AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Har et par-tre fluer inne som tydeligvis har overvintret… er dette normalt? Har det rent rundt meg og skjønner ikke hvordan de har overlevd. Hvordan få dem ut? Anonymkode: a2d85...53f
Hoppetaujenta Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Det er ganske vanlig ja og jeg venter til en dag det er sol og jobber litt med å få dem ut når de flyr litt i halvsvime mot et vindu. Kanskje litt slemt, men heller dem enn meg ut der. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Det er ganske vanlig ja og jeg venter til en dag det er sol og jobber litt med å få dem ut når de flyr litt i halvsvime mot et vindu. Kanskje litt slemt, men heller dem enn meg ut der. Tusen takk for svar! Du venter nå i det minste til det er sol, da ☺️ Anonymkode: a2d85...53f 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. desember 2022 #4 Skrevet 20. desember 2022 Jeg er glad i dyr på sett og vis. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #5 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har et par-tre fluer inne som tydeligvis har overvintret… er dette normalt? Har det rent rundt meg og skjønner ikke hvordan de har overlevd. Hvordan få dem ut? Anonymkode: a2d85...53f Det er helt normalt. De kryper inn i sprekker, og hull ved lister, og i andre ting, også kommer de ut med varmen. Åpne vinduet når de begynner å surre ved glasset.. eller fang dem i et glass og bær dem ut. Anonymkode: ceb4c...d97 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #6 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er helt normalt. De kryper inn i sprekker, og hull ved lister, og i andre ting, også kommer de ut med varmen. Åpne vinduet når de begynner å surre ved glasset.. eller fang dem i et glass og bær dem ut. Anonymkode: ceb4c...d97 Eller bare dask dem med en avis. Døde er de uansett metode. Anonymkode: 6210e...42e 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #7 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er helt normalt. De kryper inn i sprekker, og hull ved lister, og i andre ting, også kommer de ut med varmen. Åpne vinduet når de begynner å surre ved glasset.. eller fang dem i et glass og bær dem ut. Anonymkode: ceb4c...d97 Tusen takk for svar! Anonymkode: a2d85...53f
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #8 Skrevet 24. desember 2022 Noen kommer med potteplantene også. Her måtte vi kaste alle planter for å bli kvitt problemet. Anonymkode: e6a88...c66
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #9 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen kommer med potteplantene også. Her måtte vi kaste alle planter for å bli kvitt problemet. Anonymkode: e6a88...c66 Usj så kjedelig. Hatt min mistanke om at det kunne komme av noe sånt, ja… takk for svar! Anonymkode: a2d85...53f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå