Gå til innhold

Hvor finner jeg "vanlig" lego?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil kjøpe lego til ungene mine (gutt 8 og jenter 6 og 2 år). De liker å bygge hus, biler og båter ut i fra fri fantasi. Men det er så vanskelig å få kjøpt "nøytrale" esker med lego. Enten er det esker med veldig macho preg (brannbiler, monster og tekno ting) eller så er det esker med prinsesser og jåleting. Vet noen om hvor man kan kjøpe "vanlige" legodeler som hjul, vindu, tak etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett det i alle leketøysforretninger og på SmartClub. Og Coop Obs!

Skrevet

Jeg har kjøpt en legokasse med basis-biter på Smart Club i Oslo. Dyrt var det heller ikke, men det var bare klosser i forskjellige farger og størrelser, ikke vinduer og hjul.

Skrevet

Jeg har sett leketøysbutikker som selger lego i løs vekt. Du plukker som smågodt. :)

Skrevet

Hvis du drar til Legoland har de løsvekt av masse forskjellig. Litt langt å dra kanskje, men...

Skrevet

Det er litt langt til Legoland, jeg bor langt nord. Lego i løsvekt hadde vært perfekt, har aldri sett det.

Skrevet
Jeg har sett leketøysbutikker som selger lego i løs vekt. Du plukker som smågodt. :)

Akkurat det jeg har etterlyst. Hvor har de dette?

Skrevet

Som sagt så finner du slike poser med forskjellige biter i forskjellige farger på feks smart club.. kom over en plass med utrolig mye slikt, men jeg husker ikke lenger hvor det var. mulig det var smart club det også

du kan jo alltids ta en titt innom diverse brukthandlere da? finner vel ganske mye rart der :)

Skrevet

Ehhh, jeg er sikkert litt teit, men hvor finner jeg/hva er smart club?

Skrevet

Hva er Smart Club?

Ideen bak Smart Club er enkel. Vi skal til enhver tid tilby våre medlemmer et bredt utvalg av merkevarer med høy kvalitet, til de laveste prisene. I Smart Club tilbyr vi deg de mest solgte varene fra over 40 bransjer og vi er alltid tidlig ute med sesongvarer som f. eks hagemøbler, ski, sykler og julevarer.

Adresser/Kart

:)

Gjest LoisLane
Skrevet

Så faktisk pakker med enkle klosser på Europris.

Skrevet
Så faktisk pakker med enkle klosser på Europris.

Ah! Kanskje det var europris jeg så de på

er jo så å si samme type butikker (bare at europris ikke har ferskvarer)

Europrisbutikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...