AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Vi har vært sammen i 7 år, men bor ikke sammen. Nå har han begynt å invitere en annen jente hjem. Hun har masse toalettsaker , klær , kjøkkenutstyr etc hos han. Jeg forteller at dette ikke er innenfor om han er sammen med meg. Han mener da at jeg lager sur stemning .. og det orker han ikke.. og han ber meg ikke fokusere så mye på henne. han fyller året - da vil han invitere henne - og ikke meg.. jeg blir igjen suuuper skuffa og lei meg - og igjen mener han at jeg nå lager dårlig stemning og grunnen til at jeg ikke kan komme. Og ber meg ikke fokusere så mye på bursdagen.. og sier videre at det er han som har bursdag, så da må han få bestemme hvem han vil være med... Han vil nå ha en pause og mener st han da kan ligge m hvem han vil og legger til «så får vi se hva som skjer i fremtiden, vi kan jo gjenoppta kontakten.. ... jeg er så oppgitt.. at han gjør det han gjør og prøver å få det til at det er jeg og mitt humør som er problemet .. jeg drar hjem i morgen ( er ikke mulig å reise i natt) og jeg vet at jeg ALDRI vil se fyren igjen.. litt latterlig at han tror at han kan komme tilbake i fremtiden.. Anonymkode: ccc66...0ad 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Hvorfor bor dere ikke sammen etter 7 år? Anonymkode: 53790...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Han går langt over grensen med å ha denne dama over! Om de så bare er kompiser! Men for å være ærlig virker det som han er utro rett foran øynene dine og har lett etter en unnskyldning til å slå opp. Å ha pause er bare en mildere måte å slå opp på, og han sier jo han vil ligge med hvem han vil så dette er øyeblikket han har ventet på. Ikke ta han tilbake! Anonymkode: 50fba...6b4 32 1 4
AnonymBruker 42 Skrevet 20. desember 2022 #4 Skrevet 20. desember 2022 Har lyst til å le, men det blir kanskje feil mtp. situasjonen (om det ikke er trolling).... Se det positive i dette, TS. Det er antageligvis det absolutt besteste som har skjedd deg på 7 år, og har utvilsomt bare lyse sider ved seg (dvs. at du aldri ser duden igjen) Ikke noe å være oppgitt over, men noe å virkelig feire! 🥳 16 7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #5 Skrevet 20. desember 2022 Oj, jeg vedder en hundrings på at han allerede ligger med hvem han vil, og prøver å få din godkjenning i etterkant. Anonymkode: e99ed...432 22 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #6 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi har vært sammen i 7 år, men bor ikke sammen. Nå har han begynt å invitere en annen jente hjem. Hun har masse toalettsaker , klær , kjøkkenutstyr etc hos han. Jeg forteller at dette ikke er innenfor om han er sammen med meg. Han mener da at jeg lager sur stemning .. og det orker han ikke.. og han ber meg ikke fokusere så mye på henne. han fyller året - da vil han invitere henne - og ikke meg.. jeg blir igjen suuuper skuffa og lei meg - og igjen mener han at jeg nå lager dårlig stemning og grunnen til at jeg ikke kan komme. Og ber meg ikke fokusere så mye på bursdagen.. og sier videre at det er han som har bursdag, så da må han få bestemme hvem han vil være med... Han vil nå ha en pause og mener st han da kan ligge m hvem han vil og legger til «så får vi se hva som skjer i fremtiden, vi kan jo gjenoppta kontakten.. ... jeg er så oppgitt.. at han gjør det han gjør og prøver å få det til at det er jeg og mitt humør som er problemet .. jeg drar hjem i morgen ( er ikke mulig å reise i natt) og jeg vet at jeg ALDRI vil se fyren igjen.. litt latterlig at han tror at han kan komme tilbake i fremtiden.. Anonymkode: ccc66...0ad Hvorfor gidder du idet hele tatt. Er åpenbart utro og lei av deg. Sikkert spenne med noe nytt. Gjør deg selv en tjeneste og kom deg vekk fra han Anonymkode: 33608...68b 5 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #7 Skrevet 20. desember 2022 Høres ut som han har fått ny kjæreste og har "glemt" å informere deg om at det er slutt. Anonymkode: b291b...a34 21 1 6
Maskinfører Skrevet 20. desember 2022 #8 Skrevet 20. desember 2022 Merkelig mann det der hvorfor må han ha den kjærringa der om han er sammen med deg ? 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #9 Skrevet 20. desember 2022 Nå har han tatt pause, så nå er det slutt. Han vil ha sex i pausen sier han også. Beklaget Ts. Jeg forstår at det gjør vondt, men forholdet deres er over. Anonymkode: 9670b...223 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #10 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå har han tatt pause, så nå er det slutt. Han vil ha sex i pausen sier han også. Beklaget Ts. Jeg forstår at det gjør vondt, men forholdet deres er over. Anonymkode: 9670b...223 Jeg vet... jeg kommer ikke til å ta i fyren m ildtang engang.. Anonymkode: ccc66...0ad 6 9 3
Helene1982 Skrevet 21. desember 2022 #11 Skrevet 21. desember 2022 Hardt nei. Jeg forstår at det er kjipt å ha brukt 7 år på denne mannen, men absolutt ikke. Dette er ikke oppførsel du kan finne deg i. 1
Macro Skrevet 21. desember 2022 #12 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvorfor bor dere ikke sammen etter 7 år? Anonymkode: 53790...1ce Er ikke alle som vil bo sammen. Det er temmelig oppskrytt. Han har ny dame men glemte å gjøre det slutt med deg. Dropp drittsekken og aldri la han ta kontakt med deg igjen. 4 1
Blåjojo Skrevet 21. desember 2022 #13 Skrevet 21. desember 2022 Ganske utrivelig oppførsel på han. Håper du ikke sitter der og er kjempelei deg. Vær heller glad for å være kvitt en fyr som har sånne holdninger. 2
Rosakatt Skrevet 21. desember 2022 #14 Skrevet 21. desember 2022 Hva i all verden? Han er ikke en god fyr, plagsomt at han muligens ikke vil innse det selv heller. Føler med deg, du kan møte noen mye bedre enn dette 💖
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #15 Skrevet 21. desember 2022 Klær og kjøkkenutstyr? Han har jo tydeligvis fått seg kjæreste, og de har holdt på så lenge at hun er veldig husvarm blitt. Håper du legger fra deg trusa di før du drar. Gjem den under puta han ikke bruker eller noe. Slik at hun finner den. Anonymkode: dc5fa...071 8 1 9
Rosagodis Skrevet 21. desember 2022 #17 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har vært sammen i 7 år, men bor ikke sammen. Nå har han begynt å invitere en annen jente hjem. Hun har masse toalettsaker , klær , kjøkkenutstyr etc hos han. Jeg forteller at dette ikke er innenfor om han er sammen med meg. Han mener da at jeg lager sur stemning .. og det orker han ikke.. og han ber meg ikke fokusere så mye på henne. han fyller året - da vil han invitere henne - og ikke meg.. jeg blir igjen suuuper skuffa og lei meg - og igjen mener han at jeg nå lager dårlig stemning og grunnen til at jeg ikke kan komme. Og ber meg ikke fokusere så mye på bursdagen.. og sier videre at det er han som har bursdag, så da må han få bestemme hvem han vil være med... Han vil nå ha en pause og mener st han da kan ligge m hvem han vil og legger til «så får vi se hva som skjer i fremtiden, vi kan jo gjenoppta kontakten.. ... jeg er så oppgitt.. at han gjør det han gjør og prøver å få det til at det er jeg og mitt humør som er problemet .. jeg drar hjem i morgen ( er ikke mulig å reise i natt) og jeg vet at jeg ALDRI vil se fyren igjen.. litt latterlig at han tror at han kan komme tilbake i fremtiden.. Anonymkode: ccc66...0ad Narsissist han der eller?? 🤷🏽♀️🤷🏽♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #18 Skrevet 21. desember 2022 Tenk på det sånn ts, nå vet du hvor du har han og du har sluppet unna alt rabalderet som følger når man går fra hverandre som samboere. Jeg skjønner at det nå må føles kjipt, men du har virkelig "dodged a bullet" som de sier på engelsk. For jeg håper virkelig ikke du aksepterer å bli behandlet sånn. Han har åpenbart et forhold til denne andre kvinnen. Anonymkode: 138f5...f75 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #19 Skrevet 21. desember 2022 Du kommer ikke til å greie å stå i mot. Du er tøff nå, men når han vil ha deg gir du etter, som så altfor mange ganger før. Anonymkode: d2516...ed3 1
Fireflies Skrevet 21. desember 2022 #20 Skrevet 21. desember 2022 Jeg er ikke veldig fan av konseptet på KG med å si løp. Men her sier jeg løp.. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå