AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Jeg har så matt hår. Har dere tips til å få glinsende hår? Anonymkode: 53620...e03
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Glansfullt mener jeg😅 Anonymkode: 53620...e03
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Silisium. En kur. Innvendig/spises. Tre uker på Silisium, og håret skinner fra rot til tupp. Anonymkode: cb051...d68
Kullsyrevann Skrevet 20. desember 2022 #4 Skrevet 20. desember 2022 Hår blir glinsende når det har en overflate som reflekterer lys. Da hjelper det med gode hårkurer, fjerning av ujevne og slitte tupper, mørkt hår har også en tendens til å se mer skinnende ut i forhold til lyst hår. Du kan bruke en leave in med silikon for å få det mer glatt og skinnende, eller bruke en olje. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #5 Skrevet 20. desember 2022 Kullsyrevann skrev (1 minutt siden): Hår blir glinsende når det har en overflate som reflekterer lys. Da hjelper det med gode hårkurer, fjerning av ujevne og slitte tupper, mørkt hår har også en tendens til å se mer skinnende ut i forhold til lyst hår. Du kan bruke en leave in med silikon for å få det mer glatt og skinnende, eller bruke en olje. Trenger ikke en eneste sånn kur, eller silikon, eller olje, eller overflatejuks, hvis man spiser silisium, og nærer håret innenfra. Anonymkode: cb051...d68
Kullsyrevann Skrevet 20. desember 2022 #7 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trenger ikke en eneste sånn kur, eller silikon, eller olje, eller overflatejuks, hvis man spiser silisium, og nærer håret innenfra. Anonymkode: cb051...d68 Håret som allerede er utvokst er dødt, det er ikke noe man kan spise som påvirker hvordan det ser ut. Man kan gjøre noe med kostholdet for å påvirke fremtidig hårvekst, men for det som allerede eksisterer er det kun produkter og hårbehandlinger som kan gjøre en estetisk forskjell. 5
flusa Skrevet 20. desember 2022 #8 Skrevet 20. desember 2022 Jeg bruker hårolje etter hver vask. Og grer håret gjennom med fingrene først,deretter med børste.
MortenMunkholm Skrevet 20. desember 2022 #9 Skrevet 20. desember 2022 Det eneste jeg visste om silisium før akkurat nå, er at - i motsetning til alle livsformer vi kjenner, som er karbonbaserte - finnes det trolig silisiumbaserte livsformer der ute. Nå vet jeg at jeg kan få mer glinsende hår av det også, noe som er å regne som praktisk info og trolig mer nyttig enn infoen jeg satt på tidligere. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #10 Skrevet 21. desember 2022 Mitt triks er å bruke casting creme gloss med farge fra Loreal. Med mindre du har mye striper og diverse i håret og bruker dyre penger hos frisøren allerde, så IKKE gjør det. Har du derimot din naturlige hårfarge, så bare finn den pakken som ligner mest på ditt hår og kjør på. Anonymkode: e5c1c...09d 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå