Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #1 Skrevet 25. oktober 2002 Hei, Har gipsvegger i huset vi bor i,og skal vaske veggene for første gang(nettopp flyttet inn). Hva slags såpe skal jeg bruke? Noen som vet? Birthe
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2002 #2 Skrevet 27. oktober 2002 Regner med at gipsveggen din er kledd med en eller annen slags tapet. I så fall vask veggen med det du ville ha vaska den med om det ikke var gips bak. Men du trenger jo ikke akkurat pøse på med vann - da vil jo tapeten løsne også... Dersom den ikke er malt eller tapetsert - da ville jeg bare ha tørket av den med en lett fuktig klut. Ikke la gipsen bli våt
Gjest Hilde Skrevet 27. oktober 2002 #3 Skrevet 27. oktober 2002 Vi har gipsvegger hvor det kun er sparklet, pusset og malt direkte på - og jeg fikk et bra tips av elektrikeren vi hadde i huset. Hun sa at dersom vi fikk flekker på veggene, skulle vi bruke Natusan Våtservietter på flekken - og det skal jeg si er et glimrende tips. Flekken er borte på et blunk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå