AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Del Skrevet 20. desember 2022 At bare kvalitet og design skilte klærne. Da hadde mange fått problemer med å kle seg. Eller? Anonymkode: 6a532...08c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): At bare kvalitet og design skilte klærne. Da hadde mange fått problemer med å kle seg. Eller? Anonymkode: 6a532...08c Det ville nok vært vanskelig for mange å kle seg uten logoer, navn og kjennetegn. Dette er nemlig ofte det som hjelper oss til å skille klær fra hverandre, og det kan være vanskelig å vite hva som er "in" eller "ute" uten disse kjennetegnene. Det ville også blitt vanskeligere for folk å vise sin personlighet gjennom klærne sine, da mange gjerne velger klær med spesielle logoer eller navn for å uttrykke seg. Samtidig kan et forbud mot logoer, navn og kjennetegn føre til at man legger mer vekt på kvalitet og design når man velger klær. Dette kan være positivt, da det kan føre til at folk velger klær som holder lenger og ser finere ut. Det kan også føre til at produsentene må satser mer på kvalitet og design, noe som igjen kan føre til at klærne blir dyrere. Alt i alt tror jeg at et forbud mot logoer, navn og kjennetegn på klær ville føre til både positive og negative konsekvenser. Det ville sannsynligvis være vanskeligere for folk å skille klær fra hverandre og vise sin personlighet, men det ville også kunne føre til at produsentene legger mer vekt på kvalitet og design. Anonymkode: 62166...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3 Del Skrevet 20. desember 2022 Synes det ville vært fantastisk. Bryr meg fint lite om it-plagg. Anonymkode: 4a1fe...533 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #4 Del Skrevet 20. desember 2022 Hadde vært bedre med forbud mot reklame. Anonymkode: 266a5...fe9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #5 Del Skrevet 20. desember 2022 Så lenge ikke forbudet gjør det forbudt å være kreativ med sine egne klær, sy og klippe, så hadde det vært fantastisk. Men jeg tror ikke et slikt forbud vil være realistisk å håpe på. Anonymkode: e6362...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #6 Del Skrevet 21. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: At bare kvalitet og design skilte klærne. Da hadde mange fått problemer med å kle seg. Eller? Anonymkode: 6a532...08c Nei hvorfor skulle de ha det? Anonymkode: bf88f...10a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 21. desember 2022 #7 Del Skrevet 21. desember 2022 Hvorfor skulle man få problem med å kle seg av den grunn? Dette skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #8 Del Skrevet 21. desember 2022 Hvis du behøver synlige logoer for å uttrykke personligheten din, kan du like godt la det være. For meg fremstår du bare enkel, usikker og overfladisk dersom du kler deg i logoklær. Anonymkode: 18952...cb0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 21. desember 2022 #9 Del Skrevet 21. desember 2022 Hadde elsket det. Bruker for mye tid på å finne logo-løse klær når jeg en sjelden gang handler noe, så det er topp. Orker ikke gå rundt og reklamere. Syns også det er støyende med store logoer. Jeg lærte tidlig å finne klær i gode materialer, og syns det er dumt mange ikke er klar over slikt i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #10 Del Skrevet 21. desember 2022 De fleste merker jeg kjøper velger jeg på grunn av at jeg har vært fornøyd med de før. De har passet, de har en god kvalitet, holder formen, holder fargen. Da er det utrolig praktisk å slippe masse ørkesløs leting og heller går rett på det du vet oftest passer for deg. For meg ville et fravær av merker gjøre at jeg ville måtte kaste bort tid på å lete etter klær jeg vil bli fornøyd med. Sikkert gøy for de som liker sånt, men for meg ville det bare være en ulempe. Jeg tror ikke et fravær av merker ville gjøre noe med f.eks statusjag eller motepress. Det ville bare få et annet uttrykk. Anonymkode: 2fe77...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 23. desember 2022 #11 Del Skrevet 23. desember 2022 Ikke for meg, velger kun klær basert på pris og design. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #12 Del Skrevet 23. desember 2022 Hater logoer og merker. Eneste jeg bryr meg om er om det er behagelig å ha på seg.. Anonymkode: 83425...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #13 Del Skrevet 23. desember 2022 Folk vil jo ha annerkjennelse for det de skaper uansett om det er klær, biler eller spill. Kan da ikke være så vanskelig å kle seg i utgangspunktet. Rar problemstilling. Anonymkode: c2dae...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #14 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 20.12.2022 den 23.54): At bare kvalitet og design skilte klærne. Da hadde mange fått problemer med å kle seg. Eller? Anonymkode: 6a532...08c Du er ikke av de smarteste skjønner jeg 🙄 det er så lett ( som du burde skjønne ) å ha feks spesielt design på sømmer, form på lommer, gylf, osv. osv. osv. osv. osv.... Og begrunn hvorfor mange skulle fått problemer med å kle seg 💁♀️ Hadde mange valgt å gå nakne eller hva tenker du med den påstanden 🤯 Anonymkode: c4af8...e53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #15 Del Skrevet 23. desember 2022 Tipper den generelle kvaliteten ville gått ned, da de færreste ville brukt mye penger på noe uten følelsen av å få noe igjen (logoen). Og en mengde ansatte ville blitt arbeidsledige, da én butikk i hver by ville holde, om det bare var fargen som spilte noen rolle i valg av genser. Jeg tipper utvalg og kvalitet ville blitt snevert. Anonymkode: 5603f...e70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå