AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #1 Skrevet 20. desember 2022 Hei, typen min er en 24 år gammel gutt, og jeg har lyst til å gi han maaaange gaver til jul. Ikke spør hvorfor, bare vil det. Han får en "ordentlig gave", men jeg vil gi masse praktiske ting, som er superbillige ved siden av. F.eks om noen vet om et salg eller et eller annet sted, som passer menn i 20-åra. Kan være klær, sokker, boksere, ting til hjemmet, småpjus, osv GOOOOOD JUUUL Anonymkode: 04a74...7d4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #2 Skrevet 20. desember 2022 Nei. Så billige ting er bare fjas, dårlig kvalitet eller av andre grunner ubrukelig, og å gi masse ubrukelig skrap er ugreit. Hvia mange gaver er poenget, så gi små forbruksvarer. Mat (godteri, krydder) eller såper osv. Eller et førstehjelpsskrin der du pakker inn alle tingene separat? Anonymkode: f86d1...29e 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3 Skrevet 20. desember 2022 Blåserør til bål/vedovn, fiskesluker/fluer etc. Sjekk ut widforss, norsegear osv. Anonymkode: 9eb4a...f2e
c_buk Skrevet 20. desember 2022 #4 Skrevet 20. desember 2022 Altså hva er billig? Klær, sokker og boksere koster jo litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå