Gå til innhold

Hvor lett er det for menn å finne utroskapspartner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd her. Er kvinne så vet ikke hvordan dette er, men hvor vanskelig er det for en mann som vil være utro å finne en kvinne å være utro med? Finnes vel ikke statistikk på det, men tenker om noen av dere her inne har erfaring med det? Hvor lett/vanskelig er det å finne kvinner som finner seg i å være utroskapspartner? Nå tenker jeg ikke på dere som har ons i fylla med en kollega på et julebord e.l. Tenker på dere som ønsker en kvinne å være utro med over kortere eller lengre tid.

Anonymkode: db1a6...07c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes nettsider for dette. Victoriamilan.no feks. Jeg har vært der, og det er enormt med respons fra mannfolka, og de sier at det er vanskelig å komme i kontakt med damer der. 

Anonymkode: 6b253...cae

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes nettsider for dette. Victoriamilan.no feks. Jeg har vært der, og det er enormt med respons fra mannfolka, og de sier at det er vanskelig å komme i kontakt med damer der. 

Da er det jo ikke lett for dem, men vanskelig. 

Jeg er kvinne som har vært på både Victoriamilan og Fetlife, og det er såre lett for meg å få meg noe. Det som er usexy er overivrige menn som nærmest kaster seg over ei dame med én gang de oppdager at hun ikke er ute etter å selge noe, for da fremstår disse mennene rimelig desperate. Desperasjon er aldri sexy. 

Så har man også alle disse gifte mannfolka som fyller IG-innboksen min med "jeg er gift, men kona mi er kjedelig...". Jeg lurer på hvilke damer som synes dette er et sexy trekk. Jeg har aldri insinuert på IG at jeg er ute etter en mann/et ligg, er helt vanlige naturbilder der. Hvor lett er det for disse å få seg noe? Aner ikke, men mange virker litt desperate. 

Anonymkode: 980fa...e2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Inspirert av en annen tråd her. Er kvinne så vet ikke hvordan dette er, men hvor vanskelig er det for en mann som vil være utro å finne en kvinne å være utro med? Finnes vel ikke statistikk på det, men tenker om noen av dere her inne har erfaring med det? Hvor lett/vanskelig er det å finne kvinner som finner seg i å være utroskapspartner? Nå tenker jeg ikke på dere som har ons i fylla med en kollega på et julebord e.l. Tenker på dere som ønsker en kvinne å være utro med over kortere eller lengre tid.

Hvis du er ekstremt kjekk eller ekstremt frekk = ordner seg ofte og som regel. For de øvrige 94 prosentene av oss, svært vanskelig men ikke umulig, går mer på timing og flaks. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vert på flere «utrosider», utallige gifte/samboende menn har tatt kontakt med meg. Jeg har aldri truffet noen som er opptatt. Men «alle» menn sier det er nesten umulig å få napp. Så en gift mann skal være særdeles heldig om han finner noen som vil ha et uforpliktende forhold. Og ja, de er veldig desperate ALLE sammen. Skal ikke stå på innsatsen😂 

Anonymkode: 43c66...d5e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har vert på flere «utrosider», utallige gifte/samboende menn har tatt kontakt med meg. Jeg har aldri truffet noen som er opptatt. Men «alle» menn sier det er nesten umulig å få napp. Så en gift mann skal være særdeles heldig om han finner noen som vil ha et uforpliktende forhold. Og ja, de er veldig desperate ALLE sammen. Skal ikke stå på innsatsen😂 

Anonymkode: 43c66...d5e

Ja, de sier det. Men der er det mange som lyver. Sier de at man ofte får napp, så slår det feil ut det også. Noen får ofte, men lyver om det. Og noen får aldri. Det er først over tid at fakta kommer frem.

Anonymkode: 7bf96...f8f

• Liker 1
Skrevet

Det er som når man er singel. Bare vanskeligere. Det vil si at med mindre du er blant de 2% mest attraktive mennene så kommer ikke kvinner til å vise interesse for deg. De du selv fatter interesse for kommer til å jage etter bedre menn. Så om du som mann ønsker å være utro mot kona di så med mindre hun av en eller annen grunn er betraktelig styggere enn deg så må du ganske langt ned i kvalitet for å finne noen som ligger med deg uten at du investerer haugevis med tid. 

Anonymkode: d22ef...089

• Hjerte 1
Skrevet

«Kjenner» dessverre flere damer som GÅR ETTER opptatte menn, fordi det gir de et slags kick…

Anonymkode: 4e201...039

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

«Kjenner» dessverre flere damer som GÅR ETTER opptatte menn, fordi det gir de et slags kick…

Det er som regel kvinner som er attraktive nok til å få relativt høystatus opptatte menn. Med andre ingen her inne 🤓

Skrevet

Siden så mange menn faktisk er utro, så er det tydeligvis ikke vanskelig å finne en å være utro med.

Anonymkode: 53c91...a8b

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Siden så mange menn faktisk er utro, så er det tydeligvis ikke vanskelig å finne en å være utro med.

Anonymkode: 53c91...a8b

58% av kvinner er utro i et forhold en eller annen gang iløpet av livet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS her. Vet ikke hvor du har det tallet fra. Men jeg presiserer i HI at jeg ikke er interessert i de som har vært utro en gang i løpet av livet. Men i menn som er utro over tid. Men virker som det er vanskelig å få noen gode svar på det her inne. jeg vet at det er veldig mange gifte menn som prøver å finne en dame å være utro med, da jeg selv får haugevis av henvendelser fra gift menn på datingapper. Men jeg er nysgjerrig på hvor mange av dem som faktisk får napp. 

Skrevet

Elsker finne-på-statistikk!

Anonymkode: 8809b...fb2

Skrevet

Kompisen min fant elskerinnen sin via jobb. Firmaet hans har en fb side hvor det var naturlig kontakt pga en time, og så plutselig addet han henne på Snapchat. Nå har de møttes i 3 år.

Anonymkode: 583c7...775

Skrevet

Ganske lett. De sier jo aldri at de er i forhold, og når de blir avslørt av elskerinnen som opptatt så drar de den standard løgnen om at de er på vei ut av forholdet og bare holder sammen pga barna men ikke er kjærester lenger osv. 

Så har han draget som singel har han draget når han later som han er singel også 

Anonymkode: 8d2a8...f03

• Liker 1
Skrevet

Ifølge par som har åpent forhold er det omtrent umulig for mannen å finne noen. Kvinnen kan derimot frotse om hun ønsker. 

Anonymkode: cb581...bc3

Skrevet

Det er som regel kvinner som er attraktive nok til å få relativt høystatus opptatte menn. Med andre ingen her inne 🤓

De jeg snakker om er ok utseendemessig, men tror (vet) at det er mer oppmerksomhetsbehov enn noe annet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tror det ikke er så lett men om en går på kontaktsider som koster penger så øker sjansene

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinner på slike sider er ofte ikke kvinner, men menn som får betalt for å holde andre menn der, bots og reklame osv.

Anonymkode: ae109...615

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

TS her. Vet ikke hvor du har det tallet fra. Men jeg presiserer i HI at jeg ikke er interessert i de som har vært utro en gang i løpet av livet. Men i menn som er utro over tid. Men virker som det er vanskelig å få noen gode svar på det her inne. jeg vet at det er veldig mange gifte menn som prøver å finne en dame å være utro med, da jeg selv får haugevis av henvendelser fra gift menn på datingapper. Men jeg er nysgjerrig på hvor mange av dem som faktisk får napp. 

Det var ikke svar til deg, men direkte svar til vedkommende som refererte til at det måtte være lett fordi menn var så ofte utro. 

Tallet er fra en metastudie utført i 1994. Det unike med den er at den tar med kvinner som er single, men har vært utro. Da løftes tallet til godt over menn. I inneværende forhold er menn oftere utro, men jevnt over ila livet er frekvensen høyere blant kvinner. Dette var i 1994 og man kan jo egentlig bare tenke seg at tallet er ennå høyere nå. Dette gjelder jo såklart damer som har anledning til å være utro. Disse er nok ikke blant de man i stor grad finner her inne så at damene her «ikke kjenner seg igjen» i virkelighetsbildet er uansett ikke så rart. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...