Gjest ane29 Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 Hei. Jeg lurer på noe: Kunne noen her funnet på å lyve om et forhold å si at du ikke er intr. i en fyr når det faktisk er motsatt? Har noen her gjort det? i såfall, hva var grunnen?
Gjest Jalileh Skrevet 13. desember 2005 #2 Skrevet 13. desember 2005 Nei har aldri gjort det... eller eh, jo... i barnehagen så var jeg sååå forelsket i en gutt. Jeg løy og sa at jeg var kjæresten hans, men dette tells kanskje ikke?
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #3 Skrevet 13. desember 2005 Har løyet for bestevennen min i 8 måneder at det var absolutt ingen følelser der, men jeg er bare lyvetryne. Men han fikk vite sannheten fredag, ingen skade skjedd!
Gjest lilletroll Skrevet 13. desember 2005 #4 Skrevet 13. desember 2005 Nei har aldri gjort det... eller eh, jo... i barnehagen så var jeg sååå forelsket i en gutt. Jeg løy og sa at jeg var kjæresten hans, men dette tells kanskje ikke? ← Ja ikke sant....er litt barneskole opplegg over det hele.....tror jeg gjorde det en gang på ungdomsskolen, forresten...men ikke siden.
Gjest 2324 Skrevet 13. desember 2005 #5 Skrevet 13. desember 2005 Gjorde det mange ganger på barne- og ungdomsskolen! Men hadde ikke gjort det nå nei..
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 Har ikke gjort det men det er sikkert mulig. Det kan være ting man trenger å jobbe med hos seg selv først før man kan innvolvere andre for eksempel.
Gjest Embla s Skrevet 13. desember 2005 #7 Skrevet 13. desember 2005 Kan fint se for meg grunner til å si at man ikke er interessert selv om man er det, f.eks for å beskytte seg selv hvis man er usikker på hvor man har den andre, eller om man av ulike grunner ikke ønsker å ta forholdet videre.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #8 Skrevet 13. desember 2005 Kan fint se for meg grunner til å si at man ikke er interessert selv om man er det, f.eks for å beskytte seg selv hvis man er usikker på hvor man har den andre, eller om man av ulike grunner ikke ønsker å ta forholdet videre. ← hvem gjør noe sånt da? det er jo jævlig sleipt.
Diktern Skrevet 13. desember 2005 #9 Skrevet 13. desember 2005 Det kunne jeg sikkert, hvis jeg fant det for godt. Men kan ikke huske å ha gjort det.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #10 Skrevet 13. desember 2005 Hva er grunnen din da trådstarter?
Gjest Embla s Skrevet 13. desember 2005 #11 Skrevet 13. desember 2005 hvem gjør noe sånt da? det er jo jævlig sleipt. ← Jeg vet ikke hvem som gjør noe sånt, men tenker at dette kan være omstendigheter som kan ligge bak slike løgner. Om det er bra eller ikke kommer sikkert an på den aktuelle situasjon. Det er jo aldri pent å lyve, men har man en god grunn til å holde igjen ang hva man selv føler for noen, er jeg ikke enig i at det nødvendigvis er så sleipt.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #12 Skrevet 13. desember 2005 Men jeg forstår ikke spørsmålet helt. Mener du om man lyver om interessen for andre enn partneren når man allerede er i et forhold? Eller at man lyver direkte til personen man er interessert i og sier at man ikke er det?
Gjest ane29 Skrevet 13. desember 2005 #13 Skrevet 13. desember 2005 Men jeg forstår ikke spørsmålet helt. Mener du om man lyver om interessen for andre enn partneren når man allerede er i et forhold? Eller at man lyver direkte til personen man er interessert i og sier at man ikke er det? ← Altså det jeg mener er at om noen lyver å sier at han/hun ikke liker en person når han/hun faktisk gjør det.
Gjest ane29 Skrevet 13. desember 2005 #14 Skrevet 13. desember 2005 Hva er grunnen din da trådstarter? ← gjelder ikke meg.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #15 Skrevet 13. desember 2005 Altså hvis man er forelsket eller betatt av noen og ikke ønsker å avsløre det? Det må det være lov å lyve om.
Gjest 1111 Skrevet 13. desember 2005 #16 Skrevet 13. desember 2005 Jeg har vært i den situasjonen før, at jeg har sagt at jeg ikke har hatt følelser for noen som jeg egentlig har hatt følelser for. Ser ikke på det som sleipt eller stygt, det var bare ikke passende å si at jeg hadde følelser for den personen. Og det kan vel ikke kalles lyving heller.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #17 Skrevet 13. desember 2005 Altså hvis man er forelsket eller betatt av noen og ikke ønsker å avsløre det? Det må det være lov å lyve om. ← Ja det har man så klart lov til. Men grunnen til det? Hvorfor skulle man gjøre det? Det er vel det som er spørsmålet og svaret er vel ikke fordi man kan gjøre det?
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #18 Skrevet 13. desember 2005 Altså det jeg mener er at om noen lyver å sier at han/hun ikke liker en person når han/hun faktisk gjør det. ← Det måtte nok være en veldig god grunn til det. Men hva det kan være vet jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #19 Skrevet 13. desember 2005 Jada, det har jeg gjort. Utrolig teit å gjøre, for man vinner jo ikkeno på det, man opplever bare at de går videre, for "Frysepulver er jo ikke interessert"
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #20 Skrevet 13. desember 2005 Høres jo litt trist ut da Når man er betatt/forelsket så er jo mye av gleden det å kunne si det til den man er forelsket/betatt av. Å hva med den man er betatt av? Tenk hva det kunne blitt om begge følte det sånn men ingen sa det til hverandre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå