AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #21 Del Skrevet 20. desember 2022 Jeg prøvde i ti år. Det ble aldri bra igjen. Anonymkode: 4633b...cdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #22 Del Skrevet 20. desember 2022 Nesten ingen kommer over noe sånt. Jeg prøvde i 8 år, sløste bort livet mitt på en idiot! Anonymkode: ea577...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #23 Del Skrevet 20. desember 2022 Han er jo tydeligvis ikke ferdig med henne så det der er det ikke vits å prøve å komme over engang 🙄 Jeg kom over utroskap, men det var et krav jeg hadde at han slettet vedkommende på alle sosiale medier og aldri snakket til henne igjen. Hører du ikke selv hvor dumt det er at han fortsatt skal ha kontakt med elskeren sin? Han er IKKE ferdig med henne Anonymkode: e39c1...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #24 Del Skrevet 20. desember 2022 Du må ha terapi. Han må ha terapi. Og dere må ha par- terapi. Gjennom terapien må du finne ut hvorfor du lar menn tråkke på deg. Han må finne ut hvorfor han var utro. Hva mangler i forholdet deres som gjorde at han søkte vekk? Vil han egentlig ut? Hvordan kan han gjøre dette mot en han elsker? Hvordan kan han gå videre med forholdet deres og unngå at det skjer igjen? I par terapien må dere finne en vei videre. Enten sammen, eller hver for dere. Har dere barn; Kjemp for livet, det fortjener barna. Har dere ikke barn; Ikke utsett deg selv for dette, gå videre og bli sammen med en mann som respekterer deg. Anonymkode: 72725...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. desember 2022 #25 Del Skrevet 20. desember 2022 Sånt kan være vondt og vanskelig og komme over ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #26 Del Skrevet 20. desember 2022 Han får du ikke forandret TS. Han er enten fryktelig umoden, dum eller egoistisk. Kanskje alt på en gang. Det er ikke mulig å knipse i fingrene så blir han en annen. Om han blir det, er det langt frem i tid. Kanskje åresvis, kanskje aldri. Men han forandrer seg ikke hos deg, for du opprettholder mønsteret hans. Så da må du tåle. Du må rett og slett utslette deg selv. Du må sette dine egne følelser til side. Du må sette han først og alltid finne på ei løgn til deg selv du kan leve med på et vis. Jeg er helt sikker på at du innerst inne vet dette TS, at du må bli en av de kvinnene som bare godtar mannens utroskap. Anonymkode: c6133...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå