AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Del Skrevet 20. desember 2022 Vi er to forlovere som har fått beskjed om å kjøpe kjoler som er ganske så lik hverandres. Bruden ønsker at vi skal kjøpe disse kjolene nå snart, mange måneder før bryllupet. Jeg har et nyttårsforsett om å slanke meg minst 5 kg (håper på mer) og vil helst kjøpe kjole nærmere bryllupet, men ikke helt i siste liten så klart. Hva er riktig her? Takk for respons! Anonymkode: a7ae7...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #2 Del Skrevet 21. desember 2022 Hvorfor legger hun seg opp i når kjolene kjøpes? Skal hun betale? Anonymkode: 3ad0b...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #3 Del Skrevet 21. desember 2022 er ikke alle som har råd til å kjøpe kjole til forlover, vi har ikke det Anonymkode: c1cb1...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #4 Del Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): er ikke alle som har råd til å kjøpe kjole til forlover, vi har ikke det Anonymkode: c1cb1...856 Da kan man heller ikke bestemme hvilken kjole forloveren skal ha. Anonymkode: 7f4d2...86e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #5 Del Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor legger hun seg opp i når kjolene kjøpes? Skal hun betale? Anonymkode: 3ad0b...9e7 Det er det jeg ikke skjønner heller. Nei, hun betaler ikke. Vi må betale selv. Anonymkode: a7ae7...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #6 Del Skrevet 21. desember 2022 Jeg ville kjøpt kjolene kanskje 2 mnd før bryllupet. Men allerede nå begynt å se med hun andre bare å se hva dere liker og kan tenke dere 😀 Anonymkode: d8fec...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #7 Del Skrevet 22. desember 2022 Dere kan jo begynne å se nå. Jeg ville brukt zalando. Der er det så enkelt å filtrere på stil og farge, og finne ting som ligner. Og også ulike prisklasser om dere ønsker å legge ulikt i det. Så klikker dere bare hjem et greit utvalg når begge er klar for det. Uansett, er man gode venninner ser jeg virkelig ikke at det skal bli konflikt ut av dette. Hør med bruden hvorfor hun ønsker at dere handler allerede nå, forsøk å forstå hverandre. Anonymkode: c0d68...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå