AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Og hvor mye bruker du på klær i mnd? Anonymkode: 112a3...4dd
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Vanskelig å svare på per måned, for kjøper selvsagt ikke klær hver måned. Kan heller ikke svare på per år, det varierer jo enormt. For fem år siden kjøpte jeg en vinterjakke til 12 000 kroner, den dro jo opp snittet veldig det året, men så har jeg den sikkert i 50 år da… Tilstreber å kjøpe få plagg av god kvalitet, men treningstøy, sokker, truser etc blir jo slitt ut, og topper/t-skjorter får gjerne sånne små hull på magen etter noen år. I sommer kjøpte jeg fem nye t-skjorter fordi jeg ikke hadde igjen en eneste uten hull, men før det var det flere pr siden jeg kjøpte en t-skjorte. De jeg kjøpte var dog ganske dyre, av god kvalitet. Anonymkode: 5add1...737
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Det blir noen tusen hver måned, vet ikke akkurat beløpet.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #4 Skrevet 20. desember 2022 Har hatt kjøpestopp i over 10 år så jeg arver det aller meste fra venner og familie. Bruker vel kanskje en hundrelapp i snitt per mnd da det hender jeg kjøper undertøy 1-2 ganger i året. Orker verken kjøpepress eller miljøkrise så jeg prøver å gjøre mitt😉 Kvinne, 38 år. Anonymkode: 89052...22e 1
c_buk Skrevet 20. desember 2022 #6 Skrevet 20. desember 2022 (endret) Ikke så ofte. Blir som regel 1-2 ganger i året. Summen varierer jo etter hva jeg faktisk trenger. I høst trengte jeg en del nye skjorter, så da kjøpte jeg ca 4-5 stykk. Det kostet vel ca 3-4 tusen. En ny bukse til ca 1000. 2 nye blazere til ca 1000 kroner til sammen. Så kjøpte vel da for ca 6000 kroner. I våres trengte jeg en del nye turklær og tursko. Da brukte jeg kanskje ca 5000-6000 kroner. Så tusenlappen i måneden er vel ganske gjennomsnittlig hvis jeg holder dress og vinterjakker (og mulig andre spesielle plagg jeg ikke tenker på) utenfor, for de trekker opp snittet kunstig mye når jeg først kjøper det. Mann i 30-årene. Endret 20. desember 2022 av c_buk
Gjest Athena Catalina Skrevet 20. desember 2022 #7 Skrevet 20. desember 2022 Kjøper ikke klær hver måned.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #8 Skrevet 20. desember 2022 Ikke noe fast, mer om jeg kommer over gode tilbud, eller noe jeg vet jeg liker. Kjøpte to hettegensere i høst, og to college, på tilbud. De var fine, måtte ikke ha, men prisen var svært god. Måtte ha noen joggebukser, de har blitt vesentlig mer brukt de siste årene. Og gikk bananas på sokker da jeg endelig fant noen som hadde gode sokker, som på toppen var på tilbud. Anonymkode: 014be...14a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #9 Skrevet 20. desember 2022 Her i huset handles det klær stort sett hver måned. Både for meg og mine to tenåringsdøtre. Bør skjerpe oss, er jo begrenset hva en må ha og trenger. Men handler ikke på kjedebutikker, så handler kvalitet Anonymkode: 677d7...d4a 1
tussi84 Skrevet 20. desember 2022 #10 Skrevet 20. desember 2022 Ikke så ofte. Kjøper kanskje klær en til to ganger i året. Bruker kanskje 1500- 2000 kr årlig. Har altfor mange klær fra før, så jeg bytter kun ting ut om det blir ødelagt, eller slitt.
Mardina Skrevet 20. desember 2022 #11 Skrevet 20. desember 2022 Kjøper ikke så mye nå lenger. Med mindre jeg kommer på noe som jeg trenger. Jeg måtte oppdatere så og si hele garderoben for ca. 1 1/2 år siden, så da gikk det litt penger og jeg kjøpte vel noe hver mnd. Nå har jeg det meste jeg trenger, så prøver å begrense meg på hva jeg kjøper. Prøver å finne noen fine boots, som passer de brede føttene mine, men virker helt umulig å finne 😝
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 20. desember 2022 #12 Skrevet 20. desember 2022 (endret) I løpet av dette året her har jeg kjøpt nye klær to ganger. En gang i sommer og nå før jul. Sist gang jeg kjøpte nye sko, var i 2018. Er ingen shoppingdame. Endret 20. desember 2022 av You'reNothingToMe
LiseTV Skrevet 20. desember 2022 #13 Skrevet 20. desember 2022 Kjøper når jeg ser noe jeg liker, tørr ikke vite hvor mye penger jeg bruker, men for mye. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå