Gå til innhold

Vagina etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Føler meg snål som spør, men er litt nyssgjerrig. Følt du at underlivet ditt endret seg etter fødsel? Ble det isåfall normalt etter en tid?

jeg vet helt ærlig ikke hvor mye som er endret. Men har jo noen arr etter sying, også føler jeg ting er mer hovent/skrukkete en før, men usikker på om det er noe jeg innbiller meg . Er snart ett år siden, så tviler jo på det endrer seg noe mer tilbake nå…

Plager meg litt seksuelt, men ikke så mye at det gjør noe, har jo født ett barn.. men nyssgjerig på om det faktisk er noe stor endring eller ei…og om det er vanlig?

Anonymkode: 7af0a...a9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har født 2 barn og ikke merket noen ting. Eneste er at det for meg føltes litt trangere ut nedentil i starten etter nr 2.

Anonymkode: 5683b...e82

Gjest Martineher
Skrevet

En vaginalfødsel som endte i keisersnitt og en til med keisersnitt. 

Etter første så sydde di og jeg følte det som du skrev. 

Pr nå et drøyt år etter siste fødsel er alt normalt. Noe trangere faktisk sikkert fordi jeg har drevet aktivt med knipeøvelser 

Skrevet

Ett barn tatt med sugekopp for 13 år siden. Ble sydd. Føles mye videre ut og sydd litt skjevt. Så ja ting er annerledes og vil gjerne fikse på det men bekymre meg for å bli sydd en gang til… 

Anonymkode: 1d2f5...ab3

Skrevet

Hadde veldig liten åpning før fødsler, ble ofte sårt og rifter. Måtte klippes og sys ved begge fødslene, og åpningen er ikke like trang som før, synes jeg. Men partner sa etter andre fødsel at jeg føltes trangere, tror kanskje det er pga arrvev inni skjeden? Jeg er nok annerledes enn før, og man kan se arrene dersom man studerer. Synes det så finere ut før. Men jeg har et mye bedre sexliv nå, og får orgasme MYE lettere 

Anonymkode: d7733...d86

• Liker 1
Skrevet

Ble klippet og sydd ved begge mine fødsler. Er mye videre enn før, selv om jeg har gjort mye knipeøvelser. Åpningen er også veldig åpen for å si det sånn. Spriker jeg med bena kan du se inn i meg. Sexpartnere har sagt at jeg ikke kjennes vid ut ved sex, men jeg føler forskjellen. Men sexlysten er på topp og jeg nyter det ikke mindre enn før, det er viktigst! Og det morsomme er at menn ser ut til å nyte synet selv om jeg har vært usikker på det.

Anonymkode: 26a9a...a45

Skrevet

Jeg satt i bilen å ventet mens moren min var på legekontoret for å sette inn spiral. 

Hun kom dansene ut derfra og jublet til meg at legen hadde sagt at hen ikke kunne se at hun hadde fått barn. Det var ikke antydning til spor etter meg der, og hun var trang som en ungdom. 

Jeg har aldri sett mor gladere enn den dagen. 

Hun gjentok det hele veien hjem. At det heldigvis ikke var mulig å se at hun hadde født en drittunge. 

Og jeg ble værende enebarn, for hun skulle faen ikke ha en drittunge til. 

Jeg er glad jeg har blitt voksen 🙄

Så.. joda.. 

Anonymkode: 14212...7b4

Skrevet

Ble klipt og sydd så ja det er endret. Noe som er drit kjipt. Er ikke like trang heller men var alt for trang før fødsel så på den måten har det vært greit 

Anonymkode: 374b7...985

Skrevet
Martineher skrev (10 timer siden):

En vaginalfødsel som endte i keisersnitt og en til med keisersnitt. 

Etter første så sydde di og jeg følte det som du skrev. 

Pr nå et drøyt år etter siste fødsel er alt normalt. Noe trangere faktisk sikkert fordi jeg har drevet aktivt med knipeøvelser 

Da ble det jo ikke fødsel på deg da, men keisersnitt. Så hvorfor svarer du på spørsmålet?

Anonymkode: 87bd2...d2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da ble det jo ikke fødsel på deg da, men keisersnitt. Så hvorfor svarer du på spørsmålet?

Ja hvorfor skriver du det ble trangere? Du har jo ikke født vaginalt så det er helt irrelevant 

Gjest Martineher
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ja hvorfor skriver du det ble trangere? Du har jo ikke født vaginalt så det er helt irrelevant 

Det endte med en død unge og ble betegnet som vaginal fødsel endt i keisersnitt fra sykehuset. Dem sydde hele skjeden, men skjønner dere veit hva dere snakker om. Beklager,angrer på min kommentar og trist at det plaget dere 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...