AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Del Skrevet 20. desember 2022 Er dette normalt? Jeg er litt mer trøtt om dagen en vanlig, men har plutselig de siste par dagene ingen matlyst. Er ikke kvalm heller. 6 uker på vei. Har veldig lyst på frukt! Noe jeg vanligvis ikke spiser så mye av… er jo ikke all verden med næring i det heller. Anonymkode: a79ed...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Del Skrevet 20. desember 2022 Jeg hadde også lite matlyst i begynnelsen, men så lenge du ikke er kvalm ville jeg forsøkt å fått i meg mat. Man blir ikke akkurat mindre trøtt av å ikke spise Anonymkode: b7c6d...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 20. desember 2022 #3 Del Skrevet 20. desember 2022 Visste ikke at jeg var gravid før jeg var cirka 6-7 uker på vei. Husker jeg brakk meg av synet av mat, og var skikkelig utmattet om dagen. Anbefaler appen preglife, der ser du hva som vanligvis kommer for hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 20. desember 2022 #4 Del Skrevet 20. desember 2022 Frukt er nok mer næring enn å ikke spise☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #5 Del Skrevet 21. desember 2022 Jeg har også i hovedsak lyst på frukt, spesielt eple og lite matlyst. Men blir uvel av å ikke spise så spiser selv om jeg ikke har lyst. 7 uker på vei og har hatt det sånn i minst 1 uke. Anonymkode: d3c8e...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå