AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Hei! Jeg står i en litt kjip situasjon her. Jeg er en 32 år gammel kvinne, sammen med en 38 år gammel mamm. Forholdet er noe nytt, vi har ikke vært sammen et helt år enda. Planen var at vi skulle feire jul sammen, han skulle først til barna sine og så skulle vi være sammen på kvelden. Men den siste uken har han ikke hadd tid til å møte meg, ikke tatt særlig mye kontakt. Som regel pleier vi å være sammen uka vi ikke har barna (begge har 50/50 og samme ukene). Han sier han er syk, mye opptatt på jobb, osv. Tingen er: Nå har jeg blitt invitert til å feire jul sammen med mitt barn, og vurderer å da dra allerede i morgen. Vi skal være på hytta til hans besteforeldre. Jeg får dårlig samvittighet over han jeg er sammen med, men samtidig sitter jeg jo bare her, hjemme alene, og kommer mest trolig til å gjøre det frem til jul. Jeg går til psykolog på grunn av depresjon og er akkurat nå sykemeldt, så det gjør det hele vanskligere. Jeg vet at om jeg drar så har vi sett hverandre veldig lite i det siste, samtidig så tror jeg vi uansett kommer til å se hverandre svært lite da han ikke virker å vise interesse for det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjør, blir det slemt av meg å dra, tenker dere? Anonymkode: ae930...731
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei! Jeg står i en litt kjip situasjon her. Jeg er en 32 år gammel kvinne, sammen med en 38 år gammel mamm. Forholdet er noe nytt, vi har ikke vært sammen et helt år enda. Planen var at vi skulle feire jul sammen, han skulle først til barna sine og så skulle vi være sammen på kvelden. Men den siste uken har han ikke hadd tid til å møte meg, ikke tatt særlig mye kontakt. Som regel pleier vi å være sammen uka vi ikke har barna (begge har 50/50 og samme ukene). Han sier han er syk, mye opptatt på jobb, osv. Tingen er: Nå har jeg blitt invitert til å feire jul sammen med mitt barn, og vurderer å da dra allerede i morgen. Vi skal være på hytta til hans besteforeldre. Jeg får dårlig samvittighet over han jeg er sammen med, men samtidig sitter jeg jo bare her, hjemme alene, og kommer mest trolig til å gjøre det frem til jul. Jeg går til psykolog på grunn av depresjon og er akkurat nå sykemeldt, så det gjør det hele vanskligere. Jeg vet at om jeg drar så har vi sett hverandre veldig lite i det siste, samtidig så tror jeg vi uansett kommer til å se hverandre svært lite da han ikke virker å vise interesse for det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjør, blir det slemt av meg å dra, tenker dere? Anonymkode: ae930...731 Prioriter egen unge, lett. Anonymkode: 233cf...61a 6 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Om han allikevel ikke viser interesse så hadde jeg ikke ventet på han. Skal du feire med barnets far og besteforeldre? Og kjæresten med sin x? Anonymkode: 3ac36...b4b 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #5 Skrevet 20. desember 2022 Jeg ville prioritert eget barn. Ikke fordi han er opptatt: nå rett før jul, er det fullstendig galemattias mange steder. Både jeg og mannen får knapt sagt hei og hadet til hverandre i forbifarten. Det er tusen ting på jobb som MÅ være ferdig innen nyttår, og alle vil ha det ferdig før jul, så de kan ta fri i romjulen. Det er ørten ting som skal forberedes til jul i heimen. Det er ørten ting med ungene i desember, med nissefester og juleverksteder og luciafeiringer og juleavslutninger og julekonserter og juleoppvisninger og så kommer faen meg et par stykker og skal arrangere bursdag oppi det hele.. Så at han ikke har så mye tid til deg oppi det hele, anser jeg som ganske normalt. Anonymkode: 52e7a...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #7 Skrevet 20. desember 2022 Du velger selvfølgelig barnet ditt. Anonymkode: edc8a...ffa 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #8 Skrevet 20. desember 2022 Jeg ville prioritert barnet mitt, uavhengig av hvor mye tid kjæresten hadde hatt til meg. Anonymkode: c242f...a24 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #9 Skrevet 20. desember 2022 Så mannen kommer med flere unnskyldninger, syk, jobb ect Selvfølgelig drar du på juleferie med familien. En voksen mann klarer seg uten sin nye kjæreste ei uke eller to lett. Anonymkode: 17b1c...302
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #10 Skrevet 20. desember 2022 Hadde, uten tvil, valgt å feire med mitt barn, uansett alder på barnet. Anonymkode: 20605...9d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå