AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Inspirert av den andre tråden om menn sine bilder. Anonymkode: ca134...aee
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #2 Skrevet 21. desember 2022 Feite damer som kun har ansiktsbilder Anonymkode: fcc14...b41 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #3 Skrevet 21. desember 2022 Nei til: Sminke og kunstige Barbie-ansikter med trutemunn. Liker naturlige, sunne, jenter/kvinner. Anonymkode: 91c50...5ae 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #4 Skrevet 21. desember 2022 Overvektige damer i stramme klær. FILTER, spesielt de snap-filtrene med hjerte... Bare fjellturbilder, bilder av alkohol, flere bilder av hund/katt, barn. Mye sminke, ducklips..... åpenbart bleket hår. Anonymkode: 617da...5e8 1 1
Hunter7 Skrevet 21. desember 2022 #5 Skrevet 21. desember 2022 Katte- og harepusører fra et eller annet hyper-barnslig Snapchat-filter! Newsflash: Du går da for svingende ikke rundt med katte- eller harepusører til vanlig. Og en lang rekke andre filter. Newsflash: Du selger noe du verken er eller har. Jeg vet at du ikke er i nærheten til å ha den babyrumpehuden som du har på bildene. Trutmunn-selfies og tunga litt ut av munnen-selfies. Newsflash: Så du går rundt med konstant trutmunn, du da? Eller rekker tunge til folk hele tiden? Nei, trodde ikke det. Overfladiske og ihjelpostede "visdomsord", gjerne med hjerter rundt. Newsflash: "Live, love, laugh"?!? Seriøst, holder det ikke med ørten slike plakater og vegg-tattiser hjemme på veggene? "Wine is my spirit animal"?!? Du vil altså signalisere at du er latent alkis. Ja, for det er jo hva enhver mann drømmer om 🥴 Sydenfylla-bilder, helst litt uskarpe, med paraplydrinker, og noen ufrivillige linselus i bakgrunnen. Newsflash: Ååå, du er så vill og gal, atte. Totalt crazyyy! Wow. For ingen i hele Norges land har noensinne vært på fest og spetakkel. Kanskje en gang på grendehuset ved et feiltak, men aldri i Utlandet. Der er det bare du som har vært. Som kvinne blir jeg tidvis pinlig berørt av mitt eget kjønn. 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #6 Skrevet 21. desember 2022 ^^ Er du kvinne? Jeg har alltid tenkt at du var mann... Anonymkode: 9bdef...fd8 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #7 Skrevet 21. desember 2022 Newsflash: det var ganske pinlig hvor ofte du brukte det ordet. Du prøver å virke kul men får det ikke helt til. Anonymkode: 43b9b...e2c 9 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #8 Skrevet 21. desember 2022 Hvorfor har nesten alle single damer katt? Er det noe som bør forskes mer på? Ellers: generelt * Påfallende uskarpe bilder. * 3 tonn med filter som får 40-50 åringer til å fremstå som 15 * Bilder av bakhodet * Bilder bare av kroppen * Ingen bilder av dama, bare memes og annet fjas. * Bilder sammen med venninner, så du vet ikke hvem av dem det egentlig er * Bilder tatt på lang avstand * Bare bilde men ingen tekst. (rett til venstre!) Ellers er jo mye basert på egne preferanser. Styrer unna: * Fest, med øl/fin/sprit i hånda * Cowboyhatter * Shoppingbilder * Utkledning og fjoll * Motorsport-bilder * Latterfjes med det uttrykket man har når man har dratt en skikkelig drøy grovis * Sure fjes (bare sure fjes=venstre) * Stort sett sveiper jeg venstre på alle som ikke har lagt noe innsats i å beskrive hvem dem er som person. Gjelder både bilder og tekst. Anonymkode: 7f396...617
Hunter7 Skrevet 21. desember 2022 #9 Skrevet 21. desember 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Newsflash: det var ganske pinlig hvor ofte du brukte det ordet. Du prøver å virke kul men får det ikke helt til. Anonymkode: 43b9b...e2c Newsflash baby, I don’t give a rat’s furry arse. Den dagen jeg får betalt for å skrive på KG, så skal første prioritet være å skrive så kult at selv du humrer. 😘 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #10 Skrevet 21. desember 2022 Bare lurer på en ting ang filter. Jeg er ufotogen så tar aldri bilder av meg uten filter. Har vært engstelig før date om de skal bli skuffa når de ser meg men samtlige blir positivt overrasket og sier jeg var mye penere irl og ikke så fotogen som de trodde. Da er vel filter innafor om man ser bedre ut i virkeligheten? Anonymkode: 873c8...cf3
Blåjojo Skrevet 21. desember 2022 #11 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Bare lurer på en ting ang filter. Jeg er ufotogen så tar aldri bilder av meg uten filter. Har vært engstelig før date om de skal bli skuffa når de ser meg men samtlige blir positivt overrasket og sier jeg var mye penere irl og ikke så fotogen som de trodde. Da er vel filter innafor om man ser bedre ut i virkeligheten? Anonymkode: 873c8...cf3 Men om du ser bedre ut i virkeligheten, så kan jo noen sveipe deg til venstre pga at du ikke er pen med filter, og noen ser uansett at det er filter og sveiper deg til venstre av den grunn. Kanskje du da går glipp av drømmemannen pga bruk av filter? Er det ikke bedre å være 100% ærlig og heller eie eget utseende? Er jo uansett det mannen du dater vil se? 2
BobTheNoob Skrevet 21. desember 2022 #12 Skrevet 21. desember 2022 Problemet med filter er at det fremstår som om du prøver å skjule ditt utseende og at det er en grunn til det. Hvis du ser bedre ut IRL enn på bilder (det tror jeg vi fleste synes vi gjør) så er jo det bare fordel når du drar på date. Bodydysmorphia er en stor ting blant jenter (og tildels gutter) så mulig du bør la andre vurdere hvilke bilder som er bra eller ikke. Jeg vil anbefale alle å bruke bilder hvor du tar deg bra ut, men uten "hjelpemidler" slik at de viser deg slik du egentlig er. 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #13 Skrevet 21. desember 2022 Jeg takker gjerne ja til flere formfulle damer med stramme klær på Tinder. Synes faktisk de aller fleste på Tinder er for tynne for min del. Skjønnhetsfilter er et definitivt og automatisk nei. Anonymkode: 195b2...188 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #14 Skrevet 21. desember 2022 1 minutt siden, Blåjojo said: Men om du ser bedre ut i virkeligheten, så kan jo noen sveipe deg til venstre pga at du ikke er pen med filter, og noen ser uansett at det er filter og sveiper deg til venstre av den grunn. Kanskje du da går glipp av drømmemannen pga bruk av filter? Er det ikke bedre å være 100% ærlig og heller eie eget utseende? Er jo uansett det mannen du dater vil se? Problemet er at det ikke er det han ser, for er uvanlig ufotogen og uten filter kan jeg ikke ha tinder rett og slett. Tror aldri jeg har møtt en derfra som ikke sa jeg ikke var mye penere i virkeligheten og det med filter, uten hadde jeg ikke fått matcher en gang. Hadde jeg vært penere med filter hadde jeg droppet det faktisk Anonymkode: 873c8...cf3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #15 Skrevet 21. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Problemet er at det ikke er det han ser, for er uvanlig ufotogen og uten filter kan jeg ikke ha tinder rett og slett. Tror aldri jeg har møtt en derfra som ikke sa jeg ikke var mye penere i virkeligheten og det med filter, uten hadde jeg ikke fått matcher en gang. Hadde jeg vært penere med filter hadde jeg droppet det faktisk Anonymkode: 873c8...cf3 Var mye penere i virkeligheten, ikke ikke penere* 😅 Anonymkode: 873c8...cf3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #16 Skrevet 21. desember 2022 5 minutter siden, BobTheNoob said: Problemet med filter er at det fremstår som om du prøver å skjule ditt utseende og at det er en grunn til det. Hvis du ser bedre ut IRL enn på bilder (det tror jeg vi fleste synes vi gjør) så er jo det bare fordel når du drar på date. Bodydysmorphia er en stor ting blant jenter (og tildels gutter) så mulig du bør la andre vurdere hvilke bilder som er bra eller ikke. Jeg vil anbefale alle å bruke bilder hvor du tar deg bra ut, men uten "hjelpemidler" slik at de viser deg slik du egentlig er. Tror ikke selv jeg ser bedre ut i virkeligheten, men får høre det til stadighet av begge kjønn og spesielt av menn. Kjedelig å gå glipp av matcher som hadde syns jeg var aktuell om de hadde sett meg på butikken men som sveiper meg til venstre fordi de tror jeg er «stygg» Anonymkode: 873c8...cf3
Blåjojo Skrevet 21. desember 2022 #17 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Problemet er at det ikke er det han ser, for er uvanlig ufotogen og uten filter kan jeg ikke ha tinder rett og slett. Tror aldri jeg har møtt en derfra som ikke sa jeg ikke var mye penere i virkeligheten og det med filter, uten hadde jeg ikke fått matcher en gang. Hadde jeg vært penere med filter hadde jeg droppet det faktisk Anonymkode: 873c8...cf3 Ta flere bilder da. Uten filter. Det ble en grei av-venning fra filter for min del. Hadde det på akkurat samme måte, men valgte å hoppe av den karusellen for en del år siden. Nå er det 6-7 år siden sist jeg brukte filter. Bortsett fra sånne tøyse-filter som er på Snapchat, men da velger jeg kun de som gjør meg styggere/eldre/rarere.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #18 Skrevet 21. desember 2022 Hunter7 skrev (12 timer siden): Katte- og harepusører fra et eller annet hyper-barnslig Snapchat-filter! Newsflash: Du går da for svingende ikke rundt med katte- eller harepusører til vanlig. Og en lang rekke andre filter. Newsflash: Du selger noe du verken er eller har. Jeg vet at du ikke er i nærheten til å ha den babyrumpehuden som du har på bildene. Trutmunn-selfies og tunga litt ut av munnen-selfies. Newsflash: Så du går rundt med konstant trutmunn, du da? Eller rekker tunge til folk hele tiden? Nei, trodde ikke det. Overfladiske og ihjelpostede "visdomsord", gjerne med hjerter rundt. Newsflash: "Live, love, laugh"?!? Seriøst, holder det ikke med ørten slike plakater og vegg-tattiser hjemme på veggene? "Wine is my spirit animal"?!? Du vil altså signalisere at du er latent alkis. Ja, for det er jo hva enhver mann drømmer om 🥴 Sydenfylla-bilder, helst litt uskarpe, med paraplydrinker, og noen ufrivillige linselus i bakgrunnen. Newsflash: Ååå, du er så vill og gal, atte. Totalt crazyyy! Wow. For ingen i hele Norges land har noensinne vært på fest og spetakkel. Kanskje en gang på grendehuset ved et feiltak, men aldri i Utlandet. Der er det bare du som har vært. Som kvinne blir jeg tidvis pinlig berørt av mitt eget kjønn. Newsflash: du bruker begrepet feil 🤣 Anonymkode: b8ba6...6c0 6 1
Hunter7 Skrevet 21. desember 2022 #19 Skrevet 21. desember 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Newsflash: du bruker begrepet feil 🤣 Anonymkode: b8ba6...6c0 Newsflash: Stor bokstav etter kolon. Kjeftsmella revet opp til over ørene, men kunnskap om grunnleggende tegnsetting, nei, det blir for mye forlangt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #20 Skrevet 21. desember 2022 Sjukt mye schtøgge menn på Tinder🤮🤮🤮 Anonymkode: 992fe...863
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå