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vennskap, sex, en relasjon. Da er det naturlig, og en selvfølge vil jeg si, å vise et minimum av omtanke. Anonymkode: 085aa...ba4 Har du vist henne omtanke da?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #17 Skrevet 21. desember 2022 Svartfugl skrev (3 minutter siden): Har du vist henne omtanke da? Har ikke sett at det har vært behov for det, og det har heller ikke vært behov for at hun skulle vise omtanke før nå. Anonymkode: 085aa...ba4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #18 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har ikke sett at det har vært behov for det, og det har heller ikke vært behov for at hun skulle vise omtanke før nå. Anonymkode: 085aa...ba4 Du får være mot andre som du vil de skal være mot deg. Og ikke være så egoistisk og selvsentrert. Forhåpentligvis har hun oppdaget hva slags mann du er og sikter litt høyere. Anonymkode: b38b5...640 1
Svartfugl Skrevet 22. desember 2022 #19 Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 21.12.2022 den 21.21): Har ikke sett at det har vært behov for det, og det har heller ikke vært behov for at hun skulle vise omtanke før nå. Anonymkode: 085aa...ba4 Jeg tror du bør gå litt i deg selv og undre deg over hvorfor du er så avhengig av synpati fra en person du liksom ikke bryr deg særlig om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå