Gå til innhold

Da har mannen satt meg til side på bekostning av stedatter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvorfor gikk han i forhold med meg, og hvorfor viste han meg store drømmer, når han så lett setter meg på side i julen på grunn av datteren.

Jeg har gjort noen feil som jeg anger på. Men jeg ble satt på side fra starten av. 

Hun har krevd at mannen feirer jul med henne og hennes nærmeste uten meg.

Som julegave har hun ønsket reise til England på det tidspunktet jeg og mannen skulle reise.

Hvorfor kunne han ikke balansere?  Hvorfor slutte å gi meg oppmerksomhet når hun plutselig dukker opp.  Ja hun er 16 år og barn , men hvorfor startet han konkurranse mellom meg og henne?

Hvorfor måtte alle poengtere foran meg hvor pen og søt hun er?  Hvorfor har ikke stemødre noe selvstendig verdi? Hvorfor må de kjempe i motbakke kontinuerlig?

Faren så trist jul. 

Anonymkode: 3656d...0e2

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trollet har tatt juleferie?

Eller forstår du virkelig ikke hvorfor han prioriterer sin egen datter ovenfor deg? Du må faktisk forvente å bli satt som andre prioritet, når du går inn i et forhold med noen som har barn fra før av.

Om du ønsker, så har du et valg om å forlate forholdet. 

Anonymkode: 42b83...97a

• Liker 33
  • Nyttig 13
Skrevet

Har du barn?

Anonymkode: bdc21...23c

• Liker 4
Skrevet

Finn deg en uten barn!

Så lenge det finnes barn, vil du alltid komme etter dem. Noe du ville ha forstått, dersom du hadde hatt egne barn. Eller om du selv ikke hadde vært et stort barn! 

Anonymkode: ba603...15b

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lurer på hvorfor gikk han i forhold med meg, og hvorfor viste han meg store drømmer, når han så lett setter meg på side i julen på grunn av datteren.

Jeg har gjort noen feil som jeg anger på. Men jeg ble satt på side fra starten av. 

Hun har krevd at mannen feirer jul med henne og hennes nærmeste uten meg.

Som julegave har hun ønsket reise til England på det tidspunktet jeg og mannen skulle reise.

Hvorfor kunne han ikke balansere?  Hvorfor slutte å gi meg oppmerksomhet når hun plutselig dukker opp.  Ja hun er 16 år og barn , men hvorfor startet han konkurranse mellom meg og henne?

Hvorfor måtte alle poengtere foran meg hvor pen og søt hun er?  Hvorfor har ikke stemødre noe selvstendig verdi? Hvorfor må de kjempe i motbakke kontinuerlig?

Faren så trist jul. 

Hvor lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: 700a5...0c3

Skrevet

Dette høres skikkelig trist ut TS. 
Selv om han har et barn, så er du også et menneske med følelser.

Hvis han ikke ønsker å prioritere deg men bare slipper deg som en varm potet så fort datteren knipser så hadde jeg flyttet ut. Finn deg en mann som setter pris på deg

• Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvorfor skal du komme foran hans barn? 

Omfavner du selv dette barnet?

Anonymkode: 5eeb3...9ea

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Eva-Lena said:

Barnet hans kommer før deg i alle år og dette burde du visst selv.

Nei, det der er en dårlig unnskyldning for aleneforeldre til å ville ha alt. Klarer du ikke balansen får du holde deg singel. Det er vanskelig, men hvis du går inn i et forhold med innstillingen om at barnet ditt er alt og vil komme først og kan aldri gjøre feil- hvorfor i alle navn og dager er du ikke singel? Nei, vent. Meg meg og litt mer meg, og så barnet mitt da. Urettferdig ovenfor partner. 

Anonymkode: 7ad3b...db3

• Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet

Er det du som har skrever poster om at du har ødelagt denne jenta som mistet moren sin og som bare har han og besteforeldrene igjen? Hvis det er deg, flott at mannen prioriterer henne foran deg!! 

Anonymkode: bd641...a76

• Liker 32
  • Nyttig 3
Skrevet

Mannen har ikke satt deg til side på bekostning av, men til fordel for egen datter. Og heldigvis for det! Hadde mannen prioritert deg fremfor datteren sin hadde han vært en skikkelig dott av en fyr. Du mener det er startet en konkurranse mellom deg og datteren hans, og jeg lurer virkelig på hvem som har startet den konkurransen i så tilfelle. Skjerp deg, legg stridsøksen til side og oppfør deg hakket mer voksen enn det innlegget ditt tilsier. 

Anonymkode: e3040...3a1

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har du barn?

Anonymkode: bdc21...23c

Har ikke barn.  Jeg er dessuten 30 og han 50.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: 700a5...0c3

Ca. 2 år

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Faren så trist jul. 

Om du går inn i julen med en slik tankegang så kan jeg garantere at den blir trist ja. Det behøver ikke å være fantastisk for å være bra, men det behøver heller ikke å være crappy for at du har bestemt deg for at det skal bli det. Det er ikke for sent å gjøre en innsats for å forsøke å få en bedre inngang på julen, selv om den ikke blir slik som glansbildene spådde. Det er opp til deg selv hvordan du ønsker å tilbringe julen.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det du som har skrever poster om at du har ødelagt denne jenta som mistet moren sin og som bare har han og besteforeldrene igjen? Hvis det er deg, flott at mannen prioriterer henne foran deg!! 

Anonymkode: bd641...a76

Jeg ser at jeg tok på meg for mye skyld. Jeg er ikke bare den skyldige at jeg blir behandlet så hardt.

Skrevet

Tror ofte menn kan være dårligere på håndtere barn/ny kjæreste-balansen en kvinner. Men kan være så voldsomt engasjert i fagskolen sin hvis og om de er interessert. Jeg som dame med barn klarer veldig godt å være en god mor, samtidig som jeg har full forståelse for at kjæresten min ikke er superinteressert i mine barn. Tenker også at det kommer en tid etter barna, og den investerer jrg i nå. Hadde forøvrig løpt så fort jeg kunne hvis jeg traff en sånn barna-alltid-først-fyr.

Anonymkode: d1348...31d

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

...mener farsrollen.. 

Anonymkode: d1348...31d

Skrevet

Kan du ikke bare la dem være i fred? Du elsker ham jo ikke uansett; det er pengene hans du sikler etter.

Anonymkode: 102e9...b89

• Liker 9
Skrevet

Det blir nok slik noen år etter du behandlet stedatter dårlig, men gi dem rom, så bedrer det seg nok. Folk begynner ikke som dette, men datteren trenger dette i en periode nå. Hadde det alltid vært slik, ville jeg tatt det som et tegn på at mannen ikke likte meg, men nå når datteren trenger han og det du gjorde gjør det ekstra vanskelig for ham å like deg, er det unntakstilstand, så du må kanskje vente litt med å gjøre opp regnskap på hvor mye folk liker hverandre.

Anonymkode: 20953...ae9

• Nyttig 2
Skrevet

Sjalu på et barn…. Hjelpes. 

Anonymkode: 22a1d...b0d

• Liker 4
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...