AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Del Skrevet 20. desember 2022 Har noen opplevd at klinikken har gjort ett fryseforsøk 6 dager ETTER eggløsningen er over? Jeg var til rurinesjekk i forkant av fryseforsøk hvor gynekolog kunne se at eggløsningen allerede var over. Jeg fikk da beskjed hos klinikken å komme inn til innsett mandagen etter, allgså 6 dager etterpå. Selvfølgelig ble jeg ikke gravid og sitter igjen med at klinikken har gjort feil valg med innsett av dag. Ble satt inn ett 5 dagers blasto Anonymkode: ffec5...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Del Skrevet 20. desember 2022 Det passer jo med hvor gammelt egget var, så skjønner ikke helt hva du mener som var feil? Anonymkode: 8a58e...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 20. desember 2022 #3 Del Skrevet 20. desember 2022 6 dager etter eggløsning høres jo feil ut...du skal jo gjerne ha sex før og dagen etter eggløsning da egget bare lever 24 timer. Det blir vel som ha sex 6 dager etter eggløsning 🙄? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #4 Del Skrevet 20. desember 2022 Sofakona skrev (9 minutter siden): 6 dager etter eggløsning høres jo feil ut...du skal jo gjerne ha sex før og dagen etter eggløsning da egget bare lever 24 timer. Det blir vel som ha sex 6 dager etter eggløsning 🙄? Egget er jo 5-6 dager gammelt og befruktet. Det lever jo når det settes inn. Anonymkode: 8a58e...817 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 20. desember 2022 #5 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Egget er jo 5-6 dager gammelt og befruktet. Det lever jo når det settes inn. Anonymkode: 8a58e...817 Aha..sånt sett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #6 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det passer jo med hvor gammelt egget var, så skjønner ikke helt hva du mener som var feil? Anonymkode: 8a58e...817 Som sagt etter er 5 dager. Og da skal det egentlig settes inn på dag 5 slik klinikken har informert oss om tidligere Anonymkode: ffec5...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #7 Del Skrevet 20. desember 2022 Jeg satt inn et 5 dagers blasto, 6 dager etter EL. Er i uke 34 nå 😍 Anonymkode: e461d...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #8 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg satt inn et 5 dagers blasto, 6 dager etter EL. Er i uke 34 nå 😍 Anonymkode: e461d...0ce Vet du at eggløsningen var overstått da? Eller er det 6 dager etter ovitrellen ble satt? Hos meg var eggløsningen over.. Anonymkode: ffec5...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #9 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet du at eggløsningen var overstått da? Eller er det 6 dager etter ovitrellen ble satt? Hos meg var eggløsningen over.. Anonymkode: ffec5...38a Eggløsning skal være over når du setter inn et egg? Anonymkode: e461d...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #10 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har noen opplevd at klinikken har gjort ett fryseforsøk 6 dager ETTER eggløsningen er over? Jeg var til rurinesjekk i forkant av fryseforsøk hvor gynekolog kunne se at eggløsningen allerede var over. Jeg fikk da beskjed hos klinikken å komme inn til innsett mandagen etter, allgså 6 dager etterpå. Selvfølgelig ble jeg ikke gravid og sitter igjen med at klinikken har gjort feil valg med innsett av dag. Ble satt inn ett 5 dagers blasto Anonymkode: ffec5...38a Men tok du ikke eggløsningstest i forkant? Gynekolog kan jo ikke se nøyaktig når eggløsningen skjer. Jeg ble gravid med fryst 5-dagers-blasto. Da var innsett 6 dager etter at eggløsningstesten var positiv. Innsett var altså en mandag; når var du til sjekk? Jeg har hatt et mislykket fryseforsøk med blasto også, så det er jo ikke alltid det klaffer uansett. Anonymkode: 74f39...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #11 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eggløsning skal være over når du setter inn et egg? Anonymkode: e461d...0ce Ja selvfølgelig, men dem har regnet 6 dager etter eggløsningen er overstått Når dem egentlig skal regne 5 dager fra man setter ovitrelle (eggløsningen pleier å skje ca 36 timer etter ovitrelle) Anonymkode: ffec5...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #12 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men tok du ikke eggløsningstest i forkant? Gynekolog kan jo ikke se nøyaktig når eggløsningen skjer. Jeg ble gravid med fryst 5-dagers-blasto. Da var innsett 6 dager etter at eggløsningstesten var positiv. Innsett var altså en mandag; når var du til sjekk? Jeg har hatt et mislykket fryseforsøk med blasto også, så det er jo ikke alltid det klaffer uansett. Anonymkode: 74f39...835 Jo jeg fikk positiv test tirsdagsmorgen ,og hadde gyn time samme dagen senere på dagen, og da kunne gyn se at eggløsningen allerede hadde skjedd og hun gjettet at den hadde skjedd på natta Anonymkode: ffec5...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #13 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja selvfølgelig, men dem har regnet 6 dager etter eggløsningen er overstått Når dem egentlig skal regne 5 dager fra man setter ovitrelle (eggløsningen pleier å skje ca 36 timer etter ovitrelle) Anonymkode: ffec5...38a Det stemmer ikke. Ikke 5 dager etter ovitrelle, 5 dager etter faktisk eggløsning. Jeg har satt inn 5 dagers blasto 5 dager etter egguttak, dvs 6,5 dager etter ovitrelle. Kan ikke tenke meg at 5 eller 6 dager er grunnen til at det ikke går, da hadde vel ikke klinikken gjort det. Anonymkode: e1dda...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #14 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja selvfølgelig, men dem har regnet 6 dager etter eggløsningen er overstått Når dem egentlig skal regne 5 dager fra man setter ovitrelle (eggløsningen pleier å skje ca 36 timer etter ovitrelle) Anonymkode: ffec5...38a Blastocysten begynner vel ganske kjapt å feste seg (husker ikke hvor lang tid), så den ene dagen i forskjell har vel ingenting å si. Hvis det er det du tenker på. Men spurte du ikke klinikken om dette? Anonymkode: 8a58e...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #15 Del Skrevet 20. desember 2022 Dette er helt normalt ts, deg tar 5-6 dager etter at eggløsning er over til egget har utviklet seg til en blastocyst. Du har fått satt inn i riktig tidsrom. Synd det ikke klaffet, bedre lykke neste gang! Anonymkode: 2a055...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #16 Del Skrevet 20. desember 2022 J AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja selvfølgelig, men dem har regnet 6 dager etter eggløsningen er overstått Når dem egentlig skal regne 5 dager fra man setter ovitrelle (eggløsningen pleier å skje ca 36 timer etter ovitrelle) Anonymkode: ffec5...38a Jeg spurte klinikken, og de sa det ikke hadde noe å si med en dag fra eller til. Grunnen til at de gjorde det slik med meg, var fordi dag 5 etter EL havnet på en søndag, og måtte derfor vente til mandag. Det hadde tydeligvis ingenting å bety for min del Anonymkode: e461d...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dotrollet Skrevet 22. desember 2022 #17 Del Skrevet 22. desember 2022 Eg har stortsett satt inn blasto 5-6 dager etter eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå