Gå til innhold

Hva gjør man på dagtid i Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sykemeldt på ubestemt tid pga smerter (og operasjon) i benet. Kan fremstå som frisk/smertefri, men kan ikke løpe/gå/ski/skøyter/kjøre bil og lignende.  Som nevnt er det på ubestemt tid, men forventer at jeg er "ute av spill" i 4-5 mnd. 

Hva kan jeg fylle tiden med? Er kvinne på 29 år som flyttet til Oslo med kjæresten for kort tid siden. Har mest aktive hobbyer som jeg nå ikke kan drive med, og heller ikke jobbe og aktivitetsnivået. Dette er en helt ny tilværelse, og jeg er litt redd for å bli daff og ende opp med å bare game og se tv hele dagen. 

tar imot alt av tips og tips, jo billigere jo bedre 😊

Anonymkode: f436f...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker å fikle med ting hjemme som linoleumstrykk, treskjæring, glasskjæring, svipenn, brodering av tote-bags og puter og på skjorter osv... Bruker mye tid på pinterest og søker "DIY" og får masse inspirasjon til nye prosjekt. Kjøper også eller tar i mot gratis/billig møbler, rammer og speil på finn.no som jeg maler eller pusser på ulike måter. Liker også å tegne og male, drive med photoshop og den slags. Hva med å gjøre en skikkelig opprydning hjemme? Gå igjennom skuffer og skap og kast eller selg ting du aldri bruker og som bare tar opp masse plass og som egentlig er "rot." Puss opp eller mal eller gjør om på et rom du har. Begynn med planter. Begynn med baking eller lag middag du aldri har laget før. Lær deg å synge eller spille et instrument, hva med noe så sprøtt som en munnharpe f.eks. Skriv dagbok/dikt/tanker. Gå kjeramikkurs. Osv.

Anonymkode: ce017...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...