AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Søknadsfristen er 1. Mars for å søke barnehageplass, vi har flere aktuelle, kan man be om et besøk for å se hvordan de har det i barnehagene? Er det vanlig? Jeg har perm ut januar så måtte ha blitt da, siden fristen for å søke er 1 mars og jeg jobber i februar, er det innafor? Anonymkode: 76641...20d
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Det er innafor p spørre ja Anonymkode: 0ad56...640
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Alltid innafor å spørre. Men en må godta svaret. En del bruker ofte å være på uteområdet også, for å få et innblikk i barnehagen. Anonymkode: cb5d7...dbd
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #4 Skrevet 20. desember 2022 Ja, vi var på besøk i de aktuelle barnehagene før vi søkte. Synes det var veldig nyttig. Anonymkode: a8b04...e79 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #5 Skrevet 20. desember 2022 Broren min var ofte på barnehage-spaning når han var i pappaperm! Sendte bare en mail til barnehagene de var interessert i og avtalte å komme på besøk. Var ikke alle barnehagene han besøkte som hadde tid til å gi en omvisning, men de lot han komme med datteren og kikke likevel. De var veldig glad for at han gjorde det, for 4 av 5 barnehager som opprinnelig sto på ønskelista ble strøket tvert. Anonymkode: 21ede...ef2 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #6 Skrevet 20. desember 2022 Der jeg jobber ønsker vi veldig gjerne å ha besøk av barn og foreldre, både før og etter søknadsprosess Vi har pleid å invitere de som har fått plass også, på besøk noen ganger før oppstart. Jeg har selv tatt med barnet mitt i barnehagen hun skal starte i, å leke på uteområdet der i helgene 😊 Da blir hun kjent med området og tilvenning går forhåpentligvis litt lettere. Anonymkode: 3e1d7...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå