AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Jeg er i en veldig vanskelig situasjon. Jeg er en mann i midten av 40 årene. Jeg har ikke barn, jeg har hårete kropp, mage, bryst, bein og litt på rygg. Jeg har en liten penis som bøyer seg nedover og jeg har ikke hatt sex. Nå har jeg truffet en dame, og jeg kjenner det vrir seg innevndig når det kommer til det intime. Jeg vet hun vil bli skuffet. Burde jeg fortelle henne at jeg aldri har hatt meg, eller at jeg ser ut som en gorilla light? Anonymkode: 7a5bd...e58 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Mange damer digger det du kaller "gorilla light", så akkurat det skal du ikke tenke på ❤️ Anonymkode: 45a0b...50d 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Dette er ikke dealbreakere for meg i hvert fall. Snarere tvert i mot, liker hårete kropper på menn, og at du ikke har hatt sex hadde ikke gjort meg noe. Har trua på deg❤️ Anonymkode: 6511c...8c2 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #4 Skrevet 20. desember 2022 Nå er jeg tjue år yngre enn deg, men det hadde ikke falt meg inn å dumpe noen av de grunnene du nevner, uansett om du sa det til meg i forkant eller om du ikke sa noe. Anonymkode: 79de7...9c6 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #5 Skrevet 20. desember 2022 Hårete kropp er bare bra 😀 Hvor liten er penisen og hvor høy er du? ☺️ Anonymkode: e1804...5bf
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #6 Skrevet 20. desember 2022 Mannen min har pels, null problem. Omvendt banan-penis har godt rykte på seg for å stimulere det følsomme området som kalles G-punktet i skjeden. Jeg har hatt veldig få partnere og har ikke fått testet det ut, men det kan godt hende at formen faktisk er en fordel for deg. Em som bryr seg om deg vil også være tålmodig om det tekniske ikke er helt på plass fra første stund. Lykke til, du er ikke i en veldig vanskelig situasjon, du er så heldig å være nær ved å komme sammen med noen. Helt naturlig å være spent, og ingen vet hvordan det går, men like uerfarne menn har fått seg dame før, og garantert også mer hårete og med mer særegen penis også. Det viktigste er å fokusere på kontakten, vise at du setter pris på henne og være nysgjerrig på å bli kjent seksuelt, ikke å ha perfekt kropp. Anonymkode: 8b617...b05 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå