Drizzt Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/k6AnoQ/celine-26-ble-kalt-jaevla-kineser-kvinne-tiltalt Selv om videoen er sladdet, kan man se at det er en dame som er pent kledd, tydelig ressurssterk og ganske ''oransje'' i ansiktet, dvs hyppig bruker av solarium. Det er bra deler av hendelsen ble filmet, så jeg håper det blir rettssak og rasisten blir dømt og navnet offentliggjort. Sånt kan man ikke oppføre seg mot andre mennesker.
Nattens rytter Skrevet 21. desember 2022 #2 Skrevet 21. desember 2022 I USA er dette lovlege ytringar.
Drizzt Skrevet 22. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2022 (endret) Jeg mener slike saker må omtales nettopp for å motvirke rasistiske holdninger som ikke kan bortforklares med rus eller psykiske problemer. Dama i videoen gikk ganske stødig fremover, så så beruset var hun ikke hvis det var rus i bildet. Det vitner mer om rasistiske holdninger og det er nettopp det som må bekjempes. Om det er snakk om alvorlige psykiske problemer, så må også dette frem i lyset, så kanskje får psykiatrien mer oppmerksomhet fra regjeringen og flere tvangslegges inn for behandling? Uansett mener jeg at disse sakene må ut i offentligheten. Bedre å bruke krefter på ekte rasisme, enn å lage storm i vannglass av ikke-rasisme. Endret 22. desember 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm. 1
herzeleid Skrevet 22. desember 2022 #4 Skrevet 22. desember 2022 Drizzt skrev (8 minutter siden): Jeg mener slike saker må omtales nettopp for å motvirke rasistiske holdninger som ikke kan bortforklares med rus eller psykiske problemer. Dama i videoen gikk ganske stødig fremover, så så beruset var hun ikke hvis det var rus i bildet. Det vitner mer om rasistiske holdninger og det er nettopp det som må bekjempes. Om det er snakk om alvorlige psykiske problemer, så må også dette frem i lyset, så kanskje får psykiatrien mer oppmerksomhet fra regjeringen og flere tvangslegges inn for behandling? Uansett mener jeg at disse sakene må ut i offentligheten. Bedre å bruke krefter på ekte rasisme, enn å lage storm i vannglass av ikke-rasisme. At reell rasisme bør bekjempes er vi enige om. At dette er en type overtramp der offentlig gapestokk(offentliggjøre navn) skal brukes er jeg ikke enig i. 2
Rhodiola Skrevet 22. desember 2022 #5 Skrevet 22. desember 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredninger og innlegg skrevet på dialekt. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå