Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et skikkelig luksusproblem! Men 10-åringen og sistemann i rekken, vet ikke hva hun ønsker seg til jul. 

Vi har ansvaret for å kjøpe gaver fra besteforeldre også, så det er så vanskelig. 

Fra oss får hun sovepose, fra søsken Siv fra body shop, fra et sett besteforeldre klær. Men hva da fra de andre besteforeldrene?

Hun har jo alt hun trenger.

Kan dere hjelpe meg med noen gode tips? Ca 500kr  

Anonymkode: 84054...d22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ønsker hun seg da? Hva er interessene hennes?

Hun er jo midt mellom å være tenåring å fremdeles like "barnslige" ting.

Hva med bøker? Eller spill? 

Noen har begynt å interessere seg for sminke. Selv elsket jeg kosedyr i den alderen. Og hadde elsket en sånn stor squishmallow som har vært populære i noen år. 

Anonymkode: 61096...2f3

Skrevet

Ullundertøy, lue, votter, lester, tykke ullsokker, gavekort på kino eller lignende aktiviteter. 

Anonymkode: 61096...2f3

Skrevet

Høres kjent ut 😅 

Her får vår tweensdatter silkeputetrekk fra bestemor. Ho elsker følelsen av luksus, og har itillegg hår som lett blir flokete så håper det blir suksess 🤩

Skrevet

Spør besteforeldrene om de hadde en favorittbok da de var små, evt. da deres barn var små. Og så kjøper du den boken i julegave. Da kan besteforeldrene lese den for barnebarna neste gang de er på besøk. Kjempekoselige minner for dem å ha når de blir voksne❤️

Anonymkode: ca7c8...8e7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

USB-høyttaler, cover til mobil om hun har det, hodelykt, liggeunderlag, hengekøye -  hvis hun liker tur, bøker, smykker, pysj/onepiece, myk morgenkåpe, tøfler, abonnement på blad, trådløst headset, spill til eventuell spillkonsoll, teaterbiletter

Har en 10-åring selv, dette er ting hun har fått/får til jul og bursdag den siste tiden.

Skrevet

Akebrett, vinterjakke, kosedress, kinogavekort, spill (brettspill eller konsollspill). Da mine ble 10 år begynte de å interessere seg for å pynte rommene sine, så puter/pledd/lyslenker/falske planter eller lignende kan være fine gaver.

Anonymkode: 322c1...0a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...