AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Hei, Jeg har fått keisersnitt dato om ca to uker, men leser at det ikke er uvanlig å gå i fødsel før dette. Det er hele 50% sjans for at det skjer, da jeg skal ha tvillinger. Noen som har opplevd at fødselen starter før keisersnittdatoen? Hva skjer da? Hva gjør man? Hvordan gikk det? Takk for alle svar! Anonymkode: 4cae4...8d1
snurk Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Hvis fødselene går i gang tidligere blir det såkalt "akutt keisersnitt" 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Det er ingen problem, da skynder du deg til føden og de får stoppet fødsel/utført akutt keisersnitt. Vet om et par hvor det har skjedd, og det ble litt hektisk og stressende for mor som selvfølgelig ble bekymret(farlig å føde pga morkakens plassering), men det hele gikk helt fint og baby ble hentet ut med en gang de kom på sykehuset. Anonymkode: 10cd1...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #4 Skrevet 20. desember 2022 Da blir det bare keisersnitt så fort som mulig. Skal selv ta i januar, så starter det av seg selv før den tid så ringer jeg bare sykehuset også blir det ks tidligere. Lykke til ❤️ Anonymkode: 0ec10...7d9 1
Anonym6789 Skrevet 20. desember 2022 #5 Skrevet 20. desember 2022 Jeg fikk beskjed om å ringe ambulanse og legge meg ned. Usikker på om det gjelder uansett keisersnittgrunn 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #6 Skrevet 20. desember 2022 Du burde fått denne informasjonen da du fikk datoen? Uansett, ring føden ved det minste tegn til fødsel så vil de gi deg råd. Årsaken til at du skal ha keisersnitt avgjør hvilke råd de vil gi. Anonymkode: 10d55...017
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #7 Skrevet 20. desember 2022 Vannet gikk en uke før planlagt KS for meg. Kom inn på føden for observasjon, og det ble tatt keisersnitt etter noen timer. Jeg hadde verken rier eller åpning da jeg kom inn, så det var ikke noe hastverk. Riene kom i gang etter hvert, og da tok de meg med på operasjonsstua etter en stund. Det hele ble en rolig og god opplevelse som ikke skilte seg veldig fra hvordan et planlagt KS er. Den viktigste forskjellen var vel at jeg ikke hadde fastet så lenge som jeg skulle og at jeg ikke fikk tatt en desinfiserende dusj. Anonymkode: ebbc9...2cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå