AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Lang historie kort. Jeg hadde møtt en fyr i sommer som jeg vibet veldig med. Men da tiden gikk så vi hvor forskjellige vi egentlig var og vi kranglet masse. Han avsluttet det med å si; "takk og unnskyld for alt. håper jeg ikke sårer deg mer nå" før han blokket meg. Skjønte ingenting da dette kom ut fra ingen steder ettersom vi skulle møtes helga samme uken. Tiden gikk og kroppen min var veldig rar og mensen kom ikke som den skulle- jeg tok graviditetstest og den var positiv. Jeg sendte han meld og han fjerna blokkeringen for å forsikre seg at jeg skulle ta abort. Han ringer meg da i går kveld og er drittsekk på tlf og forteller meg "Jeg vil ikke bli far igjen. Den uken jeg var drittsekk mot deg og fraværende for en mnd siden var fordi jeg fikk vite at jeg var pappa. Så ikke vær like dum som moren til dattera mi og behold barnet. Jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre egentlig, jeg snakker kun med deg nå fordi jeg skal være sikker på at du tar abort. Tar du abort så støtter jeg valget ditt, men jeg kommer ikke til å være der når du trenger det" Anonymkode: 6b509...a9f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Han har ikke lyst til å bli far og ønsker instendig at du tar abort. Forholdet deres var preget av krangler og han kan ikke tenke seg å ha noe mer med deg å gjøre på grunn av det. Klart dette var krast, men samtidig så viser han jo helt tydelig hva han vil sånn at du kan ta stilling i forhold til dette. Anonymkode: c603e...162 8 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Jeg hadde tenkt Wow, for en drittsekk. Må være det verste jeg har hørt rundt abort og graviditet noen gang! Han skulle blitt stramma opp så jævlig! Tror jeg hadde sendt det til mora hans og bestemoren hans og søsteren hans og venninnene hans og alle damer jeg fant ut at var i nær relasjon med han. Sagt at hallo visste dere at dere omgås en kødd med sånne holdninger og oppførsel?! Anonymkode: e764c...930 3 1
Gjest Dingeldangel Skrevet 20. desember 2022 #5 Skrevet 20. desember 2022 Er dette en du vil ha barn med da? Det må jo du ta stilling til. Da må du forholde deg til ham resten av livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #6 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Lang historie kort. Jeg hadde møtt en fyr i sommer som jeg vibet veldig med. Men da tiden gikk så vi hvor forskjellige vi egentlig var og vi kranglet masse. Han avsluttet det med å si; "takk og unnskyld for alt. håper jeg ikke sårer deg mer nå" før han blokket meg. Skjønte ingenting da dette kom ut fra ingen steder ettersom vi skulle møtes helga samme uken. Tiden gikk og kroppen min var veldig rar og mensen kom ikke som den skulle- jeg tok graviditetstest og den var positiv. Jeg sendte han meld og han fjerna blokkeringen for å forsikre seg at jeg skulle ta abort. Han ringer meg da i går kveld og er drittsekk på tlf og forteller meg "Jeg vil ikke bli far igjen. Den uken jeg var drittsekk mot deg og fraværende for en mnd siden var fordi jeg fikk vite at jeg var pappa. Så ikke vær like dum som moren til dattera mi og behold barnet. Jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre egentlig, jeg snakker kun med deg nå fordi jeg skal være sikker på at du tar abort. Tar du abort så støtter jeg valget ditt, men jeg kommer ikke til å være der når du trenger det" Anonymkode: 6b509...a9f Du må ta ditt valg og ikke la han presse deg til abort. Jeg ble selv presset til abort noe jeg selv ikke ville. Mange år siden og jeg angrer enda! Anonymkode: 107ff...944 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #7 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har ikke lyst til å bli far og ønsker instendig at du tar abort. Forholdet deres var preget av krangler og han kan ikke tenke seg å ha noe mer med deg å gjøre på grunn av det. Klart dette var krast, men samtidig så viser han jo helt tydelig hva han vil sånn at du kan ta stilling i forhold til dette. Anonymkode: c603e...162 Når noen oppfører seg SÅ hensynsløst og bevisst går inn for å være SLEM mot noen for å få vilja si så frister det mest å ikke la dem få vilja si. Hadde det vært meg hadde det føltes jævlig godt å føde det barnet så han lærte at han ikke kan drive å true folk for å få viljen sin! Og ikke kan forvente å kontrollere andres kropp og helse bare fordi han er umoden og bortskjemt! Æsj ass for en taper Anonymkode: e764c...930 2 1
Hannah80 Skrevet 20. desember 2022 #8 Skrevet 20. desember 2022 Dingeldangel skrev (2 minutter siden): Er dette en du vil ha barn med da? Det må jo du ta stilling til. Da må du forholde deg til ham resten av livet ditt. Det er vel nettopp dette hun ikke trenger. Han vil ikke ha noe med verken henne eller barnet å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #9 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Når noen oppfører seg SÅ hensynsløst og bevisst går inn for å være SLEM mot noen for å få vilja si så frister det mest å ikke la dem få vilja si. Hadde det vært meg hadde det føltes jævlig godt å føde det barnet så han lærte at han ikke kan drive å true folk for å få viljen sin! Og ikke kan forvente å kontrollere andres kropp og helse bare fordi han er umoden og bortskjemt! Æsj ass for en taper Anonymkode: e764c...930 Ts her, jeg har sagt flere ganger til han at jeg trenger bare at han er her når jeg trenger det uansett hva valget mitt blir. Om jeg så lander på abort så blir det jo ikke en lett prosess å gå gjennom alene? han; jeg støtter deg kun for valget ditt om det blir abort. Men jeg er ikke der Er så lei meg nå.. Anonymkode: 6b509...a9f 3
anonym_20219 Skrevet 20. desember 2022 #10 Skrevet 20. desember 2022 Athena Catalina skrev (30 minutter siden): Han er en dritsekk. Han påstår at jeg løy om å gå på p-piller og "glemte" og ta dem for å bli gravid bevisst med han. Noe som ikke stemmer i det hele tatt.. at det hele tatt finnes så følelsesløse menn der ute er faktisk sykt- ts 3
anonym_20219 Skrevet 20. desember 2022 #11 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg hadde tenkt Wow, for en drittsekk. Må være det verste jeg har hørt rundt abort og graviditet noen gang! Han skulle blitt stramma opp så jævlig! Tror jeg hadde sendt det til mora hans og bestemoren hans og søsteren hans og venninnene hans og alle damer jeg fant ut at var i nær relasjon med han. Sagt at hallo visste dere at dere omgås en kødd med sånne holdninger og oppførsel?! Anonymkode: e764c...930 Det er godt å høre at jeg ikke er alene om det om valget mitt så blir abort så er det jo ikke en lett prosess å gå gjennom alene? men han skjønner ikke at det sårer enda mer med hvordan han er og sier - ts
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #12 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her, jeg har sagt flere ganger til han at jeg trenger bare at han er her når jeg trenger det uansett hva valget mitt blir. Om jeg så lander på abort så blir det jo ikke en lett prosess å gå gjennom alene? han; jeg støtter deg kun for valget ditt om det blir abort. Men jeg er ikke der Er så lei meg nå.. Anonymkode: 6b509...a9f Du trenger ikke at han er der. Han bryr seg jo ikke for fem flate øre! Det blir en falsk trygghet og fraværende omsorg. Omring deg heller med gode venninner! Vil bare føles mer trist og ensomt for deg å sitte der med en mann som er ved din side bare pga plikt. Jeg hadde med meg "en sånn en" på sykehuset når jeg skulle få abortpillene, vi hadde holdt på et halvt år og kjent hverandre i flere år men han ble som en fremmed når jeg ble gravid. Å sitte der på venteværelset med han føltes mer fiendtlig enn støtte fra han.. Andre på venterommet holdt hender og var kjærlige mot hverandre og han satt bare stum som en stokk og dirra med beinet og sukket høyt som om alt var til bry for han, han tenkte ikke et sekund på meg! Når dagen for abort kom så gjennomførte jeg alene og hadde det faktisk mye bedre med det. Om du vil beholde så gjør du selvsagt det, det blir uten hans støtte og da er det beste for deg å slutte å regne med han. Barnet får heller ta opp kontakt med han senere om barnet vil, du kommer til å klare det fint alene. En drittsekk blir bare en ekstra belastning! Anonymkode: e764c...930 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #13 Skrevet 20. desember 2022 Menn er genetisk lagd sånn, de kan tømme seg/spre sin frø, og gå bekymringsløst videre. Det er dumt du ble gravid og noe dritt at du ble såret. Men de over har rett, hvis du beholder barnet må du forholde deg til han hele livet. Og du kommer til å bli skuffet hele veien, for han kommer til å bli verre, helt sikkert. Ønsker deg lykke til, håper du finner ut av hva som er rett for deg❤ Anonymkode: 6551e...05a 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #14 Skrevet 20. desember 2022 anonym_20219 skrev (6 minutter siden): Han påstår at jeg løy om å gå på p-piller og "glemte" og ta dem for å bli gravid bevisst med han. Noe som ikke stemmer i det hele tatt.. at det hele tatt finnes så følelsesløse menn der ute er faktisk sykt- ts For et rasshøl. Håper han puler på seg jævlige kjønnssykdommer så han kanskje lærer seg å ta ansvar med å bruke kondom! Anonymkode: e764c...930 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #15 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn er genetisk lagd sånn, de kan tømme seg/spre sin frø, og gå bekymringsløst videre. Det er dumt du ble gravid og noe dritt at du ble såret. Men de over har rett, hvis du beholder barnet må du forholde deg til han hele livet. Og du kommer til å bli skuffet hele veien, for han kommer til å bli verre, helt sikkert. Ønsker deg lykke til, håper du finner ut av hva som er rett for deg❤ Anonymkode: 6551e...05a Menn er ikke genetisk lagd for å være uempatiske, usympatiske, egoistiske, uansvarlig rasshøl nei. Anonymkode: e764c...930 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #16 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For et rasshøl. Håper han puler på seg jævlige kjønnssykdommer så han kanskje lærer seg å ta ansvar med å bruke kondom! Anonymkode: e764c...930 Jeg håper det inderlig selv.. kjempe trist situasjon å sitte i - ts Anonymkode: 6b509...a9f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #17 Skrevet 20. desember 2022 Han har jo allerede kuttet deg ut av livet sitt.. Hvorfor skulle han være med å støtte deg nå? Dere har jo ingenting med hverandre å gjøre. Skjønner godt at han tror at du har jukset med ppiller eller sier dette for å få han tilbake, for det skjer jo. Han kunne selvfølgelig vært hyggeligere i fremtoningen sin, men han viser deg bare akkurat hvem han er. Hør på han. Skjønner ikke at du vil ha støtte fra han heller. Jeg hadde aldri hatt det barnet der. Finn heller noen som er skikkelig, blir en god far og som faktisk liker deg. Anonymkode: 73209...dfe 8 1 1
Eva-Lena Skrevet 20. desember 2022 #18 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Lang historie kort. Jeg hadde møtt en fyr i sommer som jeg vibet veldig med. Men da tiden gikk så vi hvor forskjellige vi egentlig var og vi kranglet masse. Han avsluttet det med å si; "takk og unnskyld for alt. håper jeg ikke sårer deg mer nå" før han blokket meg. Skjønte ingenting da dette kom ut fra ingen steder ettersom vi skulle møtes helga samme uken. Tiden gikk og kroppen min var veldig rar og mensen kom ikke som den skulle- jeg tok graviditetstest og den var positiv. Jeg sendte han meld og han fjerna blokkeringen for å forsikre seg at jeg skulle ta abort. Han ringer meg da i går kveld og er drittsekk på tlf og forteller meg "Jeg vil ikke bli far igjen. Den uken jeg var drittsekk mot deg og fraværende for en mnd siden var fordi jeg fikk vite at jeg var pappa. Så ikke vær like dum som moren til dattera mi og behold barnet. Jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre egentlig, jeg snakker kun med deg nå fordi jeg skal være sikker på at du tar abort. Tar du abort så støtter jeg valget ditt, men jeg kommer ikke til å være der når du trenger det" Anonymkode: 6b509...a9f Dette blir nok vanskelig med tanken på bidrag og kanskje andre dyre regninger i løpet av årene. Tenker da på evt briller, tannregulering, konfirmasjon. Jeg hadde tatt abort og heller fått barn med en som er noe å satse på og som vil bli pappa. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #19 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ts her, jeg har sagt flere ganger til han at jeg trenger bare at han er her når jeg trenger det uansett hva valget mitt blir. Om jeg så lander på abort så blir det jo ikke en lett prosess å gå gjennom alene? han; jeg støtter deg kun for valget ditt om det blir abort. Men jeg er ikke der Er så lei meg nå.. Anonymkode: 6b509...a9f Fyf for en drittsekk… Anonymkode: 83ad7...941 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #20 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg håper det inderlig selv.. kjempe trist situasjon å sitte i - ts Anonymkode: 6b509...a9f Ja skjønner at det føles som et svik. For meg var det ikke noe alvorlig i å ta abort, eller å gjennomføre det alene men har forståelse for at det kan være tungt for andre. Jeg hadde følt at oppførselen hans var det verste og ikke det å stå i graviditetssituasjonen. Kanskje det kan komme noe godt ut av en så kjip erfaring også? At du i fremtiden snuser ut drittsekkoppførsel på et mye tidligere stadie, f eks setter grenser for relasjonen allerede når dere begynner å krangle istedet for å fortsette en sånn relasjon. Lære deg at menn kommer og går, men kan gjøre mye skade om man blander seg med feil menn så det er viktig å være streng og sile vekk alle med drittsekktendenser så tidlig som mulig! Anonymkode: e764c...930
Anbefalte innlegg