Gå til innhold

Følelser ved tilfeldig sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg er nysgjerrig, og aldri har forsøkt selv..
Har hatt samme partner i 35 år, og en stor del av min nytelse når vi har sex, er at jeg merker hun nyter det jeg gjør med henne.
Jeg tror det er fordi jeg (faktisk fortsatt ja) har sterke følelser for henne, og dermed nyter at jeg kan gjøre henne jeg elsker godt 🥰.
Dersom hun ikke hadde respondert, og bare ligget der, ville jeg ikke hatt samme utbytte av det. For meg er sex veldig forbundet med følelser. 

Så til spørsmålet, om man har tilfeldig sex eller ons. Er det kun fysisk nytelse eller er det følelser inne i bildet da?
Blir vel kanskje litt som når jeg en sjelden gang onanerer, det er kun fysisk nytelse der og da, selv om jeg som regel da fantaserer om kona og ser henne for meg.
Så tilfeldig sex, er det kun egen nytelse, eller er det viktig at partner også nyter?
Eller er ikke det så nøye om bare du selv nyter godt av det?

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Geojak skrev (37 minutter siden):

Fordi jeg er nysgjerrig, og aldri har forsøkt selv..
Har hatt samme partner i 35 år, og en stor del av min nytelse når vi har sex, er at jeg merker hun nyter det jeg gjør med henne.
Jeg tror det er fordi jeg (faktisk fortsatt ja) har sterke følelser for henne, og dermed nyter at jeg kan gjøre henne jeg elsker godt 🥰.
Dersom hun ikke hadde respondert, og bare ligget der, ville jeg ikke hatt samme utbytte av det. For meg er sex veldig forbundet med følelser. 

Så til spørsmålet, om man har tilfeldig sex eller ons. Er det kun fysisk nytelse eller er det følelser inne i bildet da?
Blir vel kanskje litt som når jeg en sjelden gang onanerer, det er kun fysisk nytelse der og da, selv om jeg som regel da fantaserer om kona og ser henne for meg.
Så tilfeldig sex, er det kun egen nytelse, eller er det viktig at partner også nyter?
Eller er ikke det så nøye om bare du selv nyter godt av det?

De ganger jeg har hat ONS så er det veldig viktig at jenta også nyter og får orgasme. Hvis ikke så føler jeg at jeg bare var hos e hore og blir tomt. Men med tilfeldig sex så må det ikke være andre følelser men at hun nyter liker mye som meg. Så derfor ønsker jeg å vite lit hva som gir henne nytelse før sex. Og derfor pleier jeg at vi spiser lit først. en pizza eller noe.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kun ons i fylla og da er vel kåthet den eneste følelsen. Så ja, kun fysisk nytelse. Opphisselse og begjær. 

Anonymkode: 816b2...401

• Hjerte 1
Skrevet

Kun fysisk nytelse, men fint om begge nyter det :)

Anonymkode: 280b3...b36

• Hjerte 1
Skrevet

Deilig

Anonymkode: 1d2ae...548

Skrevet

Sex handler om fysisk nytelse, ikke følelser. 

Anonymkode: 9e377...453

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sex handler om fysisk nytelse, ikke følelser. 

Anonymkode: 9e377...453

For noen.

For andre må det være begge deler. 

Anonymkode: 6f8ec...ac4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...