Gå til innhold

Missed abortion? Lav HCG stigning

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 

Skriver dette i håp om at noen her har hatt lignende erfaringer. 

Første dag i siste mens var 29.10. Antar at jeg hadde eggløsning rundt 12.11. Testet positivt 23.11 (da sto det 1-2 uker på testen). Burde da vært 7+2 i dag. 

1.12 hadde jeg HCG på 164. 8.12 var den på 940. Ble så sendt til UL 13.12, hvor de mistenker MA men kan ikke si det sikkert.  De så da kun en tom fostersekk. Hcg var da likevel steget til 2270. De mistenker at jeg er kortere på vei enn jeg tror.

I dag, 20.12, var HCG på 5700. Det er jo en stigning, men ikke som forventet. På UL så de fremdeles en tom fostersekk, som dog hadde vokst litt. Ble sendt hjem igjen, med beskjed om å komme tilbake om enda en uke. 

Nå må jeg gå i uvisshet over jula, noe jeg ser med gru på. Overlege sa rett ut at hun ikke hadde veldig troen på at det gikk bra, men at hun ville være 100% (noe hun kom til å være om en uke visstnok). 

Jeg kjenner selv at jeg har mistet troen, men samtidig er det liksom et bittelite håp der uandett. Har noen vært i en lignende situasjon hvor det har gått bra? 😊 

Endret av Ghostspider
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært i samme situasjon, men sender deg en god klem og krysser fingrene for at det går bra ❤️ lykke til, og håper du klarer å kose deg litt i julen.

Anonymkode: 8c429...da7

• Hjerte 1
Skrevet

Det høres ikke veldig lovende ut… Men det er bra de venter, det er fullstendig krise om de fremprovoserer en abort på en ønsket graviditet bare fordi man har bommet på svangerskapslengde. Selv om det er en mager trøst, så er det riktig vurdert ❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Takk for støtten ❤️ Ønsker dere begge en god jul 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...