Gå til innhold

Tannbleking hos skjønnhetssalong.Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de reklamerer for tannbleking i enkelte salonger.Lover 2-7 nyanser hvitere smil.Koster rundt 1500 kr.Tar ca en time,Noen som har prøvd med gode resultater?

Anonymkode: d16cc...e72

Skrevet

Ja jeg gjorde det en gang 😅 Med en gang så så tennene helt sykt hvite ut! Men når jeg kom hjem var de like gule. Det som de gjør er at mens man ligger under blålys har man på seg rødfilterbriller. Når øyene blir vant til det rød lyset så blir alt som er lysere plutselig veldig hvitt når man tar av brillene, en optisk illusjon. Men så fort øynene venner seg til normal lysstyrke uten brillefilter igjen så er kontrastene mindre sterke. Haha.. Så bortkastet penger, salgstriks! 

Skal du ha synlig effekt av bleking må du gå til tannlege

Anonymkode: e7d95...ac8

• Liker 1
Skrevet

Bruker de samme teknologi i alle salonger?

Skrevet

Er så fornøyd med mine egne tannblekingsstrips som jeg bruker hjemmefra (ProWhitening), anbefaler det!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bruker de samme teknologi i alle salonger?

Ja i salonger er det med lys og gele. 

Strips man kan bestille på nett etser vekk emaljen så tannlegene fraråder det. Jeg bestilte gel fra nett en gang som man la i sånne tannskinner, da etsa tannkjøttet mitt så sykt så jeg spytta det ut innen 15 sekunder. Kan umulig være bra!!! 

Anonymkode: e7d95...ac8

Skrevet

Litt på siden av hva du spør om, men dette funker:

https://www.opalescence.com/no

Bestilles hos tannlege som tar avstøpning av tennene og du får blekeskinner som du kan ha i flere år. Ingen garanti for at tennene blir kritthvite, men tannlegen kan gi deg en indikasjon på hvor mye ca dine tenner kan lysne.

Det er dyrt, jeg betalte 3600 for skinner og 6 sprøyter med blekemiddel. Men det fungerer, og jeg kan friske opp ved behov, trenger kun kjøpe sprøyter med blekemiddel. Det kan føles sterkt for tannkjøttet de første gangene, men fjern det som kommer utenfor skinnen lett med en q-tip og skyll munnen 3-4 ganger etter påføring. Tannkjøttet henter seg inn igjen etter noen dager.

Anonymkode: cc56f...fdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...