AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Sjokolade? Anonymkode: 35b01...0fc
Hedda-78 Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Fenalår, spekepølse, konfekt eller dyrere sjokolade. Mariannedrops hadde også blitt tatt godt imot her😊 3
Sofakona Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Brente mandler og salt karamell popcorn
Teardrop Skrevet 20. desember 2022 #4 Skrevet 20. desember 2022 Varer fra Askim bærpresseri, jacobs eller jentene på tunet.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #5 Skrevet 20. desember 2022 Jeg gir bort •Hjemmelaget nøttesmør •Urtesalt •Syltet rødløk med bringebæreddik •Syltet chilipepper •Raw snickersbiter Anonymkode: 57175...b1c 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #6 Skrevet 20. desember 2022 Gode olivenoljer og eddiker Anonymkode: 9e90b...eb4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #7 Skrevet 20. desember 2022 Fenalår, kjekjøt og gamalost. Anonymkode: 4c98c...0d1
Fru Uperfekt Skrevet 20. desember 2022 #8 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gir bort •Hjemmelaget nøttesmør •Urtesalt •Syltet rødløk med bringebæreddik •Syltet chilipepper •Raw snickersbiter Anonymkode: 57175...b1c Har du oppskrift på rødløk med bringebæreddik, jeg kan bare lage den vanlige
Frøkenfryden Skrevet 21. desember 2022 #9 Skrevet 21. desember 2022 Teardrop skrev (9 timer siden): Varer fra Askim bærpresseri, jacobs eller jentene på tunet. Villr også elsket å få Jentene på tunet, gir bort en del av de selv også🥰
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #10 Skrevet 21. desember 2022 Vi gir bort hjemmelaget eggelikør og beef jerky. Anonymkode: 951be...da6 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #11 Skrevet 21. desember 2022 En ting er viktig; vit hvem du gir gaver til. Jeg fikk en gang hjemmelaga drops med smak av kanel av noen til jul 😬 jeg er ikke noe glad i kanel, virkelig klarte ikke å spise de dropsene, men måtte jo være hyggelig og takke for gaven 😬 Men matgaver; Hjemmelaga drops Juleflesk Sjokolade - konfekt, bomber, kakao-pinner ol. Krydder - slik litt dyrere krydderier Oljer - de selger ofte slike pakker med oljer og krydder. Skrin med mye godt - ost, kjeks, sjokolade, spekemat (dog bør slike gaver delvis advares om da de gjerne må stå kaldt. Har selv gitt slik gave og gitt andre tilstede i selskapet beskjed om at den må stå kaldt). Anonymkode: 6f2c1...0b0 1 1
Embla Othea Skrevet 21. desember 2022 #12 Skrevet 21. desember 2022 Dyr sjokolade Godteri Konfekt Fenalår Krydder
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #13 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En ting er viktig; vit hvem du gir gaver til. Jeg fikk en gang hjemmelaga drops med smak av kanel av noen til jul 😬 jeg er ikke noe glad i kanel, virkelig klarte ikke å spise de dropsene, men måtte jo være hyggelig og takke for gaven 😬 Men matgaver; Hjemmelaga drops Juleflesk Sjokolade - konfekt, bomber, kakao-pinner ol. Krydder - slik litt dyrere krydderier Oljer - de selger ofte slike pakker med oljer og krydder. Skrin med mye godt - ost, kjeks, sjokolade, spekemat (dog bør slike gaver delvis advares om da de gjerne må stå kaldt. Har selv gitt slik gave og gitt andre tilstede i selskapet beskjed om at den må stå kaldt). Anonymkode: 6f2c1...0b0 Det er noe der. Jeg har også fått spiselige ting jeg bare ikke klarer, for ikke å snakke om sånt som har gått ut på dato. Anonymkode: 878e4...391
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #14 Skrevet 21. desember 2022 Spekemat, gode oster og kjeks!! Anonymkode: 48ac3...47d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #15 Skrevet 21. desember 2022 Ikke for å virke utakknemlig, men jeg blir ikke særlig glad for hjemmelagde spiselige gaver. Dels fordi det ofte er søte ting (og de som kjenner meg burde vite at jeg ikke er noe særlig til søtmons), og dels fordi jeg er en habil kokk selv, så veldig ofte blir det til at jeg tenker at "dette kunne jeg lagd mye bedre selv". Når det gjelder kjøpte matgaver tenker jeg at det bør være bittelitt mer eksklusivt enn det man får kjøpt på nærmeste dagligvare; heller noen få biter fra Jentene på Tunet som nevnt over her, enn diger Twistpose til samme pris, for eksempel. Anonymkode: 0829f...e13 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #16 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke for å virke utakknemlig, men jeg blir ikke særlig glad for hjemmelagde spiselige gaver. Dels fordi det ofte er søte ting (og de som kjenner meg burde vite at jeg ikke er noe særlig til søtmons), og dels fordi jeg er en habil kokk selv, så veldig ofte blir det til at jeg tenker at "dette kunne jeg lagd mye bedre selv". Når det gjelder kjøpte matgaver tenker jeg at det bør være bittelitt mer eksklusivt enn det man får kjøpt på nærmeste dagligvare; heller noen få biter fra Jentene på Tunet som nevnt over her, enn diger Twistpose til samme pris, for eksempel. Anonymkode: 0829f...e13 Enig med deg. Anonymkode: 83ab5...37d 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #17 Skrevet 21. desember 2022 Askim bringebærsaft og sånne bokser med lakris fra Bulow Anonymkode: 578bd...2db
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #18 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke for å virke utakknemlig, men jeg blir ikke særlig glad for hjemmelagde spiselige gaver. Dels fordi det ofte er søte ting (og de som kjenner meg burde vite at jeg ikke er noe særlig til søtmons), og dels fordi jeg er en habil kokk selv, så veldig ofte blir det til at jeg tenker at "dette kunne jeg lagd mye bedre selv". Anonymkode: 0829f...e13 enig. Jeg prøver å kjøpe ting jeg vet blir spist. Ikke vits å kjøpe dyr olivenolje som bare blir stående til pynt. Sitat min mor "den er jo for fin til å bruke på kjøttkaker" Anonymkode: b055e...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #19 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): enig. Jeg prøver å kjøpe ting jeg vet blir spist. Ikke vits å kjøpe dyr olivenolje som bare blir stående til pynt. Sitat min mor "den er jo for fin til å bruke på kjøttkaker" Anonymkode: b055e...d4f Ja, man må jo vite hva vedkommende liker. Om man bare spiser norsk husmannskost, er det selvsagt ikke sikkert at en god olivenolje blir en slager. Selv bruker jeg gode olivenoljer blant annet over pasta, salat, dyppe brød i, tomatsuppe, pizza, pai, som tilbehør til diverse tapasretter, spekemat osv. Anonymkode: 9e90b...eb4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #20 Skrevet 21. desember 2022 Fru Uperfekt skrev (13 timer siden): Har du oppskrift på rødløk med bringebæreddik, jeg kan bare lage den vanlige 3 dl vann 2 dl sukker 1 dl bringebæreddik 1 ts salt Kok opp vann,sukker og eddik. Tilsett salt,rør rundt og hel over løken Anonymkode: 57175...b1c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå