Gjest Kamber Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 Jeg har vært sammen med kjæresten min i to år og har et godt forhold til svigerforeldrene mine. De bor et stykke unna oss, så jeg har bare møtt dem tre-fire ganger. Jeg har lyst til å kjøpe med en liten gave til dem som kjæresten min kan ta med når han drar hjem i julen. Er det noen som har noen gode forslag? Til rundt 200kr.. Kjæresten min er ikke den mest kreative, så han visste ikke De er ganske vanlige folk, tar seg ikke selv veldig høytidelig, alltid i godt humør, i femtiårene. Ikke aktuelt å kjøpe pynteting og sånt, det tror jeg de ordner selv. Hadde satt kjempepris på gode forslag fra dere!! Det trenger jeg:)
Gjest lilletroll Skrevet 13. desember 2005 #2 Skrevet 13. desember 2005 Hva med å skaffe til veie noen bilder av kjæresten din fra liten og opp til nå (eventuelt ta bilder fra opplevelser du og han har hatt sammen istedenfor) Så kan du skrive for hånd: Takk for at dere har en så fantastisk sønn (eller et eller annet i den dur) Det er jo takket være dem at han har blitt til den mannen du er så glad i
tingeling Skrevet 13. desember 2005 #3 Skrevet 13. desember 2005 Hva med å lage konfekt å legge i en lekker boks? Jeg foretrekker både å få og gi slike gaver siden det viser at man har brukt litt tid og så slipper mottaker å få noe som ikke passer deres stil. tingeling
Gjest Fantus Skrevet 13. desember 2005 #4 Skrevet 13. desember 2005 Hva med noe god te eller kaffe? Det gjorde hvertfall suksess hos mine foreldre da de fikk det av svigersønn.
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2005 #5 Skrevet 13. desember 2005 Eller gavekort på kino? Gavekort på kaffebesøk hos dere. Eller kinobesøk sammen med dere? Teater koster gjerne mer enn 200. Ellers synes jeg lignende opplevelsesgaver er flotte å få.
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #6 Skrevet 14. desember 2005 Hva med en god falske vin hvis de liker det?
Palmen Skrevet 14. desember 2005 #7 Skrevet 14. desember 2005 Enig i de spiselige forslagene her, en god flaske vin eller god kaffe eller te. Nymalt kaffe fra Kaffebrenneriet el.l. er alltid en flott gave. Kanskje du kan kjøpe to nye kaffekopper å legge ved? Siden det er svigerforeldre du ikke kjenner så veldig godt er det en passe personlig men allikevel ikke innvaderende gave.
Lealaus Skrevet 14. desember 2005 #8 Skrevet 14. desember 2005 Jeg sitter med samme "problem". Skal ha en liten gave til "svigers" - er hos dem (sammen med min kjære, selvsagt) ca. 5 uker om sommeren og jeg feirer nyttår der (vært sammen i litt over to år, 3. julen nå). Disse menneskene er i 40-årene, utrolig trivelige og aktive mennesker, de driver et lite ridesenter. I fjor fikk de hest.nos kalenderbok. I år trenger jeg noe annet. Har tenkt på en eller annen hestebok, men det blir gjerne litt dyrt. :-/ (Jeg driver med hester selv). Noen tips? Har tenkt på alkohol, men de har liksom et ganske frodig barskap fra før av..
Thomasine Skrevet 14. desember 2005 #9 Skrevet 14. desember 2005 Selv ville jeg satt pris på å få en av disse mange fine smånissene som kommer i nye utgaver årlig!! Tar meg ikke råd til å kjøpe en nisse eller et nissepar til 200,-, men hadde satt veldig pris på det!!! Ellers har jeg kjøpt flere forskjellige honningtyper som smågaver til kjente!! Helsekost pleier også å ha ulike typer, tor jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå